Razgovarali smo s osnivačicom brenda Nudestix koji je unio pravu revoluciju u rutinu modernih žena

Razgovarali smo s osnivačicom brenda Nudestix koji je unio pravu revoluciju u rutinu modernih žena

Jenny Frankel sa svojim kćerima

Mnogo pozornosti prošlog je tjedna izazvalo lansiranje poznatog make up brenda Nudestix na hrvatsko tržište. Razloga za obožavanje ovog make upa u sticku uistinu je mnogo, no recimo samo za početak da je brend, kada se pojavio na sceni 2014. godine, uspio uvesti pravu malu revoluciju u beauty rutinu modernih žena, koje su navikle stalno biti u pokretu i upravo im je Nudestix make up uvelike olakšao svakodnevicu. Jednako inspirativna kao i sama priča brenda je njegova osnivačica Jenny Frankel s kojom smo imali priliku popričati o brendu, o njenoj rutini koju čine upravo Nudestix proizvodi, kao i o tome kako je biti žena poduzetnica u suvremenoj beauty industriji.

Prije nekoliko godina, odlučila si lansirati vlastiti brend Nudestix, no to definitivno nije bio tvoj prvi poduzetnički pothvat i beauty entuzijasti već dobro znaju da si suosnivačica još jednog velikog make up brenda – Cover FX. Koliko su te prijašnje poslovne pustolovine pripremile za lansiranje Nudestixa i koje si lekcije naučila na primjeru Cover FX-a, a koje su ti koristile već u idućem projektu?

Kao poduzetnici u svijetu ljepote, oduvijek mi je bilo bitno razumijeti beauty trendove, kozmetičke proizvode drugih beauty brendova i ono što ih čini toliko drugačijima od drugih, što je to toliko posebno oko svakog pojedinačnog lanca beauty trgovina, tko su ljudi koji u beauty industriji donose odluke, gdje su najbolji beauty laboratoriji u svijetu i koja su očekivanja kupaca…

Nakon 20 godina u industriji, postala sam beauty ekspert što je ključno u građenju jednog beauty brenda. Naučila sam da je lansiranje beauty marke težak posao koji traži mnogo vremena, strasti, posvećenosti, ali i inovacije da bi ista bila uspješna. Također sam naučila da je za uspjeh u ovom poslu ključno razviti relevantan proizvod koji žene trebaju i koji žele. Sve uspješne priče uvijek se baziraju na to čemu žene teže i što pokušavaju pronaći.

@nudestix

2. Imala si zanimljiv cilj kada si stvarala Nudestix – učiniti živote žena jednostavnijima. Baš zbog toga, bazirala si cijelu beauty liniju na make up sticku. Zašto baš make up u sticku?

Žena modernog doba je uvijek zauzeta; bilo da uči, gradi svoju karijeru, podiže obitelj, brine za svoju kuću… Jedino što joj nedostaje kako bi uskladila sve životne obaveze jest vrijeme. Nema dovoljno vremena da bi se brinula sama o sebi, barem ne u onoj mjeri u kojoj bi to voljela. Zato sam poželjela postići s ovim proizvodima da se žene svakodnevno osjećaju samouvjereno i prelijepo u svojoj koži i osim toga da im za lijep i prirodan make up look treba minimalno vremena i truda. Bilo da imaju 5 minuta u kupaonici, na radnom mjestu ili u taksiju. Tako sam zamislila ove stickove ‘to-go’ koji se lako nanose čak i kad ste u pokretu, jednostavno ih nanesete u trenu, izblendate prstima i vaš make up je spreman. Osim toga, naši stickovi su multifunkcionalni, pa je tako bestseller Nudies Blush idealan za obraze, usne i kapke i s njime dobivate brz i prirodan look s kojim izgledate svježe cijelog dana.

3. Svi znamo kakvi trendovi vladaju u svijetu Instagram make upa, počevši od teških podloga pa sve do jakih Instagram filtera. Uspkros tome, odlučila si krenuti ‘au naturel’ smjerom. Koje su bile prve reakcije kojih se sjećaš kada si lansirala brend i njegove prve proizvode?

Kada smo lansirali Nudestix, bilo je to vrlo uzbudljivo iskustvo koje je donijelo dašak osvježenja na scenu, jer smo sa svojim proizvodima na neki način odgovorili na potrebe stvarnih žena. S jedne strane smo bili svjesni popularnih YouTube videa s make up lookovima koji zahtijevaju mnogo vremena, truda i vještina da se rekreiraju, a s druge bismo strane pogledali kroz prozor, na ulicu, u urede ili u kafiće i primjećivali žene koje jure svojim poslom i zapravo ne nose make up. YouTube videa nisu stvaran život i zato smo poželjeli stvoriti proizvode koji će kvalitetom odgovarati čak i make up artistima koji bi na modelima stvarali prirodan i glowy ten, ali koje će koristiti žene današnjice. Vjerovali smo, stvarajući Nudestix, da žene žele postići taj lijep, prozračan i blistav ten kao kod modela i da mogu to učiniti brzo i jednostavno.

