

Postoje partiji koji nisu samo proslave – oni postaju priče. Journal party upravo je jedan od takvih. Njemu se uvijek neizmjerno veselimo i s nestrpljenjem odbrojavamo tjednima unaprijed do početka. A, čim stigne, opravda svaku sekundu iščekivanja. I dok su jučer svjetla Laube diskretno titrala u ritmu proljetne večeri, zagrebačka ulica Baruna Filipovića pretvorila se u uvertiru. U događaj koji slavi desetljeće ideja, estetike i zajedništva. Već pri samom dolasku bilo je jasno da nas čeka nešto posebno. Od mirisa svježe kave i upečatljivih projekcija do detalja koji govore istim jezikom pažnje i ljepote. Ispisivali smo zajedno još jedno poglavlje naše priče, isprepletene s vašima, uz zvuk dobre glazbe, okus elegancije i sjećanja koja ostaju. Dobrodošli na JOURNAL10, vodimo vas kroz večer za pamćenje.
Bilo je to slavlje deset godina Journala, deset godina stila, priča i trenutaka koji nas povezuju. A sve je krenulo od ideje i postalo prepoznatljiv brend. Brend koji ne slijedi trendove, već ih diktira. Kao zahvalu svim našim suradnicima, gostima, prijateljima i djelatnicima, odlučili smo svojih prvih 10 proslaviti na poseban način. Doživite dašak atmosfere u nastavku.







Elegantan eksterijer obučen u ljubičasto
Topla večer mamila je na druženje na otvorenom, a elegantan eksterijer Laube bio je odlična kulisa i priprema za sve ono što nas je čekalo unutra. Za ovu prigodu, ‘obučena’ u ljubičasto ruho, zgrada Laube, odnosno njezin prilaz, dodatno je upotpunjen dvjema metalnim prikolicama u kojima su bili izloženi goodie bagovi.
Osim toga, u prostoru ispred Laube, BYD je impresionirao već na prvi pogled. Elegantan dizajn jednog od njihovih modela poslužio je i kao svojevrsna multimedijalna platforma – projiciranjem videa na zid, automobil je postao dio vizualne scenografije večeri, dodatno obogaćujući cjelokupni doživljaj partyja. Riječ je o modelu BYD SEAL, potpuno električnoj sportskoj limuzini koja koristi napredne tehnologije razvijene u BYD-u: e-Platformu 3.0, Cell-to-Body tehnologiju i 8-u-1 pogonski sustav.
Unutar same Laube, pažnju je privlačio još jedan BYD model – pretvoren u pravu malu karaoke zonu. Gosti su s osmijehom ulazili u automobil i okušali se u pjevanju svojih omiljenih hitova, što je ovom prostoru dalo jednu dodatnu dozu zabave i opuštenosti. Riječ je o modelu BYD SEALION 7, automobilu pune veličine s najbržim električnim motorom na svijetu u masovnoj proizvodnji, a dostiže čak 23.000 o/min.
Upravo je u BYD modelu na party stigla naša Iva Radić, osnivačica Journala.

















JOURNAL POP UP CORNER
Journal x Školska knjiga: Coffee table knjiga za ljubitelje estetike
Neke knjige ne traže da ih pročitaš – dovoljan je pogled da znaš da pripadaju svakom prostoru koji voli estetiku. Naša prva coffee table knjiga, nastala u suradnji sa Školskom knjigom, upravo je takva. Fotografije koje su oblikovale Journal sada su objedinjene između korica u tonovima bijele i ljubičaste, s dizajnom koji ne pokušava biti nešto drugo nego istinski svoj.
Pored nje, Equa boce u ekskluzivnoj Journal nijansi nisu bile samo estetski dodatak – bile su mali podsjetnik na brigu o sebi, pažljivo uklopljen u vizualnu priču kutka. Jer znamo koliko je hidratacija važna. A budući da nam je ljeto sve bliže, ovdje je bila izložena i Journal Summer bag. Dovoljno velika da u nju stane sve što vam je potrebno za plažu.



















Journal x BÉBÉ by Dunja Jovanić: T-shirtice koje pričaju priču
U drugom kutku, priča o stilu ispričana je kroz dvije bijele majice i ideju da manje stvarno može biti više. Modna entuzijastica Dunja Jovanić i Journal spojili su snage u zajedničkom projektu u zajedničkom projektu BÉBÉ by Dunja Jovanić i kreirali limitiranu kolekciju T-shirtica koje nose poruke – ne preglasne, ali dovoljno jasne da ih poželiš nositi. Statement je to komad koji se lako može uklopiti u svaki stil. Već sada znamo da ćemo ih nositi cijelo ljeto.
Dunja je, naravno, svratila do svog kutka – spontano, u svom ritmu, razgovarajući s gostima. I baš taj trenutak, bez pompe, bez poziranja, bio je ono što je ovom kutku dalo dodatnu vrijednost.










