Je li balzam za usne trenutno najunosniji proizvod na beauty tržištu?
Je li balzam za usne trenutno najunosniji proizvod na beauty tržištu?

Je li balzam za usne trenutno najunosniji
proizvod na beauty tržištu?

Najprisutniji (i najprodavaniji) proizvod na svjetskom beauty tržištu trenutno su – balzami za usne. Atraktivne mirisne note, estetski zadovoljavajuća pakiranja, a sada već i maske za mobitel koje služe kao njihov držač – sve je to sjajan marketinški plan koji ovaj proizvod lansira u bestsellere.

U nastavku teksta čeka vas odgovor na temu – Zašto svi beauty brendovi u fokusu trenutno imaju balzame za usne?

Lip balm mania

Ako malo bolje razmislite – balzam za usne ne ide u više nijansi kao puder ili korektor, ne mora imati specifičnu četkicu kao maskara ili određenu teksturu kao puder u prahu tako da je veoma lagan za distribuciju, ali i samu prodaju. Sve i da se više od 2/3 svjetske populacije ne šminka – svi će željeti imati negovane usne što ovaj proizvod čini zauvijek poželjnim, a online kupovina je sigurna jer gotovo ne možete promašiti željenu nijansu kao kod drugih proizvoda. Cijena balzama za usne ide do nekih 20-25$ tako da će svatko od nas u nekom trenutku odvojiti ovu sumu za proizvod oko kojeg je trenutno najveći hype, što ga opet čini vrlo traženim i isplativim.

Brend Fenty Skin, iza kojeg stoji pjevačica i makeup mogul Rihanna, otišao je korak dalje i napravio unisex balzam za usne koji reklamira njen dugogodišnji emotivni partner Asap Rocky. Odjednom, gomila macho muškaraca širom svijeta vidjela je da je u redu voditi računa o svojim usnama, pa je prodaja ovog proizvoda (logično) porasla za 300%.

Koji su trenutno najtraženiji balzami za usne?

Glavni sastojci današnjih proizvoda za njegu usana su hijaluronska kiselina, skvalan i peptidi, što ih čini proizvodima nove generacije. Na prvom mjestu je naravno Rhode, kako se Hailey Bieber u posljednje dve godine fokusirala na agresivan marketing svojih proizvoda za usne, koje svi koji su ih probali hvale. Visoko se kotira i brend Summer Fridays, iza kojeg stoje dvije američke influencerice koje su prvo krenule s maskama za lice, da bi (prativši potražnju tržišta) asortiman proširile i na proizvode za njegu usana.

Nedavno je i Kylie Skin brend izbacio svoju verziju ovog proizvoda kojem su dali titulu lip butter (dolazi u aromi vanilije pomiješane s karamelom), a proizvođač gotovo garantira da regenerira usne za samo 24 sata. Spomenuli smo i Fenty Skin i legendarni Lux balm, a sve su ovo trenutno bestselleri na svjetskom beauty tržištu.

Za kraj, tu su i Balm dotcom opcije brenda Glossier koji je već nekoliko godina na trending listi favorita svih makeup i beauty fanatika širom svijeta.

Učitati još
Zatvori