Nova kampanja brenda Hippy Garden

hippy2016 (2)

Suvremena moda Hippy Gardena na vrlo tradicionalan način prikazuje kolekciju „Simply Woman“. Kolekcija obiluje dugim haljinama izrađenim od materijala koji iz ženske siluete izvlači ono najljepše, a lepršave resice i čipka u pastelnim bojama pudera i zemljanim tonovima upotpunjuju doživljaj decentne elegancije. Kreacije odlikuju nježni i smireni, ali upadljivi detalji, a sve zajedno ocrtava snažan rukopis i razrađenost do zadnjeg detalja. Povodom prikazivanja nove kolekcije snimljena je i kampanja koja predstavlja samo jedan segment iste.

hippy2016 (4)

Kampanja je snimana na pitoresknim lokacijama općine Krašić koje su poslužile kao idealno romantično okruženje, dok je crkva Svetog Mihovila i Ane pridonijela dramatičnosti cijele kolekcije. Snimljena kampanja je rezultat fascinacije društvenim fenomenom identiteta, njegove korelacije nezaobilaznom tradicijom na koju se nadovezuje suvremena modna, vrlo privlačna estetika romantizma. Uvod je to u priču koju nam je za nadolazeću sezonu priredio Hippy Garden, a koja će se nastaviti na velikoj reviji zakazanoj u petak, 13.svibnja. Revija će biti održana u remek-djelu moderne arhitekture, Francuskom paviljonu, koji je rad slavnih Roberta Camelota i Jacquesa & Paula Herbéa.

Zaštitno lice kampanje je Lucija Slivar, a fotografije potpisuje Šime Eškinja.

hippy2016 (3)

0