Barcaffè se pobrinuo da prostor zamiriše po kavi
Ako je neki prostor bio oličenje toga kako mirisi i boje mogu raditi zajedno, onda je to bio Barcaffè corner koji se pobrinuo da se gosti razbude nakon posla i pripreme za dobru zabavu. Smješten na samom ulazu, mirisom svježe kave u kombinaciji s nježnim ljubičastim čašama kreirali su odličan uvod u večer – onako kako se uvod i piše: polako, s pažnjom.
Gosti su uživali u vrhunskim kavama iz Single Origin linije. Posebno mjesto zauzela je Barcaffè Single Origin India, bogata 100% arabica kava koja je osvojila zlatnu medalju, i koja je s prvim gutljajem nudila raskošan spoj začina, kakaa i pečenog kruha. Bila je to prava espresso avantura, servirana sa stilom.
Čak i oni koji ne piju kavu ostali su zbog ugođaja i mirisa.





Spoj mirisa i ugodnog ambijenta
Budući da smo se gotovo cijele večeri rukovali, družili, upoznavali i sklapali nova poznanstva, važno je misliti na higijenu i čistoću ruku. Zato je Durance zona bila posvećena svježini i ugodi. Tekući sapun Fico d’India Ortigia Florio prirodni je delikatni tekući glicerinski sapun obogaćen maslinovim uljem. A da sve bude lijepo zaokruženo ugodnim mirisnim notama, prostor toaletnog dijela upotpunili su mirisni difuzor Ortigia i mirisni difuzor Fico’d India čija mirisna tekućina putuje kroz štapiće, oslobađajući suptilni i kontinuirani miris delikatnog cvijeća, kaktusa, smokve i cedra.
Znamo koliko mirisi i svijeće mogu oblikovati sjećanja, stoga su se za završni touch pobrinule Uroni svijeće koje su kreirale pravu ambijentalnu atmosferu. Atop the Mountain Top svijeća budi mirise čistog planinskog zraka Like, bora i kadulje dok je Lost in the Woods unijela prirodni i sanjivi miris spokoja.





Od sutra na dijeti
Jer, nijedna proslava ne može proći bez dobrih zalogaja. Bread Club se pobrinuo za fantastične sendviče – mesne i vege varijante, pažljivo zapakirane u elegantna kartonska pakiranja. Niti jedan rođendan ne smije proći bez dobrog pjenušca.











Tko je rekao živjeli?
Badel 1862 je pripremio Champagne kutak s pjenušcem Perla Rose Vina Laguna koja je savršen spoj laganih okusa i mjehurića. Čin-čin! Nazdravljalo se cijelu večer i s ostalim vrhunskim pićima. Ovaj je kutak također bio upotpunjen našim coffee table knjigama.



















Strike a Pose
Pravi se red stvorio za photo wall. Svi su željeli ovjekovječiti trenutak na kreativno osmišljenom zidu. U prepoznatljivoj i jednostavnoj bijeloj boji upotpunjen detaljem velike knjige i dijelom koji podsjeća na stubište, wall je bio pravi mamac za goste. Stepenište koje je vodilo prema centralnom dijelu walla bilo je više od obične instalacije. On je podsjetnik na to da se korak po korak, godinu po godinu, članak po članak snovi ostvaruju.
Ne bismo mi bili mi kada za goste ne bismo pripremili nešto posebno, a odmah pored glavnog walla dočekale su ih osnivačica portala, Iva Radić i influencerica Dora Martinović. One su za ovu posebnu večer preuzele voditeljsku palicu za potrebe snimanja kratkih intervjua, a ovdje saznajte što su nam sve otkrili naši dragi gosti. Tko je sve došao, pogledajte ovdje.




