![Na Dane komunikacija stiže suosnivač najveće platforme za kreativnu digitalnu produkciju – Victor Knapp](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/02/Victor-Knaap-Dani-komunikacija-2.png)
![Na Dane komunikacija stiže suosnivač najveće platforme za kreativnu digitalnu produkciju – Victor Knapp](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/02/Victor-Knaap-Dani-komunikacija-3.png)
Na Dane komunikacija stiže suosnivač najveće platforme za kreativnu digitalnu produkciju – Victor Knapp
Victor Knaap novo je ime ovogodišnjih Dana komunikacija, festivala kreativnosti koji će se u rovinjskom hotelu Lone održati od 20. do 23. travnja
S nizom ureda diljem svijeta, među kojima su najpoznatiji oni u Amsterdamu, Londonu i New Yorku, i više od 9000 talentiranih zaposlenika, Media.Monks najveća je platforma za kreativnu digitalnu produkciju na planetu. Trofeji i priznanja vodećih međunarodnih organizacija kao što su FWA, Cannes Lions, BIMA, Webbies i Lovies pokazatelj su kreativne izvrsnosti i posvećenosti industriji – no počeci nisu bili tako glamurozni, o čemu će na Danima komunikacija ovoga travnja govoriti upravo njihov CEO Victor Knaap!
![Victor Knaap na Danima komunikacija](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/02/Victor-Knaap-na-Danima-komunikacija-1080x615.png)
Nakon što je zarađivao za život ploveći po Europi, ovaj je bivši skiper davne 2003. odlučio usidriti se u nemirnim vodama Hilversuma, nedaleko od Amsterdama, te je postao predvodnik platforme Media.Monks, pretvorivši podrumski ured u globalni posao. Uz pokretačku ulogu Media.Monksa, Knaap je i izvršni direktor tvrtke S4Capital – djelujući u njoj uz Sir Martina Sorrella, začetnika najveće marketinške mreže na svijetu i oglašivačke legende koja je već posjetila Dane komunikacija.
Knaap danas osvaja pozornice svojim dinamičnim lekcijama o poslovanju i digitalnom rastu koje nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. Baš naprotiv, jedna će osoba napustiti prostoriju uvrijeđena, ali sljedećih deset zbog njega će dobiti potpuno novi pogled na industriju. O beskompromisnosti njegovih postupaka možda najviše govori njegova pobjednička formula za transformaciju malog tima u svjetski kreativni brend.
![Dani komunikacija DK2023](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/02/Dani-komunikacija-DK2023-1-1080x610.jpg)
Prvi je sastojak njegovo zlatno pravilo – Kupi, zamijeni ili umri. Drugi je – Ne igraj na sigurno! A treći i možda najvažniji: Budi ljubazan prema pripravnicima – neki od prvih pripravnika Media.Monksa sada su vodeća lica tvrtke! Za ostatak lekcija o poslovnom rastu i napretku pridružite se sudionicima Dana komunikacija u Rovinju na predavanju naziva How to Build an Agency While the Whole World is Watching.
Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija, festival tržišnoga komuniciranja i kreativnosti koji okuplja nekoliko tisuća sudionika, svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najzanimljiviju zajednicu tržišnih komunikacija.
Brojni zanimljivi govornici
Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietya koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; vodećeg svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole te Victora Knaapa, uslijedit će najave brojnih drugih zanimljivih sudionika.
Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.
Foto: PR