Ljetna kampanja Marija Vijačkića

W1

Mladi dizajner Mario Vijačkić predstavlja vizuale za kolekciju prikazanu u okviru 26. Cro a portera. Istraživanje tekstura, dekonstruiranje tipičnih odjevnih predmeta, istraživanje fenomena identiteta u suvremenoj modi samo su neke od odlika aktualne Vijačkićeve kolekcije.

W2

Kolekcija za proljeće ljeto 2016. koja je svojevrstan nastavak istaživanja problematike identiteta u suvremenom dobu, u ovom slučaju dobila je nastavak. Vijačkić gleda na tijelo kao konstantu – naime ono je materija podložna manipulacijama, bilo kulture i društva ili pak manipulacije medija.  Ručne intervencije u tekstilu koje aludiraju na tadicionalne tehnike veza i izrade tapiserija, igra različitim teksturama, odnosi tivijalnog i visoke tehnologije, femininog i maskulinog, strukturiranog i plošnog, sjaja i matiranog, perforiranog i kompaktnog u vidu protežnih elemenata, okviruju cjelinu koja odiše sporty chic estetikom koja je već prepoznatljiv Vijačkićev rukopis.

W3

Glavna uloga u aktualnoj kampanji pripala je Sari Sorić (Talia models) , čiji vizuali nepretenciozno, na nevin način uokviruju kolekciju dok kampanja odiše prozračnoću i svježinom. Make up i kosu potpisuje Petra Sever, mlada hrvatska, a uz fotografije, kampanju prate i uokviruju i dva kratka filma snimana u one takeu.

Kreativno vodstvo i fotografiju potpisuje Mario Vijačkić, a video Adam Llewellin.

W4

T.B.

0