@journal.hr Ema i Dušan svratili su našeg Tik Tok cornera. Jesu li tim Pelin ili liker? 👀 #journal #journalhr #journal10
♬ original sound - Journal.hr
Interijer s prepoznatljivim detaljima
Središnji dio Laube, pažljivo oblikovan u skladu s Journal estetikom, bio je prava oda minimalizmu i dobrom raspoloženju. Prostor je disao u bijelo-ljubičastoj paleti, decentno, ali upečatljivo, dok je središnje mjesto zauzimao veliki logotip našeg brenda. Interijer Laube odisao je svježinom, jednostavnošću i minimalizmom, a opet upotpunjen prepoznatljivim motivima, logom i bojama koje predstavljaju Journal. Prozori Laube, umjesto zavjesa, bili su ukrašeni fotografijama naših editorijala, a put do pozornice bio je pravo malo putovanje kroz deset godina rada.
Cijelim prostorom mogli su se pročitati zanimljivi i duhoviti natpisi, za čije je grafičko oblikovanje zaslužan Ante Begić.
No kako to obično biva, atmosfera nije bila potpuna bez dobrog ritma i još boljeg osvježenja. Glazbenu pozornicu otvorila je DJ Blair Lea s modernim ritmovima, savršenima za opuštanje nakon radnog dana. Nakon nje pult je zauzeo DJ Valeron koji je svojim zaraznim beatovima pretvorio prostor u pravu plesnu zonu, dok su svjetlosni efekti stvarali ugođaj pravog urbanog festivala.
























Ž kao živjeli, ž kao Journal
Istovremeno, gosti su imali priliku uživati u raznovrsnoj i pažljivo odabranoj ponudi pića. Oni koji preferiraju žestoka pića mogli su birati između autentičnih domaćih etiketa — od gorkog Antique Pelinkovca, pa sve do Old Pilot’s gina. Svaki gutljaj pričao je priču o domaćem znanju i umijeću, a pomno osmišljeni kokteli dodali su notu razigranosti večeri.
















Koktel karta bila je posebno osmišljena za ovu prigodu i upotpunjena s čak četiri vrste koktela. Antique Tea osvježavajuća kombinacija mango pirea, limunovog soka i tonika s daškom aromatične gorkosti, Antique Summer u kojem su liker mandarine, sirup breskve u kombinaciji s tonikom stvorili savršen balans slatkog i kiselog.














Remove before flight bio je idealan za ljubitelje citrusa i bogatih okusa koji su se savršeno sljubili – Old Pilot’s gin, sok crvenog grejpa, tonic, timjan, kriška grejpa. Dok je Cosmic Pilot’s koktel, s Old Pilot’s votkoom, sokom višnje, Cointreau likerom, limunskom kiselinom, tonicom, mentom, Angostura Aromatic Bitter limunom, osvojio one sklonije nešto intenzivnijim okusima.










Naši gosti mogli poslužiti i čašicom Sax gina i Svarog vodke, pa sve do bogatog asortimana rakija Korlat. Za one koji vole klasiku, tu su bile čaše vrhunskog crnog vina Korlat Syrah, bijelog Malvazija Istarska Festigia i elegantnog Rose Festigia, dok su ljubitelji pjenušavih nota nazdravljali Perla Rose Pjenušcem iz Vina Lagune.

























































Za one koji preferiraju bezalkoholna pića, ponuda je bila jednako pažljivo osmišljena. Na raspolaganju su bile Sanpellegrino Tonica Oakwood (suh je i intenzivan tonik, s posebno odabranim ekstraktom hrasta), Sanpellegrino Tonic Citrus mirisni tonik s notama limuna i narančine kore. Za one ljubitelje snažnijeg okusa u ponudi je bilo i Sanpellegrino Ginger Beer, elegantno đumbirovo pivo s nježnim začinskim notama, savršene za osvježenje. Mineralna negazirana voda Acqua Panna voda i mineralna gazirana Sanpellegrino voda osigurale su hidrataciju, dok su se ljubitelji voćnih nota mogli osvježiti raznim okusima Pago sokova — od naranče do ananasa i brusnice.












Sve je bilo tu. I glazba, i estetika, i okus, ali iznad svega osjećaj zajedništva. Journal10 večer bila je podsjetnik koliko je važno slaviti svaki korak na putu, a još je ljepše kada to možemo učiniti s ljudima koji razumiju, dijele i stvaraju istu strast prema estetici, priči i identitetu.
Elegancija s potpisom
U moru dobrih vibracija, osmijeha i spontanih plesnih trenutaka, modni izričaji nisu ostali nezamijećeni. Najviše se istaknuo srpski brend Mona, koji je ovom prilikom i za Ivu napravio custom made kožnu haljinu. Od samog početka je bilo jasno da će Ivin dress code biti upravo – Mona. Brend MONA svojim je elegantnim, ali nosivim komadima upotpunio večernje kombinacije brojnih uzvanica, pokazujući kako sofisticiranost može biti i odvažna i udobna. No, i ovi outfiti su nas oduševili.










Fashion wall
Kako bismo zabilježili posebne trenutke, pri samom ulasku u Laubu nalazio se fashion wall na kojem smo uhvatili najbolje modne trenutke. A možete ih pogledati i na ovdje.
















