Otvoren je novi hotel u Sofiji, a mi smo ga posjetili prije prvih gostiju

Otvoren je novi hotel u Sofiji, a mi smo ga
posjetili prije prvih gostiju

Nakon Porta koji se pokazao kao idealna proljetna destinacija, put nas vodi do centra Sofije, gdje se u maloj skivenoj ulici nadomak pješačke zone, a među zaštićenim povijesnim znamenitostima, krije novootvoreni Junó  Hotel koji je pravi raj za sve ljubitelje modernog interijera.

Born from the desire to offer uniquely warm and personalized service njihov je moto koji naslućuje da nas na ovoj adresi ipak čeka jedinstveno iskustvo. Zato, krećemo odmah u obilazak.

#hellojuno

Iako je riječ o novootvorenom hotelu, već sada slovi kao jedan od najinspirativnijih projekata u Sofiji. Na samom ulazu u hotel najprije ćete osjetiti kako ovaj prostor diše. I to zahvaljujući kombinaciji prirodnih materijala, ali i koloritu, koji dominira cijelim hotelom, a naročito u samom predvorju.

Predvorje je pored recepcije podijeljeno na restoranski dio pod nazivom Cooko Kitchen, o kojemu ćemo malo detaljnije pisati kasnije, i barski dio koji je idealan za after dinner koktele. Svaki komad namještaja je pažljivo dizajniran i to u Italiji, dok zidove hotela krase radovi lokalne umjetnice Tatiane Harizanove.

Check-in

Prtljaga je već na putu do naše sobe, a mi uzimamo ključ koji je izrađen od drveta. Ono što je posebno zanimljivo kod ovog hotela i atipično za ovo podneblje jest da su mnogi detalji napravljeni od recikliranih materijala. Nekada male stvari zaista mnogo znače.

Next stop – idemo zaviriti u apartman.

Corner Sunkissed apartman

Juno tim nas je definitivno odlučio razmaziti, a nama je to naizgled teško palo! Od 34 sobe i samo jednog apartmana koji ovaj hotel ima, mi smo imali priliku odsjesti u njihovom Corner Sunkissed apartmanu s king-size krevetom, minimalističkim radnim stolom i mramornim stolom koji daje dozu elegantnog chica.

Obgrljen velikim prozorima od poda do stropa, ovaj apartman dobiva idealnu količinu svjetlosti koja u kombinaciji s neutralnom paletom boja stvara osjećaj komfora kao da ste u svom domu. Drugim riječima – nećete htjeti izaći iz kreveta!

Juno hotel

Za idealnu dobrodošlicu pobrinuli su se bocom lokalnog bugarskog vina, a prema njihovim riječima u pitanju je zaista posebno vino. Zato nismo dugo čekali pa smo brže bolje otvorili bocu i nazdravili uz pogled na sam centar Sofije. Ali tu nije kraj! Najljepši dio ovog obilaska smo ostavili za nakon zdravice – dobrodošli u kupaonicu iz snova!

Naš dejt za večeras je tu!

Omiljena maska za lice, idealna čaša/boca vina, bubblebath i lagani tonovi Errolla Garnera u pozadini. Samo par sati nas dijeli od rezervacije u Cooko Kitchen restoranu i degustacije njihovog menija. Zato nakon kratkog predaha, spremni smo za mali đir gradom i vidjeti što Sofija nudi.

Pauza za kavu

Mi ne bismo bili mi da vam ne predložimo jedan idealni mali lokalni coffee shop za kratki predah.

Coffee Syndicate je dvokatna oaza koja nas je asocirala na naše omiljene dorćolske lokale. A mlada ekipa ljudi koji rade će vam preporučiti najbolje zrno za vašu šalicu kave, dok je matcha ekler u kombinaciji s bijelom čokoladom i sezamom naša topla i provjerena preporuka.

Đir kroz Sofiju

Ova sveučilišna metropola je ispunjena mnoštvom parkova, crkvi i malih trgova. Zato zavirite u Miam MINI MARKET ili Savi Gelato na obrok i desert za ponijeti pa pravac u obližnji park i na piknik.

Večera u Cooko Kitchenu

Vrijeme je za večeru, zato smo krenuli nazad u hotel i otvorenog apetita sjedamo u gore spomenuti Cooko Kitchen restoran. Dok nam otvaraju omiljenu bocu Sancerre vina, mi se prepuštamo selekciji jela koje su izabrali da degustiramo. Predjelo je servirano i degustacija može početi, a na meniju se nalazi fuzija tradicionalnih jela uz moderan twist.

Kada je riječ o predjelu, u ponudi je Crispy Egg, Baked Feta, Crispy Tripe i Bulgarian Sarmi, dok je za glavno jelo preporuka tradicionalno jelo Yufka i pileći batak.

Potrudili smo se koliko je u našoj moći da fotografijama predočimo rapsodiju okusa koje nam je pružilo svako od ovih jela. Ukoliko ste u ovoj prijestolnici samo u prolazu i niste gost hotela, vrata ovog restorana su vam više nego otvorena za jedan zagarantirani gastro užitak uz njihov meni. A mi puni dojmova prelazimo za bar na jedan dobar martini da zaokruži ovu večer!

juno hotel

DING DONG!

Jutro prekinuto doručkom u krevetu – da, da, idealno nedjeljno jutro ipak postoji. Polako ustajemo, ispijamo kavu dok nam miris omiljenih palačinki i avokado tosta otvara apetit, taman pred povratak za Beograd.

Koferi su spakirani, a dok se dojmovi sliježu, mi uzimamo koju minutu više za još pokoji gutljaj kave i još koji zalogaj dok listamo biografiju omiljenog Jacksona Pollocka kao jednu laganu nedjeljnu literaturu.

Postoji neki poseban šarm koji boutique hoteli pružaju, zato ih volimo i toplo preporučujemo. I rado im se vraćamo. A Junó Hotel je definitivno jedan od njih!

Juno hotel

Članak je preuzet s portala Journal.rs