Pogledajte tko je sve došao na zanimljivu radionicu kultnog beauty brenda
Pogledajte tko je sve došao na zanimljivu radionicu kultnog beauty brenda

Pogledajte tko je sve došao na zanimljivu
radionicu kultnog beauty brenda

Etablirani pariški brand L’Oréal Professionnel sinonim je za kvalitetu, stručnost, inovativna rješenja, ali i uvijek zadovoljne klijente. Pod okriljem L’Oréal Professionnela nastali su Salon Expert saloni. Oni s brandom dijele viziju, potrebu za stalnim usavršavanjem i težnju za postizanjem najboljih rezultata. Djeluju kao most između L’Oréal Professionnela i krajnjih klijenta.

Riječ je o salonima koji neprekidno ulažu u vlastiti razvoj, edukaciju o najnovijim tehnikama i trendovima te koriste L’Oréal Professionnel proizvode. Time su zajamčeni vrhunski rezultati za sve vrste usluga: bojenja kose, pramenova, balayagea ili njege kose.

L’Oréal

L’Oréal stalno unaprjeđuje znanje

U svrhu stalne nadgradnje, jučer je održana digitalna radionica koju je održao Tomislav Pancirov, konzultant za digitalne komunikacije i brendiranje. Poznat je po režiranju i snimanju dinamičnih Instagram Reelsa u kojima je fokus uvijek na emociji gledatelja.

U predivnom interijeru poznatog zagrebačkog restorana Dubravkin put, predstavnici Salon Experta imali su priliku u predavanju Tomislava Pancirova saznati više na temu emocionalnog brendiranja za salone i brand arhetipa sa svjetskim primjerima uspješnog brendiranja u industriji luksuza.

L’Oréal
L’Oréal

Važnost kontinuiranog učenja i ulaganja u Salon Expert ističe i Renata Novak, Development Manager Profesionalne divizije L’Oréala.

„L’Oréal Professionnel oduvijek je bio usmjeren na frizere. Oni su centar našeg poslovanja i naša želja i dužnost je omogućiti im sve alate koji su potrebni, da oni svoju viziju mogu prenijeti na klijentice i omogućiti im ono najvažnije, da se one osjećaju bolje.

Konstantno ulažemo u njihov razvoj u svakom aspektu pa tako i danas u sklopu ove Salon Expert večere. Odlučili smo im ponuditi digital edukaciju. Ona će im omogućiti da budu kompetitivni i spremni na sve digitalne izazove s kojima se susreću u svom poslovanju.“

Sinoćnja digitalna radionica bila je savršen spoj ugodnog i korisnog. Nakon edukativne digitalne radionice, na kojoj su okupljeni mogli naučiti kako se prilagoditi modernom poslovanju, uslijedili su večera i ugodno druženje. Ono je poslužilo i kao razmjena iskustava i ideja.

L’Oréal
L’Oréal
L’Oréal

Biti u koraku s vremenom zasigurno je postulat kojim se brand L’Oréal Professionnel vodi. Rođen je u Parizu, mjestu koje diktira trendove i postavlja ljestvicu kvalitete. Među bogatom ostavštinom L’Oréal Professionnel-a ističu se: prva bezopasna boja za kosu, prva hladna trajna, prve škole i natjecanja, izvorna tehnika French Balayage.

Naglasak na ekološkoj osjetljivosti, poticaj salonima u kojima se klijenti osjećaju uvaženo i poštovano, razlozi su zbog kojih je L’Oréal Professionnel brand koji već desetljećima postavlja kriterije u svijetu kose.

L’Oréal

FOTO: Petra Ria

Učitati još
Zatvori