Napredak jednog beauty brenda ogleda se u širenju prodajnog asortimana na sve kontinente, kako bi agresivan globalni marketing konačno imao smisla. Online kupovina je sjajna opcija za početak, ali sljedeći korak je službeni ulazak u beauty lance kao što su Ulta, Sephora ili Douglas.
Hailey Bieber i njen Rhode tim krenuli su isključivo s online kupnjom, da bi kasnije organizirali manje pop up događaje gde su potrošačima prezentirani novi proizvodi. Sljedeći, i sasvim logičan korak, je ulazak u jedan od najvećih beauty prodajnih lanaca na svijetu – Sephoru. Od danas su Rhode proizvodi dostupni na tržištima SAD-a i Kanade unutar ovog beauty lanca, s planom za lansiranje u Velikoj Britaniji kroz jesen. Pametan, i svakako u ovom trenutku neizbježan potez.
The launch
Predstavljanje brenda Rhode u Sephori održano je u najpoznatijoj i najvećoj Sephora trgovini, onoj na njujorškom Times Squareu. Bio je to trenutak u kojem je Rhode prvi put postao dostupan široj publici izvan službene internetske prodaje, a atmosfera je bila u potpunosti prilagođena estetici brenda Hailey Bieber. Prostor je bio ispunjen oversized instalacijama proizvoda, fotogeničnim kutcima u ružičastim nijansama i srebrno-sivim detaljima koji su odražavali minimalistički, ali glamurozan Rhode identitet. Sve je bilo zamišljeno kao iskustvo koje posjetitelji žele zabilježiti i podijeliti na društvenim mrežama, što se savršeno uklapa u digitalno usmjereni svijet brenda.
Koji proizvodi su dostupni?
Lansiranje od 16 proizvoda uključuje viralne favorite poput Peptide Lip Tinta, koji dolazi u prozirnoj verziji i u sedam nijansi sa svjetlucavim efektom, te Pocket Blush, prvi Rhode proizvod iz kategorije dekorativne kozmetike. U ponudi su i njezini prepoznatljivi skincare proizvodi: Glazing Milk, Glazing Mist, Peptide Glazing Fluid i Barrier Restore Cream.
Donna Karan outfit koji je star kao i Hailey
Hailey Bieber dodatno je naglasila važnost ovog trenutka svojim modnim odabirima. Tijekom događaja pojavila se u nekoliko upečatljivih kombinacija – od vintage srebrnog kompleta Donne Karan iz 1996. godine, preko minimalističkog seta u sivoj nijansi s dubokim izrezom i kratkom suknjom, pa sve do provokativnog izdanja u kojem je čipkasti bralette uparila s kožnom jaknom i crnim hlačama. Svaki styling bio je pažljivo odabran kako bi pratio poruku da Rhode nije samo beauty brend, već i estetski svijet koji spaja modu, ljepotu i suvremeni lifestyle. A odabir nas ne čudi s obzirom na to da je Hailey zaštitno lice nove DKNY jesenske kampanje.
Zašto je ovo najveći launch u povijesti Sephore
Kako smo i pretpostavili, a sada je i službeno potvrđeno, moć Rhodea i Hailey Bieber je uistinu tolika da je lansiranje Rhodea najveće u povijesti Sephore. Razloga zbog kojih je lansiranje Rhodea u Sephori proglašeno najvećim u povijesti ima više, a svi zajedno pokazuju kako je brend Hailey Bieber u vrlo kratkom vremenu prerastao u globalni fenomen. Prije svega, riječ je o masivnoj potražnji – samo u posljednjih godinu dana zabilježeno je više od dva milijuna pretraživanja pojma Rhode na Sephorinim digitalnim kanalima, i to prije nego što su proizvodi uopće bili dostupni. Uz to, brend je generirao nevjerojatan earned media value: Rhode čak 248 milijuna dolara, dok je sama Hailey svojim objavama i prisutnošću dodala dodatnih 400 milijuna.
Financijska težina brenda potvrđena je i time što je procijenjen na oko milijardu dolara, što ga svrstava uz bok najvećim beauty igračima današnjice. Posebno je važan i njegov kulturni utjecaj. Rhode je postao simbol Gen Z generacije, poznat po viralnosti, limitiranim dropovima i neprestanoj buzz atmosferi na društvenim mrežama. Lansiranje u Sephori označilo je i prvi veliki retail korak brenda, prijelaz iz isključivo online ponude u fizičke trgovine diljem SAD-a i Kanade, što mu daje potpuno novu dimenziju dostupnosti i rasta.
Rhode i Sephora u misiji zarade velikih profita
Ako potražnja raste – mora rasti i ponuda. U ovom slučaju geografska. Online kupovine i dalje odbijaju potencijalne potrošače na određenim tržištima, a mnogo je lakše i kada su pred vama testeri i kada možete osjetiti teksturu proizvoda, kao i dostupne nijanse. Rhode je za kratko vrijeme postao jedan od najpopularnijih beauty brendova, a ulazak u ovako veliki lanac donijet će mu ogromne profite. Naravno, web će imati manju posjetu i promet, ali će proizvodi naći put do znatno većeg broja potrošača.
Osim Amerike i Kanade, to što će Rhode uskoro ući u Sephoru UK ima značajan signalni efekt i za hrvatsko tržište. Ulazak u britansku Sephoru znači da se brend širi na europsko tržište kroz jedan od najutjecajnijih beauty kanala. Sephora UK ima online shop koji dostavlja i u Hrvatsku i za hrvatske kupce znači da će kupovina postati puno jednostavnija i sigurnija nego preko posrednika ili neslužbenih webshopova – proizvodi će stizati direktno iz ovlaštenog maloprodajnog kanala.
Kako je Rhode učvrstio svoj status most wanted brenda na tržištu?
Sve je počelo s jednim običnim proizvodom za usne, a onda se dogodio marketinški potez desetljeća – Rhode maska za telefon. Hailey je kasnije iskoristila svoju opsesiju skincare rutinom, pa je asortiman proširen i na proizvode za njegu. U jednoj od kampanja našla se i Claudia Schiffer, a uskoro ćemo sve te proizvode moći kupiti i na našem kontinentu.
Također, ovo je jedan od onih celebrity brendova koji zaista ima odlične recenzije, i ne ubacuje nove proizvode pro forme, već veoma promišljeno i smisleno. Utjecaj Hailey Bieber na modnu i beauty industriju je zaista veliki, a njen tim to zna iskoristiti.