Omiljena trenerica “Života na vagi” Sanja Žuljević otkriva svoje savjete za zdravo tijelo i duh

Omiljena trenerica “Života na vagi” Sanja Žuljević otkriva svoje savjete za zdravo tijelo i duh

Nakon zime, koju smo iz različitih razloga proveli u zatvorenom prostoru ne mareći previše o fizičkoj aktivnosti i treningu, stižu topliji dani koji nas mame van i potiču da se posvetimo brizi o svome zdravlju i kondiciji.  

Savjete o tome kako najbolje iskoristiti vrijeme koje je pred nama i unaprijediti svoje zdravlje, mentalno i fizičko, s nama je podijelila Sanja Žuljević, magistra kineziologije, stručnjakinja za prehranu i trenerica, bivša karate prvakinja i jedina nositeljica Bodyshred licence u Hrvatskoj, programa treninga najuspješnije svjetske trenerice Jillian Michaels. Sanja je uz sve to i pokretač LeeZone, jedinstvenih multidisciplinarnih programa nastalih kao plod dugogodišnjeg rada s klijentima i kontinuirane edukacije.  

Sanja Žuljević: Sve uvijek počinje našim uvjerenjem

„Svatko od nas je jedinstven i poseban, samo što nas svakodnevica preuzme i odvuče od viših ciljeva, svrhe i onoga što nas zaista pokreće“, kaže Sanja dodajući kako je njen drive prenijeti na ekipu ideju da je sve povezano, ljubav prema kretanju, prirodi, hrani kao izvoru zdravlja i genijalnog osjećaja neprekidnih degustacija, kvalitetnih i dragih ljudi koji nas okružuju, ali i životinja, od kojih učimo bezuvjetnu ljubav. Sanja jednostavno želi pomoći sebi i drugima da dosegnu potpuni balans svog duha i tijela. Njena je misija da svi zajedno kroz praksu i metode, mijenjajući navike i uvjerenja, treniraju  tijelo, um i intuiciju, kako bi osjetili svoju svrhu, svoj drive i ostavili svoj otisak. 

„Ono što svakako naglašavam je kako se svaka prava i trajna promjena postiže iznutra i izvana te da je trening uma i duha primaran, svaki dan.“, ističe Sanja. „Samim time moja svrha se već dugo plete u spoj toga,  brige o okolišu, održivosti, brizi za nešto veće od nas samih te osvještavanju svakog pojedinca koliko je bitan kao individua i koliko je bitno da je osviješten i budan. I to ne samo zbog kvalitete svojega života, već za puno veći doprinos svima i svemu oko sebe.“ 

„Svejedno je radi li se o profesionalnom sportašu, koji nikako da preskoči neki kamen spoticanja da bude ‘the best’, ili osobi koja nikako da skine i zadrži 20 kilograma manje ili pak o nekome tko se nikako ne može zaljubiti u život. Sve uvijek počinje našim uvjerenjem koje prati odluka pa djelovanje, akcija i potom reakcija, posljedica, život. Sve je to stvar prakse, treninga na dnevnoj bazi. Nitko nije više ili manje talentiran za to, za svakog je moguće i zato je to super.“, kaže Sanja.  

Jednostavnih, ali čarobnih 7 pravila 

Cijelu svoju filozofiju izgradnje tijela i duha Sanja je sažela u sedam pravila, koji su podloga za sretnije i ispunjenije dane, jednostavno rečeno – bolji život. 

