Frizerski salon na Knežiji u kojem ćete se osjećati kao u vlastitom dnevnom boravku

Frizerski salon na Knežiji u kojem ćete se osjećati kao u vlastitom dnevnom boravku

Iva Hrvatin Living Room

Možemo li poželjeti išta više od savršene frizure koju nam pružaju stručnjaci s top proizvodima i u divnom ambijentu koji podsjeća na najljepši dnevni boravak? U Living Room salonu na zagrebačkoj Knežiji to je sasvim moguće jer pruža upravo takvo nezaboravno i vrhunsko iskustvo. Počeci Living Room priče kreću iz dnevnog boravka vlasnika salona, Marka Listeš – Marina, koji se odlučio prepustiti vlastitoj ambiciji i stvoriti salon za kosu u kojem će se svatko osjećati kao kod kuće, neovisno o tome bio star ili mlad, klasičar ili trendseter, pustolovan ili igrač na sigurno.

Iva Hrvatin Living Room

Koncept Living Rooma danas je puno veći od ideje klasičnog frizerskog salona. Marko nam je ispričao sve o tome kako je Living Room postao sveprisutni brend kojem se pristupa s povjerenjem, bilo da se radi o njezi u salonu, kod kuće ili profesionalnoj edukaciji. Uz to, podijelio je s nama sve detalje o novostima koje je uključio u svoje poslovanje tijekom lockdowna te svoja predviđanja o tome kako će izgledati budućnost frizerskih salona kod nas jer uvijek postoji prostor za rast i poboljšanje, pogotovo uz pružatelje usluga poput A1 koji nudi brojna rješenja po mjeri vašeg posla. U nastavku otkrijte priču koja stoji iza Living Rooma.

  • Upoznajte nas sa svojim salonom? Koji je vaš način rada i koje sve usluge pružate?

Misao vodilja prilikom otvaranja Living Rooma bila je da svaki klijent uz maksimalno profesionalnu uslugu ima osjećaj kao da se nalazi u svom dnevnom boravku. Želimo da se klijenti kod nas osjećaju opušteno, da stvaramo međusobno povjerenje te da uz naš rad i znanje dobijemo najbolji rezultat na kosi. U Living Roomu pružamo uslugu bojenja kose s vrhunskim brendovima poput Redkena i Matrixa. Uz to, ponosan sam što sam dio artističke ekipe i edukacijskog tima za Hrvatsku i okolne zemlje.

Iva Hrvatin Living Room

Također, u Living Roomu nudimo razne tehnike pramenova koji su naša velika ljubav – balayage, air touch, babylights i sl. U ponudi imamo Keratherapy keratinski tretman za njegu kose, koji je omiljeni tretman većine naših klijentica jer daje prekrasnu i zdravu kosu koju je lako za održavati kod kuće. Trudimo se naše klijente maksimalno obrazovati po pitanju njihove kose i njege kod kuće i ponosni smo što većina njih, čak 80% koristi profesionalne proizvode za kosu i u svojim domovima. Lijepa kosa je produkt zajedničkog rada i truda frizera i klijenta te nam je drago što su naši klijenti to prepoznali.

  • Postoji li neki top savjet koji biste svima dali o tome kako očuvati zdravlje svoje kose? Što možemo, a što nikako ne bismo trebali raditi kod kuće?

Proizvode za pripremu hrane poput maslinovog, kokosovog i ostalih ulja, ostavite u kuhinji. Svi ti proizvodi daju prividno zdravu kosu iz razloga što ih je teško isprati sa kose s obzirom na to da nisu laboratorijski pripremljeni da bi penetrirali u samu vlas. Kosi su potrebni šampon, njega (ovisno o teksturi i stanju kose) te kvalitetni proizvodi za styling. Šampon je tu da očisti vlasi. Njegov pH je lužnat, otvara kutikulu te čisti nečistoće koje su se nakupile na kosi.

Iva Hrvatin Living Room

Balzam ili maska su obavezna završna njega koja je na pH skali kisela te služi da, osim dubinske njege, zagladi kutikulu kako bi vlas dobila sjaj i bila zaštićena od vanjskih uvjeta, pogotovo boja od ispiranja. Styling nam služi kako bismo lakše oblikovali željenu frizuru. Najčešće je to neki sprej na bazi morske soli za učvršćivanje kose i volumena pri korijenu te leave-in krema ili sprej za dužine kako bismo lakše oblikovali kosu i dali joj termo zaštitu prilikom feniranja.

  • Kako ste se snašli i prilagodili radu za vrijeme korone?

