Enrico Moretti Polegato: Diadora je bila odluka iz srca

Enrico Moretti Polegato: Diadora je
bila odluka iz srca

U petak, 20. ožujka u Zagrebu otvorit će se prvi dućan poznatog talijanskog brenda Diadora. Diadora Factory Store Outlet, jedinstvena trgovina na 300 kvadrata, hrvatskim će obožavateljima ponuditi najnovije kolekcije jednog od vodećih svjetskih brendova. Povodom otvorenja razgovarali smo s njegovim predsjednikom Enricom Morettijem Polegatom. Enrico ima samo 34 godine i najavljuje nastavak rasta brenda i njegove popularnosti jer Diadora već neko vrijeme nije samo sportski brend već zauzima svoju poziciju u svijetu mode zahvaljujući liniji Diadora Heritage te predstavljanju na svjetskim modnim događanjima poput sajma Pitti Uomo. Po čemu se Diadora izdvaja od ostalih brendova i zašto Enrico misli kako će one osvojiti Hrvate i Hrvatice, saznajte u nastavku.

Enrico Moretti Polegato

Enrico Moretti Polegato

Što vas je prvo privuklo Diadora brendu?

Potencijal i povijest brenda – Diadora simbolizira talijanski sport. Kada sam dobio priliku sudjelovati u ponovnom lansiranju brenda, bila je to odluka iz srca.

Po čemu biste rekli da je Diadora posebna, da se izdvaja od ostalih brendova?

Autentičnost i to što Diadora ima povijest i postoji već 76 godina. Tu se radi o poznatoj talijanskoj kvaliteti izrade obuće, talijanskom stilu i visoko kvalitetnim materijalima.

diadora muzej

Muzej brenda Didora u Italiji

Danas svjedočimo tenisicama kao jednom od najpopularnijih trendova, na koji način se izdvajate od konkurencije?

Sportskim identitetom i poviješću što je baza brenda i talijanskim dizajnom koji je naša cool strana. Puno unosimo u svoje modele u smislu svjetskih trendova te uzoraka i boja što na kraju rezultira vrhunskim proizvodima. Opet se tu javlja taj talijanski ‘štih’ izrade.

diadora-predsjednik

Enrico Moretti Polegato

Možete li nam reći više o pojedinim kolekcijama? Diadora ima unisex modele tenisica te ženske i dječje modele u svojoj ponudi..

Kada govorimo o ženskim modelima za ovo proljeće i jesen 2015. koristili smo mnogo tvida i ručno šivane čipke što je jako uočljivo i u skladu s trendovima. Isto tako implementirali smo zanimljive novitete u žensku kolekciju za trčanje. Kada se radi o dječjim modelima drago nam je što imamo Heritage modele za najmanje koji su spoj kultnih modela i novih materijala, a zanimljivo je kako su neki od ženskih modela iznutra povišeni što se mnogima sviđa. Trudimo se zadovoljiti svakog kupca i ispuniti ono što njemu odgovara.

diadora tenisice

Kome je Heritage linija namijenjena?

Za odabrane potrošače koji žele biti u trendu. Radi se o jako modno orijentiranoj liniji, ali koja istovremeno dopušta da budete jedinstveni u njezinim modelima. Diadora Heritage gleda u budućnost svojim stilom, ali i u povijest svojom dušom. Kao da ste istovremeno u paralelnom svemiru.

Diadora showroom

U Diadora showroomu

Diadora brend nosili su uistinu mnogi poznati sportaši, ali i glazbenici, glumci… Koga biste možda još voljeli vidjeti u njima?

Mislim da ne postoji idealan Diadora potrošač jer svatko može biti ‘sporty’ i u trendu. U budućnosti ćemo se malo više posvetiti ženskoj publici, htjeli bi vidjeti više žena da nose naše modele. Ne mogu izdvojiti nijednu poznatu osobu… Svaka osoba koja može predstaviti vrijednosti brenda, njegovu autentičnost i stil, može biti idealan predstavnik.

Muzej brenda Diadora

Muzej brenda Diadora

Kako vidite budućnost brenda?

Jako pozitivno s obzirom kako smo se razvijali posljednjih godina. Rasti ćemo i dalje, fokusirati ćemo se na Heritage liniju, modele za trčanje i nove urbane modele koje smo lansirali prošle godine te radne cipele za udobno nošenje. Zatim, kako sam i rekao, na ženske potrošače, a što se tržišta tiče na kontinentalnu Europu i SAD.

Mnogi brendovi tenisica surađuju s velikim dizajnerskim imenima, imate li možda takvih planova?

Raspitujemo se i za to, možda u obliku neke capsule kolekcije. U suradnji smo s poznatim svjetskim dućanima tenisica koji često kreiraju svoje kolekcije u suradnji s brendovima, a već se nekoliko takvih kolaboracija i dogodilo. Još istražujemo ideju da to napravimo s poznatim imenom, ali ne mogu ništa najaviti…

diadora muzej (2)

Znamo da ste puno puta bili u Hrvatskoj i upoznati ste sa stilom Hrvata i Hrvatica. Hoće li ih Diadora osvojiti?

Hrvatska je odlično tržište, zanimljivo je kako je Diadora grčko ime za Zadar, tako da već tu imamo jednu poveznicu. Isto tako sponzoriramo hrvatske sportaše i timove, a kada govorimo o stilu, Hrvati su jako modno osviješteni i ljubitelji talijanskih brendova te ovdje česti gosti. Također i jedni od najboljih sportaša na svijetu. Tako da mislim da je ta kombinacija sporta, mode i talijanskog stila dobra za hrvatsko tržište i nadam se da će ono to prepoznati.

Učitati još
Zatvori