Ekskluzivno prikazivanje koncerta ‘Distant Sky – Nick Cave & The Bad Seeds uživo u Kopenhagenu’

CineStar_Nick Cave

Pripremite se za ljetne festivale savršenim audiovizualnim iskustvom u kinu. Snimljen u danskoj Royal Areni u listopadu 2017. ‘Distant Sky’ je u svakom smislu trijumfalan koncert grupe Nick Cave & The Bad Seeds, koji je režirao nagrađivani redatelj David Barnard. Izvodeći sjajan materijal s albuma Skeleton Tree uz već dobro poznate pjesme iz Caveove bogate karijere, prvi nastup nakon 3 godine izazvao je uistinu ekstatičan odgovor fanova i kritike, potvrđujući njihovu uzajamnu privrženost gdje god nastupali. Hvaljena turneja benda započela je u Australiji u siječnju 2017. prije nego li se proširila na Ameriku te završila u Europi i priskrbila im neke od najboljih recenzija u dosadašnjoj karijeri.

Distant Sky

Koncertom ‘Distant Sky’ CineStar i Kaptol Boutique Cinema nastavljaju niz odličnih rock spektakala na velikom platnu, a od rujna su prikazali ‘David Gilmour: Live at Pompeii’ te ‘Black Sabbath: The End of The End’. Gradovi i CineStari u kojima u travnju možete pogledati danski nastup grupe Nick Cave & The Bad Seeds su: Zagreb (Kaptol Boutique Cinema i CineStar u Branimir centru), Rijeka, Osijek, Split u Jokeru, Mostar i Novi Sad.

“Izniman odgovor na nezamislivo”, “Veselo i trijumfalno iznad svih očekivanja”, “U nekim trenucima napeto I gromovito, a u drugima nježno i katarzično. Maestralno”, samo su neke od velikog broja pozitivnih kritika. Uživajte u posebnom kino iskustvu uz rock spektakl 12. travnja kad se film prikazuje u cijelom svijetu, a reprize – nema. Ulaznice su dostupne ovdje.