Ožujsko pivo predstavilo novu društveno odgovornu kampanju ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’

Ožujsko pivo predstavilo novu društveno odgovornu kampanju ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’

Nakon uspješnih društveno odgovornih kampanja Počeši s razlogom, Zaštićene zakonom i Dobri ljudi, omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, ove godine svoj fokus stavlja na okoliš. Naime, Žuja je danas putem online konferencije za medije lansirala svoju novu društveno odgovornu kampanju ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’ kojom želi ukazati na velik broj ilegalnih odlagališta otpada u Hrvatskoj te u suradnji s udrugama i klubovima iz cijele Hrvatske u narednih nekoliko mjeseci planira očistiti 15 ilegalnih deponija.

Kampanja ‘Čuvaj, pazi, ne bacaj!’

“Ilegalna odlagališta otpada velik su problem u Hrvatskoj i mi želimo podići svijest o tom problemu. Žuja oduvijek progovara o aktualnim društvenim temama i pitanjima na sebi svojstven način, a i sada nam je bila želja probuditi emociju kod naših sugrađana i još jednom dati konkretan doprinos podizanju kvalitete života u zajednici što ćemo učiniti kroz ove akcije čišćenja”, istaknula je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.

U Žujinim akcijama čišćenja sudjelovat će volonteri i predstavnici Zagrebačke pivovare te udruga i klubova iz cijele Hrvatske: KPA Marsonia iz Slavonskog Broda, Zeleni Osijek, Vodomar iz Duge Rese, BIOM iz Zagreba, Žmergo iz Opatije, eRIpio iz Rijeke, KRKA Knin te SUNCE iz Splita. Akcijama čišćenja će se priključiti i partneri Pevex i Pik koji će osigurati da volonterima na terenu ništa ne nedostaje.

Novi Žujin TV spot

Na konferenciji za medije premijerno je predstavljen i TV spot koji je nastao u suradnji s kreativnom agencijom BBDO pod vodstvom Almira Okanovića, a čiju režiju potpisuje Bruno Anković. Spot prikazuje emotivne scene iz zagađenog okoliša uz pratnju emotivne i za temu okoliša posebno prilagođene, domoljubne pjesme.

“Hrvati su ponosni na ljepote svoje zemlje i posebno vole o toj ljepoti pjevati u domoljubnim pjesmama. Zato smo odlučili o ovom problemu progovoriti onako kako najbolje razumijemo – kroz prigodnu domoljubnu pjesmu. Želimo potaknuti ljude da se angažiraju i učine nešto dobro za svoj okoliš, a vjerujem da ćemo u tome i uspjeti”, pojasnio je Zlatko Novaković, senior marketing manager za Ožujsko pivo.

Žuja godinama podržava niz kulturnih, sportskih i nevladinih institucija s ciljem unapređenja kvalitete života u zajednici u kojoj djeluje.

“Iznimno smo ponosni na sve naše društveno – odgovorne aktivnosti i na sve što činimo za dobrobit zajednice u kojoj djelujemo. Sve su naše dosadašnje kampanje bile itekako primijećene, a vjerujemo da će i ova jer je zaista važna za našu zajednicu i okoliš. Mali pomaci u našem svakodnevnom ponašanju veliki su za našu prirodu koju ostavljamo u naslijeđe novim generacijama”, ispričala je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.

S tim se složio i Goran Čačić, stručnjak za ekološka pitanja iz Terra Huba, koji je istaknuo da su divlja odlagališta zaista ozbiljan problem. Naime, otpad polako guši i sve više zagađuje našu okolinu, pogotovo naše vode. A kroz hranu i vodu zagađene tvari u konačnici završavaju u nama i štete našem zdravlju. Resursi na Zemlji koji su čovječanstvu potrebni za preživljavanje i daljnji razvoj su ograničeni, ne možemo ih zauvijek crpiti za proizvodnju novih stvari koje ćemo kratko koristiti i baciti, a nemamo niti dovoljno mjesta za zbrinjavanje otpada kojeg tako stvaramo. Cilj Žujine kampanje je upravo podići svijest o tome.

Televizijski spot s legendarnim glumcima Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama pogledajte na linku.

Učitati još
Zatvori