Omiljeni japanski brend prvi puta je izbacio liniju proizvoda za njegu tijela
Omiljeni japanski brend prvi puta je izbacio liniju proizvoda za njegu tijela

Omiljeni japanski brend prvi puta je izbacio
liniju proizvoda za njegu tijela

Tatcha, popularni japanski brend ima novu liniju proizvoda. Radi se o prvim njihovim proizvodima za njegu tijela. Oni dolaze nakon velikog uspjeha Tatcha skincare proizvoda, za čije jedinstvene formule su osvojili i nekoliko nagrada.

Osim toga, Tatcha je i omiljeni brend mnogih poznatih osoba poput Selene Gomez, Kim Kardashian i Meghan Markle. Uz toliku popularnost nije ni čudo što su proširili asortiman i bacili se u proizvodnju proizvoda za njegu tijela. Inače, ta nova linija nosi ime ‘Forest Awakening Collection’.

 

Tatcha ‘Forest Awakening’ kolekcija

Kolekcija se sastoji od tri proizvoda – Hinoki mlijeka za tijelo, Hinoki kupke i Hinoki ulja za tijelo. Ako se pitate što je Hinoki, niste jedini. Radi se o japanskom crnogoričnom stablu koje tijekom cijele godine proizvodi golemu količinu eteričnih ulja. Liječnik koji je proučavao to stablo, a s kojim je Tatcha razvijala ovu liniju kaže kako je njegovo istraživanje pokazalo da upravo ulja Hinoki stabla imaju najviše dobrobiti za tijelo i um.

Ova tri proizvoda najbolje je koristiti zajedno, najprije kupku, zatim mlijeko za tijelo i naposljetku ulje. Inače, kupka je pomalo neobične strukture, ona je više piling, ali se pjeni. Najbolje od svega, ona sadrži celulozu i prirodni je piling, odnosno ne sadrži mikrokuglice koje sadrže drugi pilinzi. Svi proizvodi imaju nježan zemljani miris.

‘Forest bathing’ tradicija

Iz Tatche kažu i kako ovo nije isključivo njega tijela. Ova tri proizvoda sadrže mješavine ulja koje korištenje ove linije pretvaraju u wellness iskustvo. Nježan miris umiruje, a uz to je rezultat meka i hidratizirana koža. Cijena kompleta je 99 dolara, odnosno oko 750 kuna.

Ova kompletna kolekcija temelji se na japanskoj tradiciji ‘forest bathinga’. Izraz je to koji se pojavio osamdesetih, a praksa je razvijena kako bi se ljudi, često izmoreni od posla, ponovno povezali s prirodom. Ova ekoterapija brzo je zaživljela. Istraživanja su pokazala da ljudima godi biti ‘uronjen’ u prirodu. Ne morate biti fanatik za druženje u prirodi i kampiranje, dovoljno je da samo šetate prirodom. Taj smirujući osjećaj i dobro djelovanje na organizam Tatcha je željela prenijeti u proizvode za njegu tijela.

FOTO: Instagram (@tatcha)

Učitati još
Zatvori