![Milka predstavila novu čokoladu s još kremastijom teksturom](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/09/milka-2.jpg)
![Milka predstavila novu čokoladu s još kremastijom teksturom](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/09/milka.jpg)
Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomiče granice i svojim potrošačima s ponosom predstavlja unaprjeđenu recepturu, osvježeni dizajn pakiranja i novi izgled svojih nježnih kockica. Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao vjeran svojoj misiji korištenja kvalitetnih sastojaka, širenju nježnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu s tim idejama, stvorena je i nova, najnježnija Milka do sada.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/09/625x350-1.jpg)
Uz veći udio kakaa i kakao maslaca, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji okus, za bolji užitak u popularnoj slastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osjećaju topljenja čokolade u ustima.
Milka nam ove jeseni donosi još lijepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi puta se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osvježenom dizajnu, doprinjelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mjesto na prednjem dijelu pakiranja.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2022/09/cro-1200x628-1-1080x565.jpg)
„Od svog nastanka, prije više od 120 godina, širenje nježnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je okus ono što ljubitelje čokolade opredjeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motiviraju vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerica za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Značaj ovih inovacija potvrđuje i činjenica da su ovo najveće promjene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vrijeme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unaprjeđenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.“
Foto: PR