Bralette – nova generacija donjeg rublja

bralette

Američki modni brend Victoria’s Secret prošlog je tjedna izazvao pravu malu senzaciju prilikom predstavljanja svoje najnovije kampanje. Za faktor iznenađenja ovog puta nisu bile zaslužne slavne anđelice, već bralette – novi proizvod koji je Victoria’s Secret odlučio premijerno lansirati na tržište.

Brend koji je poznat po svom senzualnom donjem rublju i push-up grudnjacima optočenim dijamantima u kojima slavne manekenke iz godine u godinu defiliraju niz pistu Victoria’s Secret showa, odlučio se za ležerniji pristup donjem rublju, približivši se ovim potezom mlađoj publici i svim ženama koje bi se voljele tako osjećati. Bralette je naime, komad donjeg rublja koji je stvoren ‘kako bi bio viđen’, a nije tipičan grudnjak utoliko što nema potporu u smislu žice ili umetaka, već preuzima ulogu udobnog dekorativnog topića.

bralette2

U svojim kolekcijama prije Victoria’s Secreta imala su ga i druga modna imena. Brend For Love & Lemons proslavio se upravo s ovim romantičnim komadom, bralette na svojim stranicama prodaju Free People te Urban Outfitters, a na njega biste mogli naići i u domaćim trgovinama high street brendova kao što su H&M, Mango, Oysho i Women’secret.

Žene ga vole jer im pruža udobnost i nesputanost, dok je istovremeno vrlo ljupkog dizajna i uglavnom izrađen od romantične čipke. Victoria’s Secret odlučio ga je učiniti viđenim i izvan četiri zida doma, pa se tako njihov bralette može nositi u raznim prigodama, a svoje mjesto zauzeo je i ovog vikenda u festivalskim stylinzima na Coachelli.

0