Weekend Media Festival: Kako je lučka Rijeka postala turistički biser Jadrana?
Weekend Media Festival: Kako je lučka Rijeka postala turistički biser Jadrana?

Weekend Media Festival: Kako je lučka Rijeka
postala turistički biser Jadrana?

U posljednjih nekoliko godina u Rijeci su se otvorile brojne prilike za revitalizaciju infrastrukture, kulturno-gospodarskih objekata, ali i jačanje turističkih potencijala. Upravo put turističke transformacije Rijeke obilježava organizacija brojnih manifestacija, poput Riječkog karnevala, Women’s Weekenda, Fiumanke i Rijeka Adventa. Oni su doprinijeli unaprjeđivanju turističke ponude i transformaciji koju potvrđuju i brojke, s obzirom na to da se Rijeka u prvih pet mjeseci našla na popisu 10 najboljih turističkih destinacija u Hrvatskoj. O tome se pričalo kada je trajao Weekend Media Festival.

Obogaćivanje turističke ponude Rijeke

Panel pod nazivom „Svi mi pričaju o Rijeci – Nova rije(č)ka perspektiva“ održan je u okviru Weekenda.16. Bio je posvećen ostvarenju punog potencijala grada Rijeke kroz turističku ponudu. Nju obogaćuje sve više društvenih i kulturnih događanja, ali i značajnih projekata koje otvaraju brojne prilike za revitalizaciju infrastrukture grada i kulturno-gospodarskih objekata. Od novog kvarta kulture, nove knjižnice, autobusnog kolodvora pa sve do nove nautičke marine. Uz ACI marinu Rijeka, kao jedan od najvećih projekata istaknut je Rijeka Gateway. Njegova vrijednost iznosi 200 milijuna eura u prvoj fazi realizacije, osiguravajući 300 novih radnih mjesta.

Upravo će ovaj projekt pridonijeti razvoju riječke luke, ali i cijelog riječkog prometnog pravca, poručio je gradonačelnik Rijeke Marko Filipović. Dodao je kako je u fazi realizacije puno novih projekata, investicija i aktivnosti koje Rijeku guraju naprijed. Smatram da se to vidi gotovo na svakom koraku. Sve više ljudi je počelo mijenjati percepciju o Rijeci. Polako se događa tranzicija i transformacija Rijeke iz nekada industrijskog grada u grad urbanog turizma, novih tehnologija i grad razvojno povezan s našim sveučilištem i znanošću, rekao je Filipović.

Weekend Media Festival

Projekt Riječke gastronomske luke

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa ističe da je velika pažnja usmjerena i na brendiranje turističke ponude. Također je rekao kako su tijeku projekti razvoja i promocije aktivnog odmora i kulturne baštine Rijeke i Riječkog prstena. Pokrenuto je i nekoliko projekata s ciljem pozicioniranja gastronomske ponude. Među njima se ističe i projekt Riječke gastronomske luke koji će olakšati odabir ugostiteljskih objekata i građanima i turistima. Predstavit će i ponudu razvijenu prema specifičnim zahtjevima. Tu svakako treba spomenuti Nebo Restaurant & Lounge poznatog chefa Denija Srdoča koji se može pohvaliti Michelinovom zvjezdicom.

Weekend Media Festival
Weekend Media Festival

Women’s Weekend festival

Ovom prigodom najavljeno je i novo izdanje Women’s Weekend festivala. On će se održati od 7. do 10. ožujka 2024. na novoj lokaciji Art-kvart, a veći dio programa održat će se u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti. Konferencija će tako u Rijeci ponovno okupiti važna imena regionalne i svjetske scene s ciljem povezivanja i osnaživanja žena.

Weekend Media Festival
Weekend Media Festival

Osim brojnih utjecajnih govornika te dodatnog sadržaja u obliku radionica, wellnessa i networkinga, ova konferencija svojim inovativnim karakterom obogaćuje ponudu Rijeke, ali i učvršćuje njezinu poziciju kao mjesta na kojem se rađa ravnopravnost i kultura, objasnila je moderatorica Nevena Rendeli Vejzović, direktorica agencije Prime Time komunikacije, na panelu koji je završen predstavljanjem i degustiranjem kvarnerske gastro i vinske ponude.

Weekend Media Festival

Foto: Mario Pavlović, Kristina Štedul Fabac

Učitati još
Zatvori