Rhode, jedan od najtraženijih skincare brendova današnjice, nastavlja širiti svoj asortiman i iznenađivati beauty entuzijaste diljem svijeta. Od samog početka privukao je pažnju minimalističkim pristupom i pažljivo osmišljenim formulama koje se lako uklapaju u svakodnevnu rutinu njege kože, a svaki novi proizvod do sada je u rekordnom roku postao viralni hit. Nakon proizvoda za usne, rumenila i skincare proizvoda koji su osvojili tržište, brend sada donosi novi val beauty noviteta koji nagovještavaju još širu paletu proizvoda i dodatni luksuz u kućnoj njezi.
peptide eye prep
Najnoviji proizvod na tržište stiže 9. listopada, a radi se o maskama za podočnjake odnosno peptide eye prep. Rashlađujući hidrogel jastučići za područje oko očiju smanjuju natečenost i vraćaju svježinu pogledu, istovremeno pomažući u ublažavanju sitnih linija i tamnih krugova. Mogu se koristiti kao dio svakodnevne Rhode skincare rutine, prije šminkanja za smooth izgled ili u pokretu kada god je potreban brzi efekt buđenja. Ključnu ulogu ima kofein, antioksidans dobiven iz zrna kave, poznat po tome što smanjuje natečenost i ublažava umoran izgled očiju. Tu je i tetrapeptid koji pomaže u smanjenju vidljivosti tamnih podočnjaka te koži vraća svjetliji i svježiji izgled. Formula je dodatno obogaćena sastojcima poput natrijeva PCA i glicerina, koji osiguravaju intenzivnu hidrataciju i održavaju kožu podatnom i glatkom.
Dostupni su u dva dizajna, s prepoznatljivim Rhode logom i s minimalističnim r simbolom koji se može nabaviti isključivo na službenoj stranici, a svako pakiranje sadrži šest pari jastučića.
Sheet maska?
Osim toga, sve glasnije se šuška kako Rhode uskoro planira lansirati i sheet masku, čime bi ponuda brenda dobila još jednu it-stvar za kućne spa trenutke. Sheet maske posljednjih godina uživaju veliku popularnost jer u kratkom vremenu daju intenzivne rezultate, a ako uzmemo u obzir estetski i funkcionalni pristup Rhodea, gotovo je sigurno da će i ovaj proizvod naići na ogroman interes.
Rhode u Sephori
Kako smo i pretpostavili, a sada je i službeno potvrđeno, moć Rhodea i Hailey Bieber je uistinu tolika da je lansiranje Rhode proizvoda najveće u povijesti Sephore. Razloga zbog kojih je lansiranje Rhodea u Sephori proglašeno najvećim u povijesti ima više, a svi zajedno pokazuju kako je brend Hailey Bieber u vrlo kratkom vremenu prerastao u globalni fenomen. Prije svega, riječ je o masivnoj potražnji. Samo u posljednjih godinu dana zabilježeno je više od dva milijuna pretraživanja pojma Rhode na Sephorinim digitalnim kanalima, i to prije nego što su proizvodi uopće bili dostupni. Uz to, brend je generirao nevjerojatan earned media value: Rhode čak 248 milijuna dolara, dok je sama Hailey svojim objavama i prisutnošću dodala dodatnih 400 milijuna.
Foto: Instagram (@rhode)