Priznajem da nije bilo lako. Prvih tjedan dana sam iskoristio za odmaranje jer sam bio svjestan da nikada više u životu neću biti toliko slobodan od posla kao u periodu koji nam je slijedio. No, nakon prvog tjedna odlučio sam se za full time rad od kuće, koliko god je to bilo moguće. Pokrenuo sam svoj YouTube kanal na kojem sam savjetovao klijente i educirao ostale frizere kako bi se što spremniji vratili na posao. Također, s brendom s kojim surađujem održali smo veliko online lansiranje i moram priznati da smo kao hrvatski tim unutar kompanije L’Oréal ostvarili najbolje rezultate i reach u edukaciji, na što sam jako ponosan. Nažalost, vremena za YouTube kanal više nemam jer je to dodatni full time posao, a dan ipak ima samo 24 sata.

Marija Gašparović Living Room

Druga stvar koju sam pokrenuo je bio L·R·H·SHOP. Razumijem potrebu klijentica za održavanjem kose kod kuće, bez obzira na to što smo bili u lockdownu, kosa na Zoomu je trebala izgledati reprezentativno. Pripremio sam za njih pakete boja s njihovim recepturama, popratnim alatom i uputama kako se obojati kod kuće. Moram priznati da nam je to uvelike olakšalo povratak poslu jer smo imali neprimjetan broj popravaka. Za vrijeme lockdowna sam izbrusio svoje web design vještine te sam u 10 dana uspio lansirati naš web shop koji je odlično poslovao za vrijeme lockdowna te je i kasnije nastavio s rastom. Osim što smo našim klijentima maksimalno olakšali održavanje njihove frizure, educirali smo ih o važnosti upotrebe profesionalnih proizvoda kod kuće.

  • Jesu li se navike vaših klijentica promijenile nakon lockdowna? Ako da, na koji način?

Rekao bih da nisu previše. Sigurno su zbog svih naših online akcija postali svjesniji našeg znanja i što je sve bitno prilikom izrade njihove frizure te o čemu sve razmišljamo. Sve u svemu, mislim da su ‘poslušniji’ i više nam vjeruju jer su shvatili da su im svi savjeti koje smo im dali olakšali ‘borbu’ s kosom tijekom lockdowna. Prošle godine, u 9. mjesecu, odlučili smo naše vjerne klijentice počastiti SPA day eventom u Living Roomu. Na tom eventu smo njegovali kosu, educirali ih dodatno o njezi kose, organizirali make up. Odluči smo ih malo maknuti iz užurbane svakodnevice i korona situacije kako bi se na trenutak opustile i vratile u period prije ‘novog normalnog’.

Iva Hrvatin Living Room
  • Što vas je sve mučilo u doba korone? Koji su vam bili najveći problemi?

Najviše me mučila egzistencija jer sam odgovoran za cijelo poslovanje i još troje radnika. Moram priznati da nije bilo lako te da sam se svakodnevno budio s grčem u želucu, ali to je nešto što je nama poduzetnicima s vremena na vrijeme poznat osjećaj. Mjere koje smo dobili od Vlade svakako su pripomogle kako bi poslovanje opstalo. Pokušao sam se maksimalno izolirati od neprovjerenih vijesti iz tzv. “pouzdanih izvora” i ne dopustiti da cijela situacija bude moja svakodnevica, koliko god je to bilo moguće. Pripremao sam se za početak rada i išao u potragu za proizvodima koji su postali tekuće zlato te slušao dojave ostalih kolega gdje ih je još ostalo za kupiti i slično.

Najviše sam bio orijentiran na slaganje rasporeda. Nakon mjesec dana sam počeo primati pozive nekolicine klijenata koji su me tražili da dolazim doma kod njih, što sam odbijao i nudio im opciju prednarudžbi. Dva tjedna prije otvaranja sam otvorio prednarudžbe s predviđenim datumom 4.5., za koji se na kraju ispostavilo da je bio točan. Rekao sam svima da u slučaju odgađanja otvaranja pomičemo postojeći raspored i zapravo su svi znali koji dan nakon otvaranja su oni na redu. Moram priznati da je većina stvarno imala razumijevanja za duže čekanje, ali kao što sam već rekao, neke od klijentica su se obojale kod kuće pa im niti nije bila žurba.

