Hranjive namirnice za lakše mršavljenje

Jedna od najčešćih grešaka koje napravimo kad želimo smršaviti je da u potpunosti smanjimo unos hrane u organizam, što je pogrešno jer tijelo tada počinje čuvati ono što u konačnici pojedemo, a cijeli proces postaje kontraproduktivan.

vježbanje

Zato se treba usmjeriti na zdrave i hranjive namirnice koje će nam dati energiju i dovoljno nas zasititi da ne posežemo za grickalicama ili odlazimo do frižidera u krivo doba dana. Ovog ljeta uz pravilno vježbanje isprobajte i novi režim prehrane, a on neka uključuje sljedećih nekoliko namirnica.

1. Avokado

Avokado je pun zdravih masti i energetski je mala bombica koja će vas zasititi na duži period vremena jer svoju energiju sporo otpušta. Osim što se može jesti i sirov s malo začina, odličan je u salatama, namazima, zelenim smoothiejima, pa čak i desertima.

smoothiezeleni_velika

2. Maline i borovnice

Ljetno šumsko voće, osim što je iznimno fino, također donosi i vrijedne nutricionističke pluseve za organizam. Puno je antioksidansa za kvalitetan detox, kao i vlakana, a što su kiselije to je u njima manje šećera, koji iako je voćni ipak ne bi trebalo konzumirati u prevelikim količinama. Maline i borovnice u smoothieju, u voćnoj salati ili dodatak žitaricama i jogurtu uvijek podižu obrok na novi razinu.

šumsko voće

3. Brokula

Brokule imaju visoku nutricionističku vrijednost, a ujedno su ukusan dodatak brojnim jelima. Dobar su izvor proteina bez dodanih masti tako da je brokulu najbolje skuhati na pari uz malo soli, ali paziti da se ne prekuha kako bi svi vitamini ostali u cvijetu. Nakon toga se može ubaciti u salatu ili jesti kao prilog uz meso.

brokula

4. Jaja

Jaja su puna proteina i zapravo jedan od najlakše dostupnih energetskih proizvoda jer se vrlo brzo skuhaju i idealna su kako za međuobrok, tako i za kombinaciju u pravom obroku. Skuhajte ih nekoliko i stavite u frižider tako da uvijek imate zdravi snack pri ruci.

5. Rajčica

Ljeto je sezona rajčica i tome se najviše veselimo jer ih možemo jesti svježe. Rajčice su pune antioksidansa i zbog toga idealan dodatak svim jelima, ali najbolje ih je stavljati u salate ili ‘zobati’ same ako se radi o cherry rajčicama.

rajčica

Foto: Shutterstock, The Kooples Sport lookbook

0