Journal blogerice u Berlinu: što isprobati u samo 4 dana

Journal blogerice u Berlinu: što
isprobati u samo 4 dana

berlin-Berliner-Dom_na_otoku_muzeja

Barbaru sam upoznala na Instagramu. Doslovno! Kako i jedna i druga naginjemo istom načinu prehrane Instagram mi je sugerirao njen @biosvijet profil, a nedugo nakon toga smo obje počele pisati blog za Journal.hr! Ni sama se ne sjećam kako, ali počele smo izmjenjivati direktne poruke te se izrodila ideja o zajedničkoj suradnji. Nakon toga nastali su smoothie izazovi. Upoznale smo se osobno, doslovno 2h prije snimanja za prvi smoothie izazov. I kliknule! Neopisivo! Onaj čudan osjećaj kada vam netko dovršava rečenice. Radimo iste recepte bez da smo se dogovarale, maštamo o istim stvarima i dijelimo jednake interese. Provele smo 2 dana brbljajući bez prestanka, temama nije bilo kraja.

berlin-Mauer_park_buvljak

Posljednja 2 tjedna sam bila sama u Berlinu i jedno poslijepodne joj poslala poruku da je baš mogla doći. Ona, onako sva pristojna (priznala mi je da je kolutala očima misleći da nema šanse da se iskombinira), rekla je da će vidjeti. Isto poslijepodne mi je poslala sliku kupljene avionske karte. I sama je bila u nevjerici, panici i sreći! Sve istovremeno! Dani do njenog dolaska su proletjeli brzo, za tren oka sam se nalazila na aerodromu čekajući Barbi da sleti!

Juicery

Svaki njen komentar na svaku moju sliku iz Berlina je postao stvaran! Odvela sam je na sva mjesta koja samo ona može razumjeti, pile smo najbolje smoothieje, jele odličnu azijsku hranu, odradile razgledavanje, ispijale kavu ujutro, vino navečer, napunile se idejama i obogatile maštu. Dogovorile smo se da će ona izabrati mjesta koja su je se najviše dojmila, stoga Barbarinim očima gledano, djelić atmosfere dijelimo s vama.

Uživajte!

Chen Che Teehaus

Otkud krenuti? Posjet Berlinu i 4 dana provedena s novom prijateljicom čine mi se kao san!
Obišle smo i vidjele toliko toga, da se osjećam kao da sam provela najmanje 10 dana kod Edite. Prvo me u svom prekrasnom stanu dočekala s doručkom koji obožavam i sama radim – smoothie bowl s voćem, baš kao što ona kaže ‘nešto što samo mi razumijemo’ i što nas beskrajno veseli. Osjećala sam se kao kod kuće, a ona je naravno sjajan domaćin!

berlin-Dorucak_kod_Edite

Doručak kod Edite

S obzirom da je Edita za sva četiri dana imala plan što sve moramo obići i vidjeti, gdje ćemo sve jesti i što sve moramo probati, koje dućane, kafiće i znamenitosti mi mora pokazati, bilo bi zaista teško i predugo da o svemu pišem, pa ću morati izdvojiti par najzanimljivijih mjesta i događaja, što neće biti lako, jer Berlin je nevjerojatno dojmljiv grad! A kad imate vodiča poput Edite, koja zaista poznaje grad u kojem živi, koja je zavirila u svaki kutak i može vam pokazati pravu dušu grada, onda znate da ste pravi sretnik!

Prvi dan bio je rezerviran za znamenitosti poput Brandenburških vrata, Otoka muzeja i Berlinskog zida koji su pravi simboli Berlina i fora ih je doživjeti uživo. Samo ću reći da sam u 4 dana snimila preko 700 fotki…

Ono što me najviše oduševilo prvi dan je Street food Market koji se održava svakog četvrtka, brdo štandova na jednom mjestu gdje možete isprobati sve kuhinje svijeta! Tu smo pojele najbolji sendvič koji sam ikad jela, popile pivu na ulici (što je u Belinu skroz normalno) i na kraju dana shvatile da smo prehodale oko 18 km!

berlin-Monkey_bar_hummus

Monkey Bar

Drugi dan ujutro Edita me odvela u smoothie bar Liquid garden koji redovno posjećuje i koji me naravno oduševio! Od gomile smoothieja s brdo super sastojaka nije bilo lako odlučiti se koji probati! Nastavile smo u obilazak Berlina, a ono što me se taj dan posebno dojmilo je Monkey bar koji se nalazi na zapadnom dijelu grada, pored poznate shopping ulice Kurfürstendamm, na zadnjem katu boutique hotela te ima prekrasan pogled na Berlin i zoološki vrt. Probale smo odličan hummus i uživale u prekrasnom ambijentu. Poslijepodne i ručak su bili rezervirani za jedan od trenutno najcool berlinskih kvartova Kreuzberg te japanski restoran Cocolo koji poslužuje samo ramen juhu i to je definitivno najbolji ramen koji sam probala!

