H&M pokreće još jedan brend – ovog puta usmjeren na millennialse

hm-nyden-2

Nakon što je 2017. na tržište lansirao cool minimalistički Arket, švedski modni gigant H&M početkom 2018. godine planira dodati još jedan modni brend u svoj portfolio. Bit će to osmi brend u grupaciji uz & Other Stories, Monki, COS, Weekday, Cheap Monday, Arket i, naravno, sam H&M koji se i sam sastoji od nekoliko odjeljaka. Nyden, čije ime spaja dvije švedske riječi značenja “novo” i “it”, bit će prvenstveno usmjeren na millennialse koji danas čine snažnu i veoma zahtjevnu potrošačku grupu.

Početak godine donosi Nyden

Zato Nyden neće slijepo pratiti trendove niti klasičan modni kalendar već će svoju bazu fanova privlačiti “pristupačnim luksuzom”, odnosno ograničenim količinama određenih komada čije će cijene rasti u odnosu na klasični H&M. Na čelu Nydena bit će Oscar Olsson koji je imao vodeću poziciju u istraživanjima budućnosti tržišta prema čijim je rezultatima brend naposljetku i stvoren.

H&M / Nyden

Uz njega, umjesto uz klasične modne dizajnere, brend će funkcionirati i na principu influencera i suradnji na koje se oslanjaju da u najvećoj mjeri privuku kupce. Među prvim suradnjama biti će kolekcije glumice Noomi Rapace i tattoo majstora Doctora Wooa.

Sjedište brenda nalazit će se u Los Angelesu, a prodavat će se isključivo online ili kroz pop up trgovine. Jako kratki uvid u brend možete vidjeti na njihovom Instagramu ili se putem weba prijaviti na newsletter koji će otkriti sve u svoje vrijeme.

Foto: H&M

0