Inovativna izložba ‘Poruke iz šume’ potiče nas na malu, ali važnu promjenu

Održivost i očuvanje okoliša napokon postaju prioritet na kojem još puno moramo raditi i podizati svijest. Upravo nam je zato za oko zapela jedna edukativna izložba u Super Konzumu Radnička koja svim posjetiteljima i kupcima omogućava da usred prodavaonice uđu u – šumu. U pitanju je instalacija koja se sastoji od stabala izrađenih od recikliranog materijala s edukativnim porukama, nad kojima vise plastične vrećice podsjećajući na veliku količinu plastike koja završava u našim šumama.

Izložba koja nas na svim razinama podsjeća na važnost okoliša

Cilj joj je educirati posjetitelje o važnosti smanjenja plastičnog otpada u Hrvatskoj, a karakterističnim zvukovima poput pjeva ptica te mirisima specifičnima za šumske i planinske predjele osvještava o prirodnim ljepotama koje svi zajedno moramo čuvati i štititi. 

Izložbu „Poruke iz šume“ posjetila su i poznata lica iz javnog života i s društvenih mreža kao što su Ella Dvornik, Saša Lozar i Nevena Rendeli – i tako se prisjetili da plastičnim vrećicama treba čak 500 godina da se razgrade u prirodi.  

Hvalevrijedna kampanja koja potiče na malu, ali važnu promjenu

‘Poruke iz šume’ bit će postavljene do kraja travnja i dio su kampanje ‘Jedna manje’ kojom Konzum potiče građane na što češće korištenje višekratnih ekoloških torbi.

 „Izložba je još jedan korak u našim nastojanjima da kupcima ukažemo na važnost zaštite okoliša i prirodnih bogatstava naše zemlje te zajedno damo doprinos smanjenju količine plastičnog otpada u Hrvatskoj. Edukativne poruke sve će nas dodatno potaknuti da više brinemo o prirodi i čuvamo je za buduće generacije“, izjavila je Dunja Delić, direktorica Sektora marketinga Konzuma. 

U okviru kampanje „Jedna manje“ Konzum će do 5. svibnja za svaku kupnju posebno označene višekratne torbe u odabranim prodavaonicama diljem Hrvatske te u online prodavaonici donirati po jednu kunu građanskoj inicijativi Čisteći medvjedići za čišćenje šuma, plaža i obala rijeka u četiri hrvatske županije. 

Ako će kupac koristiti platnenu torbu i prilikom sljedeće kupnje, na blagajni će mu račun biti umanjen za jednu kunu. 

Projekt „Jedna manje“ dio je brojnih inicijativa koje Konzum kao društveno odgovorna kompanija već provodi s ciljem zaštite okoliša i očuvanja prirode. U svojim prodavaonicama stoga nudi i 100-posto biorazgradive vrećice na blagajnama te biorazgradive vrećice na odjelima voća i povrća, kao i jednokratne vrećice od već recikliranog materijala koji je moguće ponovno reciklirati. Konzum i dalje ulaže maksimalne napore pa se aktivno radi i na daljnjem proširenju ekološki orijentiranog asortimana vrećica i torbi koje će biti uvedene u ponudu tijekom sljedeće godine.

Foto: Promo 

0