Stiže balzam za usne inspiriran omiljenom njujorškom slasticom zbog koje se stvaraju redovi
Stiže balzam za usne inspiriran omiljenom njujorškom slasticom zbog koje se stvaraju redovi

Stiže balzam za usne inspiriran omiljenom njujorškom slasticom zbog koje se stvaraju redovi

Lokacija: Magnolia Bakery, desert Banana pudding. Ovo je jedan od omiljenih slatkiša svih Njujorčana, a sada dolazi kao okus balzama za usne američkog beauty brenda Glossier. Zbog ovog viralnog deserta stvaraju se redovi ispred poznate pekarnice/slastičarnice, a osnivačica Glossiera, Emily Weiss, među prvima je prepoznala potencijal ove kolaboracije. 

Između ostalog, pakiranje je žute boje, a u posljednih nekoliko tjedana su balzame u istim bojama izbacile i Hailey Bieber za Rhode, kao i Kylie Jenner za Kylie Cosmetics. Zaključak? It’s a yellow summer, ya’ll! 

Banana pudding na usnama

Sve i da niste probali ovaj viralni desert – jasno vam je da je preukusan. Sada ga možete nositi i na usnama, uz mini warning da proizvod nije za jelo. Balm dotcom je svakako jedan od prvih, ali i najprodavanijih proizvoda brenda Glossier, koji je prošle godine konačno pokleknuo i postao dio Sephora franšize.

Ovo je jedan od onih brendova čiji se uspjeh analizira u biznis školama, kako je za jako kratko vrijeme postao omiljen među milenijal generacijom, a godišnji profiti bili su mu neobjašnjivo visoki. Nakon pandemije, kao i mini smjene generacija (bar na društvenim mrežama) brend je morao mijenjati taktiku, kao i pronaći način kako se približiti mlađoj publici. Odluka je bila da angažiraju prvog celebrity endorsera, a izbor je pao na Oliviu Rodrigo. Sada, nekoliko godina kasnije, brend je opet popularan, a prodaja je na zadovoljavajućem nivou.

Zašto su ovakve kolaboracije uspješne?

Modna i beauty industrija nerijetko ukrštavaju puteve s lifestyle granom, što se pokazalo kao (skoro zagarantiran) recept za uspjeh. Na taj način spajaju se dvije različite industrijske grane, i događa se takozvani merge obostranih potrošača.

Banana pudding balzam za usne u prodaji će se naći 17. srpnja, na Glossier stranici, kao i u Sephora trgovinama širom svijeta. Ovog ljeta nosimo desert na usnama, a žuta pakiranja u svojoj torbici.

*Tekst je preuzet s Journal.rs.

Foto. Instagram / @glossier

Učitati još
Zatvori