  • Koliko ste morali biti inovativni vezano za svoje poslovanje?
Iva Hrvatin Living Room

Rekao bih dosta. Veoma teško je bilo raditi svoj posao na daljinu, ali sam maksimalno iskoristio ostale vještine i znanje kako bih pomogao drugima. Svi su mi se smijali kad bih se nakon napornog dana javio u grupu i rekao da sam umoran od cjelodnevnog rada jer što ja kao frizer radim online. Kad sam objavio web shop, onda im je ipak postalo malo jasnije. Mislim da su inovacije i praćenje trendova u svakom poslu jako bitan faktor, moramo ići u korak s vremenom. Naše znanje je neprocjenjivo i nešto što nam nitko ne može oduzeti, ali isto tako veliki broj kolega na svijetu ga posjeduje. Stalnim radom na sebi i napretkom nudimo klijentima bolju i kvalitetniju uslugu, činimo sebi posao zanimljivijim i na kraju dana živimo bolji život.

  • Jeste li imali dodatne potrebe za, primjerice, aplikacijama, društvenim mrežama i sličnim? Ako da, kako ste se snašli po tom pitanju?

Osim YouTube kanala koji sam pokrenuo za vrijeme lockdowna, ostale društvene mreže su već i prije bile aktivne. Pokrenuo sam aplikaciju za online naručivanje i evidenciju klijenata koja mi je uvelike olakšala prvi val dolazaka nakon lockdowna. To je odlična stvar koja, osim što nama i klijentima olakšava proces naručivanja jer mogu samostalno rezervirati svoj termin, vodi evidenciju o terminima klijenata te ih pravovremeno podsjeća i obavještava o tome neposredno prije dolaska u salon.

Iva Hrvatin Living Room
  • Što bi vam možda danas moglo olakšati obavljanje vašeg posla?

Osim jednostavnije birokracije, mislim da trebamo iskoristiti sve blagodati koje nam pruža današnje informatizirano društvo. Uz razne aplikacije naše poslovanje može biti uvelike olakšano, a customer experience puno bolji. Jedna od stvari koja bi nam mogla biti od pomoći, a koju razmišljamo da bismo mogli uvesti u svoje poslovanje u budućnosti, je A1 opcija FISKAL1. Jednostavna je za korištenje i sviđa mi se što se uređaj prema potrebi može ponijeti bilo kuda sa sobom. Uz to, on ne služi samo kao blagajna, nego je tu i printer, što je iznimno korisno.

  • Jesu li možda postojale neke prednosti poslovanja tijekom korone koje biste voljeli zadržati i u budućnosti?

Rekao bih povremeni rad od kuće, ali to je nemoguće s obzirom na to da radim s kosom. Smatram da sve što sam mogao učiniti za poboljšanje poslovanja, što mi je period lockdowna omogućio, sam uspješno i zadržao. Možda svake tri godine period od mjesec dana kada bez konkretnog rada u salonu mogu razmisliti o unapređenju poslovanja. Svi me pitaju je li mi se puno toga promijenilo za vrijeme i nakon korone, osim puno više posla – nije. Pokrenuli smo web shop, online narudžbe i nosimo maske u salonu. Makar smo i prije prilikom izvršavanja nekih usluga nosili maske. Nije lako, pogotovo ljeti, ali naviknuti smo. Svakako jedva čekamo dan kada maske više neće biti obavezne jer za neke od klijenata koji su nam došli nakon lockdowna, ni ne znamo kako zapravo izgledaju.

  • Kako predviđate da će izgledati budućnost u poslovanju salona u Hrvatskoj?

Definitivno digitalizirano, ono što bih ja volio je da educiramo frizere o poduzetništvu te da se pokrene mogućnost najma radnog mjesta u salonima. Teško je raditi paralelno frizerski posao i vođenje poslovanja. Mislim da bi opcija većih salona, koji imaju osobe koje su zadužene za poslovanje, s mogućnosti najma radnog mjesta, uvelike olakšala frizerima poslovanje te podigla kvalitetu posla. Također, sve vodi ka tome da se maksimalno smanji vrijeme provođenja u salonu, smatram da je korona sve samo ubrzala.

Iva Hrvatin Living Room

Smanjuje se vrijeme djelovanja koloracije, rade se proizvodi s puno više zaštitnih kompleksa koji se integriraju u koloraciju kako bismo smanjili oštećenje kose i samim time skratili vrijeme boravka u salonu. Tehnički dio poput šišanja, izrade frizure i sl. se nikada neće moći ubrzati jer ako želimo kvalitetu potrebno nam je i vrijeme. No, uz kvalitetan rad, obrazovanje klijenata i upotrebu profesionalnih proizvoda kod kuće naši klijenti ne moraju toliko često dolaziti u salone, što nama otvara opciju više slobodnih termina, a njima uštedu vremena i novca.

* Članak je nastao u suradnji s A1 Hrvatska.

Foto: Marija Gašparović, Instagram

Učitati još
Zatvori