Vizualni identitet koji priča priču o tradiciji i suvremenim zahtjevima interijera

Uređenje interijera ovisi o mnogo faktora, a kvalitetan izbor namještaja i detalja uvelike nam može olakšati posao. Nije nevažno gdje ćemo se inspirirati i nabaviti ključne komade za naš dom ili poslovni prostor, jer okruženje u kojem živimo i radimo, ključno je za našu kreativnost i fokus. Ne kaže se bezveze da kada netko ulaže u sebe, pokazuje koliko mu je stalo, a to je definitivno važno i prema shvaćanju njegova odnosa prema drugima. Povjerenje, stručnost, pristupačnost i prije svega kvaliteta, ključni su faktori koje tražimo od brenda kojem vjerujemo i kojem ćemo prepustiti uređenje naših životnih prostora. Prima je brend koji je na našem tržištu prisutan već 25 godina, a sada novim vizualnim identitetom na jedinstven način prenosi priču obiteljske tvrtke koja je do sada narasla u poslovni sustav s više od 2000 zaposlenih.

Koliko je važan vizualni identitet?

Kada govorimo o pozicioniranju na tržištu iznimno je važno konstantno nuditi kvalitetne, praktične i estetski prihvatljive proizvode koji su u skladu s vremenom i potrebama modernog čovjeka. Jednako je tako važno ulagati u zaposlenike i razvoj tvrtke, a na kraju sve to upakirati u vizualni identitet koji će u svom punom sjaju zaokružiti cijelu priču. Najveći hrvatski proizvođač namještaja u svom je radu objedinio bogatu tradiciju u proizvodnji, dizajnu i maloprodaji namještaja, a najveći je izazov njihovu priču prikazati onakvom kakva ona doista je. Taj zadatak dobila je eminentna hrvatska agencija Bruketa&Žinić&Grey. Kroz vizualni identitet s logom i popratnim patternima savršeno se dočarava poslovni sustav koji je prilagođen pružanju rješenja kupcu i kao takav je modularan, prilagodljiv, ali u isto vrijeme postojan i prepoznatljiv. Njime su vjerno dočarane promjene koje su se dogodile unutar Prima sustava kroz desetljeća, a koje vode u neko novo uzbudljivo poglavlje u poslovanju ove tvrtke.

Vizualni identitet koji priča priču

Promjene su sastavni dio razvoja svakog kvalitetnog sustava, a ovaj je organiziran tako da može brzo i efikasno pratiti sve zahtjeve i trendove u industriji namještaja. Upravo zato je bilo važno ispričati ovu priču na pravilan način. Novi Prima logotip ima posebno kreirane tipografske znakove razvijene u suradnji s istaknutim tipografom Nikolom Đurekom. No, ono što ovaj rebranding podiže na novu razinu i čini potpuno različitim, su Prima patterni ili uzorci. Uzorci simboliziraju isprepletenost Prima sustava, prožimanje i dinamiku trendova i proizvodnje te inspiraciju, osobni stil i sklad u domu svakog kupca. Svi su povezanim bogatom paletom boja i mogu se prilagoditi svakoj vizualnoj komunikaciji.

Vrijednosti koje su prepoznali i kupci

Iako se u tvrtki Prima puno toga promijenilo kroz godine, ono što je ostalo konstantno su njihove vrijednosti. U centru planiranja uvijek su zaposlenici i naravno kupci. U Prima salonima, u kojima možemo pronaći doista sve, iznimno je važan osobni doživljaj i osjećaj da su zaposlenici ovdje zbog nas i da nam svojim stručnim savjetima mogu olakšati neke, ponekad teške, izbore. Uz razne usluge planiranja i savjetovanja, doživljaj kupovine postaje jednostavniji, bez stresa, fluidniji. Agencija Bruketa&Žinić&Grey prepoznala je sve te vrijednosti i želju da se usklade unutarnje promjene, rast i razvoj tvrtke s vizualnim aspektom. Suradnja je bila iznad svih očekivanja s obje strane, a na krajnjim korisnicima, kupcima, je da cijeli taj rad i trud prepoznaju, što će se, ne sumnjamo i dogoditi.

Foto: Prima

0