Journal to go
A kako bi uspomene na Journal10 večer trajale i duže od jedne večeri, pobrinuli smo se da naši gosti kući ne odu praznih ruku. Svaki je gost na izlasku primio Journal Goody Bag – torbu s pažljivo osmišljenim i biranim sadržajem koji savršeno spaja Journal estetiku s funkcionalnošću svakodnevice.
- BADEL je večer zaokružio s raznolikom ponudom pića. Old Pilot’s Gin & Tonic u limenci, Old Pilot’s vodka soda u limenci te Pelin Spritz Limun i Pelin Spritz Naranča. Savršenim za nastavak druženja u kućnoj atmosferi.
- BYD je uz letak s QR kodom pozvao sve goste da se prijave za ljetno testiranje automobila — spoj tehnologije, elegancije i iskustva.
- CATRICE je se pobrinu da i dan nakon, ali i svaki drugi dan, blisatmo punim sjajem uz Diamond Glaze sjajilo za usne, Diamond Haze highlighter, Melted Sun tekući bronzer, Glam & Doll Volume maskaru, Blushin’ Charm Multi Stick rumenilo te GEL AFFAIR lak za nokte.
- MONA je priložila svoj voucher, omogućivši nastavak modnog eksperimentiranja i nakon eventa.
- KEUNE se pobrinuo da nam kosa uvijek bude lijepa, a ne samo u posebnim prigodama, sa So Pure Restore šamponom i regeneratorom.
- Carroten nas je pripremio na prve zrake sunca s Intense Tan uljem za sunčanje SPF 6 te fluidom za lice SPF 50+ jer zaštita i sjaj idu ruku pod ruku.
- Barcaffè je razmazio ljubitelje kave s nekoliko verzija: Single Origin Colombia i Single Origin Rwanda.
- Purina je mislila i na one najmekanije članove obitelji s PRO PLAN® Hydra Care™ dodatkom za odrasle mačke i FortiFlora® probiotskim dodatkom prehrani.
- Bebe by Dunja osigurala je da svi ponesu dio JOURNAL10 estetike – bijele T-shirtice, koje su savršen casual dodatak outfitu.
- I naravno, kruna svega: Journal10 knjiga, posebno izdanje koje okuplja fotografije, editorijale i najvažnije momente prvog desetljeća rada.
Završili smo rođendansku večer kako smo je i započeli, sa stilom. No, to je tek početak.
























Veliko hvala želimo uputiti svim sponzorima i suradnicima koji su pomogli u realizaciji velikog Journalovog jubileja.
Hvala generalnim sponzorima, tvrtkama Badel, BYD, Catrice, Keune, Mona koji su se pobrinuli da na party dođemo za stilom.
Službeno vozilo eventa bio je BYD s automobilima Seal i Sealion 7.
Da nikako ne ostanemo žedni i gladni, pobrinuli su se Badel 1862 (Antique Pelinkovac, Old Pilot’s Gin, rakije i likeri Korlat, Svarog vodka, Sax Gin, Pelinkovac gorki, Vina Laguna, Vina Festigia, Perla pjenušac), Pago i Sanpellegrino, Bread Club, a Barcaffe za dozu kofeina.
Zahvaljujemo Školskoj knjizi na realizaciji JOURNAL10 coffee table knjige. Hvala Equa i BÉBÉ by Dunja Jovanić za realizaciju JOURNAL10 mercha.
Zahvaljujemo Anti Begiću na vizualizaciji i grafičkom oblikovanju JOURNAL10 partyja.
Zahvaljujemo agenciji Alert na realizaciji JOURNAL10 partyja.
Za realizaciju goody baga zahvaljujemo tvrtkama Badel, BYD, Catrice, Keune, Mona, Carroten, Barcaffe, Purina.
Za mirisne note pobrinuli su se Durance i Uroni.
Tko je sve posjetio naš JOURNAL10 party pogledajte OVDJE.
Tko je rekao živjeli i s čime smo nazdravljali cijelu večer pogledajte OVDJE.
Koji vrhunski DJ-evi su se pobrinuli za glazbu pogledajte OVDJE.
Koji su celebrityji odgovarali na škakljiva pitanja i snimali fashion reelove pogledajte OVDJE.
Što su gosti ponijeli sa sobom u JOURNAL10 Goody Bagu pogledajte OVDJE.
Catrice je gostima osigurao pravu zalihu beauty proizvoda, više doznajte OVDJE.
Best of fotografije partyja pogledajte OVDJE.
Tko je sve od uzvanika nosio Monu pogledajte OVDJE.
Službeno vozilo večeri bilo je BYD, više doznajte OVDJE.