
Jednu od ljepših kampanja ove sezone, u zajedničkoj suradnji snimili su modni brend GAP i neprofitna organizacija Every Mother Counts, koja već godinama prikuplja sredstva i podiže svijest javnosti kako bi trudnicama u svim dijelovima svijeta (a naročito zemljama trećeg svijeta) omogućila siguran dolazak njihovih beba na ovaj svijet.
Osnivačica organizacije je modna veteranka i top model Christy Turlington, koja ju je odlučila utemeljiti nakon što je i sama imala rizičan porod s komplikacijama. U nekoliko godina postigla je mnogo, a ovog proljeća na akciju je nagovorila glumicu Liv Tyler i u suradnji s GAP-om organizirala snimanje kampanje kojoj je redateljica upravo Liv (uz pomoć Paole Kudacki).
U glavnoj ulozi našle su se poznate mame i njihovi klinci; Candice Swanepoel i njen sinčić Anacã, Coco Rocha i njena kćer Ioni, a ulogu modela u kampanji preuzela je i Liv Tyler, koja je pred objektiv fotoaparata stala s dvoje najmlađe djece, sinom Sailorom i kćerkicom Lulom Rose. Kampanja je prigodno nazvana ‘Mama Said’, a mame i djeca na vizualima nose najnovije komade kolekcija GAP, babyGAP i GAPkids.
Foto: GAP