Posljednjih godina svjedočimo sve većoj popularnosti skincare proizvoda. Ljudi su sve educiraniji i više im se ne može “podvaliti” bilo što. Znanje o aktivnim sastojcima i “čistim” proizvodima sve je raširenije i to je zapravo jako dobro jer pokazuje da smo konačno svojem najvećem organu počeli pridavati pažnju koju treba.
Iz brige za kožu, odnosno nakon jedne dijagnoze, nastao je i francuski brend Aime iza kojeg stoji Mathilde Lacombe. Znamo da Francuskinje posebno brinu o svojoj koži, a dermatologa posjećuju onako kako mi posjećujemo frizera. To je naprosto dio njihovog DNK. Što je Mathilde Lacombe navelo na pokretanje vlastitog brenda, pročitajte u nastavku.
-
Kako biste opisali i zašto mislite da žene diljem svijeta vole i vjeruju francuskom načinu njege kože?
Francusku rutinu ljepote opisala bih kao jednostavnu i učinkovitu. Vrlo ”manje je više”. I kao rutinu koja ima fokus na to da se osjećate dobro u svojoj koži, da se osjećate da lijepo starite, a to ćete postići s čistom kožom, učinkovitim aktivnim sastojcima i zaštitom od sunca.
-
Koje je vaše osobno iskustvo s njegom kože i možete li nam reći nešto više o razlozima pokretanja Aime Skincare brenda? Koliko je bilo izazovno pokrenuti skincare brend u Francuskoj i zašto mislite da je Aime tako uspješan od samog početka do danas?
Meni je dijagnosticirana rosacea godinu dana prije mog vjenčanja. Tada sam imala 23 godine i već sam radila u industriji ljepote. Nekoliko sam godina isprobavala puno različitih proizvoda, brendova i tretmana, fokusirajući se samo na one probleme koje sam vidjela izvana, poput crvenila, papula i slično.
Svojevrsno prosvjetljenje doživjela sam kada sam upoznala nutricionista koji me naučio sve o upalama na koži i povezanosti zdravlja kože s probavom, crijevima. Od toga sam trenutka počela raditi na svom brendu i formulama koje bi ženama mogle pomoći u ravnoteži kože iznutra.
Tako se sve naše formule temelje na probioticima kako bi pomogle klijenticama u ravnoteži mikrobiote, a bogate su mikronutrijentima, vitaminima i mineralima.
-
Europski pristup ljepoti je toliko drugačiji, minimalan i prirodan, pogotovo kada su u pitanju sastojci. Koliko su vam sastojci važni kada je u pitanju kreiranje Aime proizvoda?
Volim kada se priroda susreće sa znanošću i primarno tako razmišljam i pristupam njezi kože i stvaranju proizvoda, zbog čega oni uistinu djeluju dok istovremeno njeguju kožu. Europski standardi vrlo su visoki kada su u pitanju formulacije proizvoda što nas na neki način ‘tjera’ da stvaramo samo najbolje.
-
Pravi ste primjer nekoga tko vjeruje da ljepota dolazi iznutra. Kako vi njegujete svoju kožu i pazite li u svakodnevici i na prehranu koliko i na sastojke za njegu kože?
O svojoj koži razmišljam na isti način na koji razmišljam o svom tijelu, u cjelini. Dakle, radi se o tome što jedete, kako se svakodnevno krećete, kako spavate i jeste li zadovoljni svojim životom; volite li svoj posao i slično.
Svi imamo samo jedno tijelo za cijeli život, ono je naš dom, pa se i sama brinem da ga kvalitetno hranim. Moj suprug obožava kuhati, volimo jesti zdravo i uravnoteženo, tako da uvijek govorim – samo umjereno u svemu.
-
Možete li nam opisati kako izgleda jedan dan u životu francuske poduzetnice i majke troje djece?
Zaposleno! Živim u Reimsu, a radim u Parizu, tako da imam jako natrpani raspored. Moja djeca imaju 11, 9 i 8 godina i oni su mi apsolutni prioritet.
Ponedjeljkom i petkom ostajem kod kuće kako bih ih mogla odvesti u školu, te dane i vježbam kod kuće, a paralelno i radim; odgovaram na brojne mailove.
Danima kada moram ići u Pariz malo je sve intenzivnije jer se moram rano probuditi, spremiti i ići na vlak. Tada obično imam puno sastanaka s pauzom za ručak sa svojim suradnicima, timom ili kolegicama poduzetnicama. Ponekad ću tijekom pauze za ručak i otići na svoj omiljeni sat pilatesa na reformeru.
-
Koji su vaši najveći izazovi kada je u pitanju well-being?
Pronaći slobodno vrijeme. Kao poduzetnici, supruzi i mami ponekad mi je teško napraviti predah. Trudim se uključiti well-being u svoj dnevni raspored, poput masaže i vježbanja jer kada pronađem vrijeme za sebe, tada sam najproduktivnija i najkreativnija.
-
Koja je tajna uspjeha skincare brenda danas, kada se svakodnevno lansira toliko novih proizvoda, kao i celebrity beauty brendova?
Tajna je u tome da ostanete vjerni sebi. Uvijek govorim svom timu da moramo ostati usredotočeni na našu misiju, našu poruku i da ne gledamo što drugi rade. Danas vam sva buka koja nas okružuje tako lako može skrenuti pozornost.
-
Na koje ste Aime proizvode najviše ponosni ili bi ih preporučili ženama koje žele isprobati Aime Skincare i upoznati se s njime prvi put?
Ponosna sam na sve naše proizvode, no apsolutni favorit su mi suplementi French Glow koji odlično pomažu kod crvenila i osjetljivosti kože. To je jedna od naših najprodavanijih formula već 5 godina i s dobrim razlogom.
Svaki dan pijem jedan od naših napitaka s kolagenom. Najdraži mi je Collagen Matcha Glow, a također jako volim našu neutralnu formulu koju mogu jednostavno staviti u svoj biljni čaj. Osim toga, svakodnevno četkam kožu tijela Aime suhom četkom.
-
Za kraj, što bi rekli koji su najopasniji negativni utjecaji na našu kožu u modernom životu koji svi danas živimo?
Rekla bih da su to svakako – sunce, stres i pušenje.
Foto: PR