Hanna Balu: Predstavljamo vam novi regionalni brend vrijedan pažnje
Hanna Balu: Predstavljamo vam novi regionalni brend vrijedan pažnje

Hanna Balu: Predstavljamo vam novi
regionalni brend vrijedan pažnje

Danas, za sve ljubitelje mode i lokalnog sadržaja, donosimo nešto sasvim drugačije. Samo za čitatelje Journala predstavljamo novi brend pod imenom Hanna Balu i neobičnu priču koja stoji iza njegovog nastanka u razgovoru s osnivačicom i dizajnericom Snežanom Babarogić.

Uplovimo u autentični, maštovit i fashionable svijet Hanna Balu.

Hanna Balu

Nježan i jak, elegantan i moderan, izazovan i suptilan. U potpunosti drugačiji i jedinstven – brend Hanna Balu posjeduje sve karakteristike koje u teoriji možda ne idu zajedno, ali se u praksi međusobno savršeno nadovezuju i komplementiraju, čineći ženu odvažnom, slobodnom i hrabrom. Sa željom da naglasi upravo snagu jedne žene, prateći je u aktivnostima tokom cijelog dana, Snežana i njen tim željeli su ovim brendom donijeti novitet na našem tržištu koji pored svoje užasno estetične, razigrane i nekonvencionalne prirode odiše funkcionalnošću, izrazitim kvalitetom i preciznom izradom.

Bez želje da budemo pretenciozni vjerujemo da je Hanna Balu jedan od onih brendova koji će za kratko vrijeme osvojiti srca modnih znalaca te jedinstvenih i autentičnih žena regiona. Razlog leži u tome što je ovaj brend rezultat rada tima u čijem je DNK pored ogromne ljubavi prema modi utkana pre svega ljubav prema životu, ženama i osjećaju slobode.

Zato je ekipa Journala odlučila sjesti sa Snežanom kako bi nam otkrila koja priča stoji iza nastanka njenog brenda, odakle potiče inspiracija za novu kolekciju – She Walks in Beauty i da iz prve ruke saznamo tko su i kakve Hanna Balu žene.

  • Kako je nastao modni brend Hanna Balu i koja ideja i priča stoji iza njegovog nastanka?

Hanna Balu, modni brend je nastao iz čiste ljubavi prema modi. Imala sam želju nositi komade koje sam zamislila, ali ih nikako nisam pronalazila u drugim brendovima. Onda sam odlučila ostvariti svoj san i počela raditi kreativan posao kao što je ovaj, što me je dodatno osnažilo kroz moje teške životne trenutke. Voljela bih da se i žene koje nose moje modele osjećaju isto kao i ja – rasterećeno slobodno, motivirano i posebno.

  • Što je to novo što nam donosite na tržište, po čemu je Hanna Balu prepoznatljiva i koji je DNK vašeg brenda?

Hanna Balu donosi novi nivo kvaliteta izrade samih modela i materijala. Cijeli tim izuzetno je fokusiran na detalje, zbog čega je i sama obrada materijala zaista na visokom nivou. Naš brend je definitivno prepoznatljiv po opuštenoj formi i krojevima koji prate kretanje. Uvijek polazimo od klasičnih krojeva i formi, potom takve krojeve usavršavamo i kasnije kroz proces i eksperimentiranje ti klasični modeli dobivaju totalno novu i drugačiju dimenziju.

  •  Recite nam nešto više o kolekciji? Kako se zove i odakle dolazi inspiracija za njeno stvaranje? 

Nova kolekcija deli naziv sa pjesmom George Byrona – She Walks In Beauty. Kolekcija je inspirirana isticanjem ženske slobode i individualnosti. Željela sam istražiti klasične modele i stvorito odjeću s modernim, slobodnim duhom. Cilj mi je bio napraviti modele koje možete nositiu svim prilikama, a da se u isto vrijeme osjećate ugodno dok nosite odjeću koja ističe vašu individualnost.

  • Kreativni dio kampanje bio je povjeren djevojkama iz VIS À VIS agencije. Kako je proteklo snimanje i kako se vama kao idejnom tvorcu dopada kampanja i vizualni identitet nove kolekcije?

Snimanje s djevojkama iz VIS À VIS agencije bilo je nestvarno. Većina djevojaka sa seta upravo i jesu žene koje nose naše modele, zbog čega smo od samog početka dobili predivne ideje i razumijevanje. Imala sam puno povjerenje u njih i one su to opravdale. Upravo zato što i same jesu Hanna Balu žene, kampanja savršeno predstavlja viziju brenda.

Ovom prilikom u ime cijelog Hanna Balu tima, kao i u moje osobno ime, želim da se zahvalim Jeleni i VIS À VIS na divnoj suradnji, razumijevanju i prelijepom kreativnom procesu. Naši ciljevi i vizije su iste, zbog čega je i sama suradnja bila nestvarno jednostavna i laka.

  •  Kada stvarate nove modele na što /ili koga /prvo pomislite i ako postoji mogućnost da izdvojite jedan od vaših omiljenih modela iz nove kolekcije koji bi to bio?

Teško je izdvojiti jedan omiljeni model, jer iza svakog komada stoji totalno drugačiji proces i svaki je poseban na svoj način.

 

  • Kakva je Hanna Balu žena?

Hanna Balu je odvažna i slobodna žena, s istančanim osjećajem za detalje i individualnost. Ona je jednostavna, hrabra i moderna žena.

Tim kampanje She Walks in Beauty 

creative direction: Jelena Milovanović / VIS À VIS /

art direction & photo: Jelena Mitić / VIS À VIS /

models: Aleksandra Bojović i Marija Rakulj

makeup: Ena Jović

hair: Dimitrije Vokić i Miloš Lalović

Sadržaj preuzet sa Journal.rs.

Učitati još
Zatvori