Srce je novi zaštitni znak Twittera

Srce je novi zaštitni znak Twittera

Twitter zajednica sinoć je s podijeljenim reakcijama dočekala uvođenje nove funkcije na ovoj popularnoj društvenoj mreži, koja na mjesečnoj razini broji 320 milijuna aktivnih korisnika sa svih strana svijeta. Simbol crvenog srca, novi je način odobravanja (likeanja) objava na Twitteru, koji je u prošlost zauvijek poslao prepoznatljivu Twitter zvjezdicu.

Novi simbol Twittera2

Povodom uvođenja ikone srca, koja je uspješno testirana ovog ljeta, produkt menadžer Twittera Akarshan Kumar, obratio se svim tviterašima s detaljima vezanim za prekretnicu u poslovanju i korištenju ove socijalne platforme. Simbol srca stupio je na snagu kao opcija ‘likes’, a nastao je kao želja direktora da korištenje Twittera bude što jednostavnije. Iz Twittera navode kako je ikona zvijezde u prošlosti znala biti zbunjujuća, pogotovo novim korisnicima, dok za srce smatraju da je univerzalni simbol, razumljiv korisnicima različitih jezika, kultura i vremenskih zona.

Zvjezdica, odnosno opcija ‘Favorites’, inače je uvedena 2006. godine, s idejom označavanja (bookmarkanja) omiljenih objava. Ubrzo je postala primarni način na koji korisnici signaliziraju slaganje s nečim, potvrdu, smijeh i podršku, stoga nije čudno da je dio korisnika razočaran novostima koje nam stižu iz Twittera. Ono što se ne može osporiti je činjenica da je ‘Favorites’ bio jedinstven za Twitter i dio onog što spomenutu društvenu mrežu razlikuje od svih ostalih, dok od jučer srce dijeli i s Instagramom, Tumblrom, Periscopeom i Vineom.

Foto: Twitter

Učitati još
Zatvori