Povodom njena dolaska u Hrvatsku, popričali smo s Tanyom Golešić, predsjednicom uprave Jimmy Choo carstva cipela

Povodom njena dolaska u Hrvatsku, popričali smo s Tanyom Golešić, predsjednicom uprave Jimmy Choo carstva cipela

Njeno ime glasno odzvanja u modnoj industriji, jer ona je predsjednica uprave carstva cipela Jimmy Choo. Tanya Golešić, uspješna je poslovna žena hrvatskih korijena koja danas živi u New Yorku i Hrvatsku je u posljednjih nekoliko godina posjetila već par puta, dijeleći s domaćom publikom svoja bogata iskustva iz dugogodišnje i plodonosne karijere koja se i dalje kreće uzlaznom putanjom.

Mnoga svoja znanja, koja je ostvarila ne samo u tvrtci Jimmy Choo, već i u Canada Goose Inc., Marc by Marc Jacobs, Ralph Lauren Corp. i mnogim drugima, ponovno dolazi nesebično dijeliti, kako bi inspirirala brojne mlade.

Kao žena sa zaista impresivnom svjetskom karijerom pozvana je da bude dijelom skorašnjeg projekta pod nazivom Career Paths Connects, koji će se održati 25. siječnja u hotelu Hilton Garden Inn u Zagrebu. Career Paths osnovan je  2014. u Milanu u Italiji, a radi se o sjajnom projektu koji potiče mlade na obrazovanje i pomaže im pri pravom odabiru istoga. Zamišljen je kao mjesto gdje će, po uzoru na svjetske prakse, mladi dobiti mogućnost da s najboljim svjetskim stručnjacima, poput Tanye Golešić, jasnije definiraju gdje žele stići, kojim putem ići i kako pronaći zadovoljstvo u postizanju karijernih ciljeva.

S Tanyjom smo popričali o svemu što danas čini njen svijet, a s nama je podijelila i nekoliko dragocjenih savjeta.

Odrasli ste u malenom gradu u Kanadi i studirali političke znanosti, a danas vas znamo kao predsjednicu Uprave svjetski poznatog brenda cipela Jimmy Choo za SAD, Kanadu i Južnu Ameriku. Kako se dogodio taj prijelaz u vašem zvanju, točnije karijeri?

Vrlo prirodno, zapravo. Moja majka bila je vlasnica dvije trgovine s odjećom i još u tinejdžerskim danima provela sam mnogo vremena ondje, radeći i upijajući znanja. Upravo je maloprodaja bila ono u čemu sam uživala i zato sam odlučila nastaviti u tom smjeru. Iskustvo iz tog dijela života uvelike me usmjerilo u budućnost.

Ostvarili ste značajan uspjeh u vrlo kompetitivnoj industriji. Kako ste se istaknuli među ostalima?

Radila sam jače i više nego ostali. Za razliku od mnogih svojih prijatelja, žrtvovala sam blagdane, praznike, godišnje odmore, a nerijetko i vlastiti društveni život, kako bih mogla biti fokusirana na posao. S predanim radom dolaze i nagrade.

Kao žena, imate li iskustvo nekih prepreka koje su vam se našle na putu, u modnoj industriji u kojoj još uvijek dominiraju muškarci?

Mislim da većina ljudi prije ili kasnije iskusi neke prepreke u karijeri, ne samo ja. Ja sam, doduše, imala sreće s dobrim mentorima, i ženama i muškarcima, koji su se našli na samom početku moje karijere i pomogli mi preskočiti te prepreke.

Možete li s nama podijeliti najvažniju lekciju koju ste naučili u svojoj karijeri? Što biste sugerirali mladim ženama koje žele raditi u modi?

Prvenstveno, moda nije za svakoga. Često se percipira kao vrlo glamurozna, zabavna, pa možda čak i jednostavna industrija. Realnost je posve drugačija. Ljepota mode je što se stalno mijenja, a kako bi bile uspješne, morate se stalno prilagođavati promjenama. To za mnoge ljude nije nimalo jednostavno.

Osim toga, morate postati i ostati relevantni u ovom biznisu, nikada ne izgubiti identitet i etiku brenda.

Naposljetku, moda je biznis velikog volumena koji generira mnogo novaca, i prema njemu treba imati analitički i strateški pristup. Tanka je granica između kreativnosti i komercijale.

Kao vodeća žena renomiranog modnog brenda, što mislite, kako jedan luksuzni brend može ostati kompetitivan i svjež na tržištu koje se stalno mijenja, koje stalno predstavlja neke nove igrače?

Luksuzni brendovi znaju svoje klijente na mnogo osobnijoj razini; koja je njihova omiljena hrana, kako im se zovu djeca i kad su im rođendani, koje su im omiljene destinacije za godišnji odmor… Kako brend evoluira, važno je zadovoljiti želje svoje postojeće klijente, ali isto tako privući i one nove. Kvalitetan kadar za odnose s korisnicima i njegovo iskustvo zato su izuzezno važni.

Prelazak u digitalno doba s besprijekornim biznisom online shoppinga također je ključan element, a vrlo je bitno pratiti i najnovije modne trendove i zatim ih inkorporirati u postojeći DNA brenda. Ponekad se to ostvaruje kroz suradnje s drugim brendovima.

Vaša karijera bez sumnje je inspiracija mnogim ženama. Kako se vi osobno inspirirate za daljnje radne pobjede?

Volim ono što radim i zato se osjećam inspirirano baš svakog dana. Često čujete ljude koji kažu ‘radi ono što voliš i onda se nećeš osjećati kao da si na poslu’ i to je istina. Moda je oduvijek igrala veliku ulogu u mom životu i danas je ispalo da je ona moj posao u kojem neizmjerno uživam.

Nakon uspjeha koji ste ostvarili, planirate li nastaviti graditi neke nove stepenice u svojoj karijeri?

Da, svakako se tome nadam. Postoji toliko sjajnih luksuznih brendova u svijetu, ne samo u modi. Primjerice, kozmetika, auti, hoteli… Nadam se jednog dana biti globalni CEO luksuznog brenda, ali zasad jako volim Jimmy Choo i sve što mi ovaj brend pruža.

Foto: Marijana Marinović za Storybook

Učitati još
Zatvori