Što izbjegavati, a što smijete jesti prije spavanja

I sami znate da vas ekstra šalica kave navečer može koštati nekoliko sati spavanja te da obilan i težak obrok prije odlaska u krevet uzrokuje nemiran san, no jeste li se ikad zapitali mogu li još neke namirnice omesti tih 8 sati koji su nam ključni za dobar odmor i normalno funkcioniranje sljedećeg dana.

hranaspavanje3

Ne samo da vas neke namirnice mogu spriječiti da se naspavate, one se mogu i početi skupljati na vašim bokovima, a to zasigurno ne želite. Iako je najzabavnije grickati kokice ili čokoladice u krevetu, samo je po sebi jasno da bi slatkiše trebali izbjegavati, što znači da nema sladoleda, čokoladica, čipsa, kolača i drugih ‘gluposti, pa čak ni tamne čokolade s velikim postotkom kakaa jer bi vas njeni sastojci mogli previše razbuditi. Izbjegavajte začinjenu hranu, posebice ljutu kuhinju, te sve što sadrži prevelik postotak masti.

hranaspavanje2

Tvrdi sirevi bi vam također mogli stvarati problem, ali zato posni sir, kefir, jogurt i slični mliječni proizvodi blagotvorno djeluju na organizam, pod uvjetom da niste intolerantni na laktozu. Pečeno meso razmotrite samo ako se radi o piletini, a i u tom slučaju bi više trebali razmišljati o kuhanoj varijanti.

hranaspavanje4

Ono što će vas zasigurno umiriti i pomoći vam da utonete u miran san je topao čaj s medom, posebice menta ili kamilica, jer te vrste dokazano smiruju organizam. Samo nemojte dodati limun koji bi zbog svoje kiseline mogao nepovoljno djelovati na želudac. Ako ćete paziti na sve navedene stvari, kao i razinu stresa te minimiziranje korištenja elektroničkih uređaja prije odlaska u krevet, miran san je gotovo zagarantiran.

hranaspavanje1

Foto: screenshot

0