  1. Za početak je važno osvijestiti koja je vaša vizija budućnosti, tzv. vlastiti viši cilj, dati si odgovor na pitanje Zašto ja to zaista želim? Pitanje se ne odnosi samo na fizičke ciljeve, tipa, kako smršaviti ili ući u formu. Takvi  ciljevi moraju biti puno moćniji i davati vam snagu za prepreke koje će se događati putem. Jer vjerujte, hoće. Ciljevi moraju biti takvi da nam i sama pomisao na njih daje snagu, uzbuđuje toliko da kad je god dovučete na površinu svijesti, svaki problem ili privremeni pad motivacije automatski biva poništen! 
  1. Važno je posložiti i shvatiti kako je program treninga i prehrane jedna neodvojiva cjelina. Ne možete za sebe s jedne strane činiti korisne stvari, puniti se energijom, podizati funkcionalnost, energiju, samopouzdanje, a s druge stagnirati, činiti suprotno i poništavati učinjeno. Takav pristup dovodi do „zbunjenosti“ tijela i duha, a rezultati su kratki, privremeni i razočaravajući.   
  1. Prihvatite kako potreba za kretanjem nije obaveza, već predivan dar koji nam je poklonjen. Pomoću njega se rješavate negativne energije, mijenjate svoje psihičko i fizičko stanje, razvijate samopouzdanje, disciplinu, način kako se posložiti na brz i učinkovit način, bez obzira u kojoj se naizgled bezizlaznoj situaciji našli. Shodno tome, potrebno je pronaći aktivnost koja vam odgovora, u koju ćete se praktički zaljubiti. Aktivnost može biti jedna ili više njih, međutim važno je imati želju za njom, jer u suprotnom djelovanje može biti kontraproduktivno i frustrirajuće. Važno je sebi priznati kako će u početku možda ići „pod ručnom“, ali kad se jednom primite, nema nazad… i vjerujte rezultati neće izostati!  
  1. Vječna tema koje se nameće svake godine je fit stanje pred ljeto. To svakako nije način i početak trajne i dugoročne promjene kvalitete svog života, koja će trajati. Naime, kad stalno započinjete i prekidate aktivnost, onda je teško i izazovno krenuti nanovo iz početka. Stvarate sebi uvjerenje kako je teško biti u formi, zdravo se hraniti, imati energije, biti posložen izvana i iznutra. Nitko nije bolji i uspješniji u kvalitetnom i ispunjenom životu, jer je talentiran ili poseban. Stvar je samo u prioritetima, djelovanju i dosljednosti. Budite glavna uloga, a ne statist u svom životu! 
  1. Svaki dan potrebno je odvojiti minimalno pola sata za centriranje, bilo putem vizualizacija, meditacija, raznih tretmana, vježbi disanja i slično. Biti svjesni tko ste i što želite unutar ovog žamora okoline, politike, medija, društvenih mreža uz partnere, djecu, roditelje, cijeli dan, svaki dan, bez imalo prostora za sebe, jednostavno je nemoguće. Bez treninga centriranja s godinama postajete samo list na svačijem vjetru, konstantno pod stresom, bez samopouzdanja, ciljeva, vizije, s težim ili lakšim fizičkim problemima. 
  1. Svaka promjena kreće sustavno i mora imati svoju polazišnu točku, u ovom slučaju to je početno stanje organizma. Stoga ga je važno provjeritikonzultirati se. Ukoliko imate mogućnost jednog ili više pregleda – odlično, obavezno to učinite! Pored toga, slobodno se pratite i samostalno, možete se izvagati, uzeti par opsega, neki komad odjeće koji vam predstavlja mjerilo napretka ili pak neku fotografiju koja vas potiče i drži fizički fokusiranim. Uz to, obavezno si napravite psihičku analizu. Zapišite kako se želite osjećati, koje još ciljeve želite postići, osim onih fizičkih, a potom zapišite i svoje trenutno stanje po tim pitanjima. Kad krenete s programom, svojim vlastitim procesom promjene, redovito pratite upravo ove ciljeve, nemojte se vagati ni mjeriti češće od jednog do dva puta mjesečno. Promjene zapišite i osvijestite. Nemojte uzimati niti jedno postignuće zdravo za gotovo, koliko god malo vam se trenutno čini. Ukoliko je to bilo jedan do dva skleka više nego zadnji put, ili prva jutarnja meditacija – sve proslavite! 
  1. Početno stanje organizma vaš je trenutak od kojeg krećete u životnu promjenu, ali pri tom trebate na umu imati sigurnost te prevenirati moguće ozljede i u svemu tome imati pouzdanog partnera – moj je Croatia osiguranje.  

Životnu promjenu olakšava vam akcija Snažni daniNaime, ako ugovorite dopunsko zdravstveno osiguranje do 30. travnja na poklon dobivate FIT paket preventivnih zdravstvenih usluga koji obuhvaća pregled internista, laboratorijske pretrage i EKG, bez uputnica i bez čekanja u vrhunskim suradnim ustanovama Croatia osiguranja.  

Nema boljeg osjećaja nego se pomaknuti u pozitivnom smjeru. Stvoriti promjenu i znati da ste isključivo vi razlog te promjene. Put kojim krećemo nije uvijek jednostavan i lak, zato je dobro imati utvrđena pravila i smjernice te sigurnog partnera. Vaš neka bude dopunsko zdravstveno u Croatia osiguranju.  

Preporuka

Zatvori