Uskoro ćemo sve više hrvatskih proizvoda viđati u popularnim hollywoodskim filmovima i serijama

Filmovi i serije, pop kultura općenito, oduvijek su do neke mjere oblikovali naše preferencije, želje i isplovljavali stvari koje smo u jednom trenutku svi htjeli imati. U doba najintenzivnijeg lockdowna to je uočila i ekipa tvrtke Sphots koja nas je oduševila dosad neviđenom biznis idejom koju će u Hrvatskoj razvijati mlada poduzetnica Morana Petričević.

Hrvatski proizvodi u omiljenim hollywoodskim filmovima i serijama

Znamo koliko je uzbudljivo kad se Hrvatsku spomene u popularnim filmovima, serijama i spotovima, a kamoli kad u rukama slavnih glumaca osvanu naši domaći proizvodi. Morana Petričević i tvrtka SPHOTS osnivačice Nadiye Bezhnar upravo to pokušava popularizirati i tako dati ogroman vjetar u leđa našim brendovima i proizvodima, a sve zahvaljujući sasvim novom načinu reklamiranja u filmskoj industriji.

Prije nekoliko godina u filmskoj industriji počela se koristiti VFX tehnologija koja je omogućava da se u istoj sceni u filmu, seriji ili reklami na različitim tržištima prikazuje različit proizvod. To bi značilo da će u sceni za francusko tržište na stolu biti francuski šampanjac, za talijansko prosecco dok za hrvatsko, primjerice, pjenušac sa područja Plešivice. U filmu koji će se prikazivati u Engleskoj, Timothee Chalamet će piti Starbucks kavu, a na našem će kino platnu uživati u, recimo, Franck kavi. Za manje brandove to je otvorilo mnoga vrata. Nova poslovna strategija, znatno manji troškovi ulaganja, efeknije targetiranje, izgradnja imidža brenda samo su neke od prednosti tehnologije koju nudi tvrtka SPHOTS.

Divne vijesti za lokalne brendove

U doba epidemije kad je većina poslovanja postala online ili digitalna, VPP odnosno firma Sphots omogućit će lokalnim brendovima da se od sljedeće godine izbore za vodeću poziciju kod potrošača. Ovaj način oglašavanja daje mogućnost vinarima, destilerijama, pivovarama, relokacijskim agencijama, proizvodačima hrane, bankama, hotelima za bolju izgradnju imidža i jačanja PR-a. Prednost imaju lokalni brandovi koji će tijekom cijelog procesa snimanja i post produkcije surađivati sa SPHOTS timom, a prosječna cijena zakupa za tržište iznosit će 1000 USD. 

Tvrtka SPHOTS je okupila je internacionalni tim marketing stručnjaka i specijalista za plasman proizvoda u filmovima i reklamama, u kojemu sudjeluje i hrvatska poduzetnica Morana Petričević. Morana uz direktoricu i suosnivačicu Nadiyu Bezhnar radi na globalno razvojnoj strategiji, formiranju tima te marketinško – prodajnoj strategiji. SPHOTS je osnovan početkom godine, za vrijeme lockdowna, kao firma koja nudi plasman proizvoda u internacionalne filmove u čak 60 zemalja. Morana surađuje s Nadiyom od samog početka, a zajedno žele poručiti da se, posebice u ovakvim vremenima, ali i općenito, stvari moraju mijenjati i biti što inovativnije iz godine u godinu.

Foto: Profimedia.hr, PR

0