Cocolo

Treći dan smo obilazile Editine najomiljenije ulice u Mitteu. Na doručak me odvela u svoj najdraži veganski superfood bar Daluma. Prostor iz naših snova! Tu smo doslovno bile na svom teritoriju i uživale u odličnim kašama i sokovima i bile presretne jer dijelimo oduševljenje i totalno se kužimo.
Nakon toga smo obišle nekoliko poznatih berlinskih bio dućana koji su me fascinirali veličinom i izborom namirnica. Ručale smo u prekrasnom vijetnamskom restoranu Chen Che Teehaus koji je poznat po tradicionalnoj vijetnamskoj kuhinji i velikom izboru čajeva. Uređen je tako da sam se osjećala kao da sam stvarno u Vijetnamu, a o hrani da i ne govorim!

Daluma

Posebno me se dojmila ulica umjetnika odmah pored jednog od ulaza poznatog kompleksa Hackesche Höfe koji se sastoji od 8 spojenih dvorišta te je simbol novog, modernog, urbanog Berlina. Ulica je preuna grafita, nekolicine barova te gostujućih izložbi.

Hakenscher Hofe

Hackesche Hofe

Večerale smo u tajlandskom restoranu Transit gdje smo probale puno malih različitih jela u obliku tapasa i uživale u gozbi i odličnom ambijentu.

Zadnji dan je bio dan za pravo uživanje! Brunch u jednom od najpoželjnijih berlinskih caféa Anna Blume u Prenzlauer Bergu ispred kojeg obavezno čekate pola sata do sat da dođete na red (što me blago šokiralo)! Ali čekanje se isplatilo, prekrasna terasa, odlična hrana, super kava i genijalan sok od naranče! Nakon toga Edita i njena prijateljica su me odvele na buvljak, poznati Mauer Park, mjesto koje me potpuno očaralo – ogromna površina, gomila ljudi, štandova, prekrasnog antiknog namještaja, posuđa, hrane, glazba na svakom koraku, ljudi plešu, sviraju, pjevaju, jedu, zabavljaju se, osjećala sam se kao da sam ušla u neki film…

Anna Blume

Odmah poslije buvljaka posjetile smo još jedan odličan smoothie bar Juicery Berlin koji ima toliko ukusne smoothieje koji se sviđaju svima pa i onima koji nisu ljubitelji ovih zdravih napitaka.
Slijedi šetnja po Oderberger strasse te kava u caféu Ost Fee, jednom u nizu prekrasnih kafića u jednoj od najljepših ulica Berlina.

Nakon toga odlazak u stan i spremanje za večeru u naravno jedan od najboljih japanskih restorana Sasayu na sushi. S obzirom da smo obje posjetile Japan i jednako smo fascinirane tom zemljom i tim ljudima, moram priznati da mi je ovo, nakon onog u Japanu, najbolji sushi koji sam jela.

Šećer na kraju zadnjeg dana bio je odlazak na fantastičan sladoled Hokey Pokey. Lude kombinacije okusa, odličan kornet, pravi okus sladoleda i naravno uvijek se čeka red.

Hokey Pokey

Osim što smo stalno jele i dosta toga isprobale, puno smo šetale i puno toga vidjele, a Edita mi je stvarno pokazala Berlin u svom pravom izdanju! Moram spomenuti i Editinog preslatkog psića Tanga koji nam je pravio društvo skoro cijelo vrijeme i bio strpljiv dok smo mi jurile s jednog kraja Berlina na drugi.

A ono što me općenito najviše fasciniralo u ovom genijalnom gradu je ležernost i opuštenost. Takvi su ljudi, a tako su uređeni i svi prostori, od dućana do kafića! Ukratko opisati Berlin je gotovo nemoguće, kad bih morala reći samo jednu riječ bila bi to – precool! 😉