@taylor_frankel

4. Tvoje kćeri bile su tinejdžerke kada si osnovala Nudestix i sigurno su u to doba bile vrlo znatiželjne oko beauty proizvoda i make upa. U to tinejdžersko doba, kada se mnogi bore s nesigurnostima, što si im poželjela pružiti i poručiti?

Nudestix je razvijen na idejama mojih kćeri Ally i Taylor kada su imale 14 i 17 godina. Bile su beauty vizionarke utoliko što su željele da djevojčice, ali i žene, prigrle svoju jedinstvenu prirodnu ljepotu, bez da imaju potrebu prekrivati svoju kožu i mijenjati svoj izgled. Kao majka, slavila sam tu viziju od samih početaka.

5. Upravo su te one ispirirale da kreiraš najsigurnije i najbolje moguće proizvode. Koje su to kvalitete Nudestix proizvoda na koje si danas najponosnija?

20 godina formulirana sam kvalitetne i inovativne kozmetičke formule, pritom se koristeći najsigurnijim i najkvalitetnijim sastojcima, kao i naprednim tehnologijama, cruelty-free formulama i modernim dizajnom ambalaža samih proizvode. Moje kćeri potaknule su me na razmišljanje o tome što zabrinjava nove generacije; stvari poput konzervansa i glutena. One su bile ključne u nastanku nude formula za sve tipove i tonove kože, a isto tako bila je njihova ideja da se napravi održivo pakiranje proizvoda, koje će se moći koristiti mnogo puta.

@taylor_frankel

6. Po svemu sudeći, jasno je koliko su Taylor i Ally involvirane u brend. Koje im lekcije o radu u beauty industriji daješ na dnevnoj bazi?

Da predano rade. Kao vođe jednog brenda, imaju odgovornost poslužiti drugima svojim primjerom i svakodnevno inspirirati. To je, svjesna sam, velika odgovornost za tako mlade žene.

7. Uzevši u obzir činjenicu da su tvoje kćeri predstavnike generacija Y i Z, smatraš li Nudestix brendom za sve generacije?

Definitivno! Ako u obzir još uzmemo i mene kao osnivačicu, Nudestix je brend za generacije X, Y i Z. Nudestix je dio stila života za moderne žene, neovisno o njihovoj dobi. Considering the fact that your daughters represent Gen Y and Z, do you think that Nudestix is a brand made for all generations? Yes it because because I’m a founder to so collectively we meet the needs of Gen X, Y and Z. It’s about the lifestyle of a modern day women regardless of age.

8. Imala sam priliku pročitati da mnogo svojih proizvoda razvijate i proizvodite u korejskim laboratorijima, koji su poznati po sjajnoj kozmetici za njegu kože. Otkrij nam više o tome.

Svi naši proizvodi za lice moraju biti vrlo prirodnog izgleda na koži, ali isto tako moraju biti i dobri za kožu. Koreanci formuliraju svoje proizvode tako da koža s njima izgleda baš kao koža, ali mnogo bolja.

9. Koji su ti omiljeni Nudestix proizvodi koje i sama koristiš na dnevnoj bazi?

Idemo redom:

  1. korak – Tinted Cover Stick na cijelo lice, Tinted Blur Stick na točke koje trebaju malo jače prekrivanje crvenila i sebuma na T-zoni
  2. korak – Nudies Matte Stick u nijansi Sunkissed kao rumenilo, ali i na kapcima i usnama i za konturiranje čela
  3. korak – Nudie Glow Stick u nijansi Hey Honey za highlight i stvaranje tog dojma mladenačke blistave kože
  4. korak – Nudestick Eyebrow Stylus za obrve i trepavice
  5. korak – Nudies Lip Glacé za mekane, pune i sočne nude usne

Ove korake mogu isprobati sve žene, jer riječ je o rutini koja je univerzalna za sve tonove kože i dobi.

@taylor_frankel

10. Naposljetku, kako je bilo u ulozi žene poduzetnice na početku tvoje karijere i kako je danas?

Kada sam odrastala, bilo je mnogo teže dobiti poštovanje. Danas ipak, žene su ohrabrene od strane drugih sjajnih žena da budu samouvjerene, strastvene u svom poslu i uspješne. Danas žene imaju svo pravo biti Babeboss – i ženstvene i feministkinje.

Foto: Nudestix, Instagram

Učitati još
Zatvori