Savjeti za lakše preživljavanje ljetne trudnoće

Temperature rastu, baš kao i vaš trbuh, i sad se sigurno već pitate kako ćete se nositi s nemilosrdnim vrućinama i svim promjenama kroz koje vi i vaše tijelo prolazite. Konstantna koncentracija vlage u zraku može biti prilično neugodna. Uvijek vam je vruće i bez obzira na to što su klima uređaji stalno upaljeni, to vam nije dovoljno. Ljetna trudnoća, tijekom onih najtoplijih i ljepljivih dana (i noći), ima svoje nedostatke. No, postoji određeni plus. Vaša beba će doći na svijet dok je vani još uvijek lijepo vrijeme, što znači da ćete moći redovito izlaziti van na svjež zrak. To može biti od vitalne važnosti za vas oboje. Uz malo pripreme i nekoliko jednostavnih savjeta, moći ćete se ohladiti i uživati u svojoj ljetnoj trudnoći. U nastavku vam donosimo nekoliko trikova uz koje si možete olakšati nošenje s vrućinama.

Ljetna trudnoća zahtijeva pojačanu hidraciju

Unos dovoljne količine tekućine iznimno je važan u vrućim ljetnim mjesecima, a posebno je važan tijekom trudnoće. Trebale bi pokušati piti barem 10 čaša vode svaki dan, a ljeti trebate dodati po čašu za svaki sat koji provedete vani, na vrućini. To je otprilike ona količina vode koju gubite znojenjem. Budući da bi stalno trebale nešto piti, mogle bi to napraviti zabavnim. Začinite svoju vodu voćem ili povrćem, a možete si čak i složiti bezalkoholni koktel od primjerice, manga, soka od limete i hladne mineralne vode. Jedan takav ‘koktel’ pun je vitamina C i željeza. Uz to, možete si napraviti i domaći sladoled na štapiću od nemasnog jogurta, oraha i, primjerice, borovnica. Bit će to prava ljetna poslastica bogata omega-3 masnim kiselinama, antioksidansima i vlaknima. Sve je to odlično za mamu i bebu!

Kako se riješiti natečenosti?

Ljeti se natečenost može pogoršati, a da biste smanjile oticanje, potrudite se staviti noge na povišeno kad god to možete – čak i u uredu. Jednostavne vježbe za stopala i gležnjeve također mogu pomoći kod smanjivanja oteklina. Uz to, pokušajte smanjiti unos soli jer ona potiče zadržavanje vode u organizmu. Ako vas otečenost i dalje nastavi mučiti, stručnjaci predlažu da grickate celer, citrusno voće ili male komadiće peršina, koji mogu djelovati kao prirodni diuretici.

Kako si pomoći u slučaju ekstremnih vrućina?

Ljetna trudnoća vas može dovesti u situaciju da se cijelo vrijeme osjećate pregrijano. Voda je najbolji prijatelj budućih mama, tako da se nemojte bojati kupanja. Popodnevna kupka ne samo da će sniziti vašu tjelesnu temperaturu, nego će i plutanje umanjiti pritisak na vaše organe. Ako imate priliku otići na kakav bazen ili plažu, plivanje je i odlična, lagana tjelovježba za jednu trudnicu.

Kako smanjiti znojenje?

Najbolja stvar kod ljetne trudnoće je lagana i udobna odjeća za mame. Za maksimalnu udobnost potražite labavu i, obavezno, svijetlu odjeću. To će vam pomoći spriječiti pregrijavanje, a znoj će bez problema moći isparavati kroz nju. Na taj način ćete spriječiti i nastanak neugodnih osipa.

Kako se boriti s dosadom?

Najjednostavniji način za regulaciju tjelesne temperature tijekom ljeta je to da ostanete u zatvorenom prostoru tj. u svom klimatiziranom domu. Međutim, kako sačuvati zdrav razum ako ste cijeli dan kod kuće na kauču? Možete se zabaviti slušanjem kakvog edukativnog ili zabavnog podcasta. Ili, pobijedite vrućinu uz nekoliko zabavnih filmova. Možda ćete od sad nadalje skroz drugačije gledati na neke klasike iz 80-ih i 90-ih. Sjećate se filma ‘Baby Boom’? Ili ‘Father of the Bride Part II’? Streamanje filmova kod kuće pružit će vam slobodu da ga zaustavite i prošećete uokolo kako biste si olakšale eventualne bolove ili kako bi otišle do kupaonice, ionako ste tamo vjerojatno svakih 10 minuta. Ipak je i to jedna od čari trudnoće, zar ne?

Foto: Instagram

0