Digitalna mirisna rapsodija: Priča o mirisu koji je očarao grad
Digitalna mirisna rapsodija: Priča o mirisu koji je očarao grad

Digitalna mirisna rapsodija: Priča o
mirisu koji je očarao grad

Budi li i u vama miris svježe skuhane kave neodoljivu želju da ju okusite, čak i ako niste ljubitelj omiljenog toplog napitka? Podsjeća li vas miris toplog domaćeg kruha na djetinjstvo, toplu bakinu kuhinju i sretna obiteljskih druženja? A poželite li skoknuti do najbliže parfumerije kada osjetite miris novog parfema u slatkom zagrljaju drage osobe? Da, čudesno je kako miris lako i brzo pronalazi put do našeg srca. U trenutku u nama probudi sjećanja, pokrene pravu eksploziju emocija i izmami osmijeh na lice.

Razlog za osmijeh daje nam i Lancôme La Vie Est Belle, linija mirisa koja pokreće sva naša osjetila. A pokreće ih i Go2Digital sa svojim interaktivnim brendiranim citylight ekranima u kampanji Lancôme Podari osmijeh. Ambasadorice nove globalne kampanje poznata su lica poput Julie Roberts, Zendaye i Lily Collins. Kampanja predstavlja miris na potpuno novi način, a dijelom ove mirisne priče imale su prilike biti i posjetiteljice City Centra One West te Arena Centra, koje su mogle doživjeti novu La Vie Est Belle priču.

Nesvakidašnja Lancôme kampanja

Naime, u trgovačkom centru City Center One West postavljeni su brendirani digitalni citylight ekrani koji su svojim šarenim vizualima pozivali posjetiteljice centra da podijele svoj osmijeh s kamerom, ostave svoju e-mail adresu te dobiju priliku isprobati magične mirise iz La Vie Est Belle .

I posjetiteljice Arena Centra šetale su u oblaku sreće. Nadomak Douglas parfumerije postavljen je digitalni citylight s ugrađenim raspršivačem koji je širio odabrane La Vie Est Belle mirise stvarajući pravu malu oazu u kojoj su mogli uživati svi koji su se zatekli u blizini.

Lancome
Lancome
Lancome

Miris ima moć

„Oduševljeni smo reklamiranjem putem brendiranih digitalnih citylight ekrana, a ugrađeni raspršivač mirisa posebno je vrijedan dodatak. Tijekom kampanje naši su mirisi bili dio užurbane svakodnevice trgovačkih centara, postali su njihova mirisna kulisa i učinili kupnju i boravak u prostorima centra još ugodnijim iskustvom“, izjavila je Irena Terzić, Brand Business Leader Lancômea.

Osim što nas miris može vratiti u prošlost i omogućiti nam da oživimo i iznova proživimo neke davne lijepe trenutke, aktivno sudjeluje i u stvaranju novih uspomena. La Vie Est Belle mirisi mogu postati vaš zaštitni znak koji će druge podsjećati na vaše zajedničke trenutke. I to će im sjećanje, taj će im miris još jednom izmamiti osmijeh na lice

Lancome
Lancome
Lancome

Foto: PR

Učitati još
Zatvori