Jeste li čuli za novi lifestyle trend ‘made to last’?

Jeste li čuli za novi lifestyle trend
‘made to last’?

Prvi mjesec u 2019. brzo je prohujao, a kao i svake godine u njemu tražimo modnu i gastro inspiraciju kao i nove lifestyle trendove. Iz sezone u sezonu neki od njih se ponavljaju ili pak dolaze pod različitim imenima, no svi će se složiti da pretraživanjem Pinteresta i Instagrama ideja ne nedostaje. O konceptu življenja koji se temelji na mindfulness metodi mnogo se pisalo. S obzirom na ubrzani ritam svakodnevice kojeg moderan način života nameće, pojavio se sličan, novi trend ‘made to last’. Kao što mu i samo ime kaže, radi se o načinu života koji nije prolazan već održiv. Samim time postao je i jako privlača, a o čemu se točno radi doznajte u nastavku.

Made to last – što očekivati?

Prema ovoj filozofiji življenja naglasak je na kolektivu, dijeljenju i okretanju društvenim aktivnostima te socijalizaciji. U današnje vrijeme pojedinac je uglavnom usredotočen samo na sebe, stoga se made to last trend pojavio kao logičan odgovor. Naglasak će biti na na kvaliteti onoga što radite, a ne na kvantiteti i obujmu posla kojeg možete ‘stisnuti u raspored. Ukratko, u 2019. vraćamo se prirodnom, opuštenom stilu života koji će mnogima pasati kao odmak od urbanog načina življenja u gradovima.

Prema prognozama, ovaj lifestyle trend će obilježiti i zasigurno ostaviti traga na novim obrascima ponašanja na društvenim mrežama. Tako će u 2019. moto ‘manje je više’ dominirati u svim sferama života, pa će hvalisanje i pokazivanje materijalnih stvari na fotkama biti poprilično nepoželjno. Naglasak je na ‘mi’ kulturi koja potiče ljude sa se posvete izgradnji kvalitetnih međuljudskih odnosa i potiče ih da se više druže s bližnjima, a materijalna dobra ostave u drugom planu.

Povratak prirodnom ‘habitatu’

Made to last trend pozitivno će se odraziti i na naš život na Zemlji. Nordijske zemlje odavno su ga prigrlile. To je vidljivo u načinu proizvodnje i pomnom odabiru materijala koje koriste u dizajniranju životnih prostora za kojima žudimo na društvenim mrežama. Usvajanjem primarnih koncepata na kojima je trend nastao, čovjek će se nastaviti sve više okretati upravo prirodi i svemu lokalnom. Život u manjim, ali funkcionalnim prostorima, odlazak u ruralna područja ili makar provođenje vikenda daleko od grada na vikendicama u prirodi pravi su lijek za nakupljeni stres od posla i buke gradskih ulica. Ako u to ukomponirate dobro društvo, podijelite troškove, kuhate skupa i zabavu tražite dalje od tehnologije dobili ste formulu za made to last, novi megatrend.

Tražit ćemo ‘prave stvari’

Svi će se složiti da nas je konzumeristička kultura već pomalo umorila. Gotovo je nemoguće držati korak s vremenom jer se uvijek javlja neka nova potreba, želja kojoj težimo. Razvojem tehnologija načini putovanja, objedovanja, druženja i kupovanja poprilično su se promijenili ako ih usporedimo s onima unazad desetak godina. Svi oni koji žele prakticirati made to last način života prigrlit će nova, autentična iskustva. Možemo reći kako će traganje za ‘pravim stvarima’ postati novi postulat kojeg ćemo svakodnevno živjeti. Odlazak u velike prodajne lance zamijenit će redovni posjeti tržnicama, a dostavu brze hrane kuhanje obroka kod kuće. Putovat ćemo pametnije i ekonomičnije, češće koristiti aplikacije za dijeljenje smještaja i troškova. Čitajući o ovom novom trendu posebno nam se svidjela kratica 3P: People, Planet, Pleasure. Čini se kako je u samo tri riječi moguće sažeti kako će 2019. izgledati.

Foto: Instagram

 

Učitati još
Zatvori