Kako izgleda nova boca Jamnice s potpisom francuskog dizajnerskog dvojca

Kako izgleda nova boca Jamnice s potpisom
francuskog dizajnerskog dvojca

Redizajn boce i etikete

Jamnica se nedavno odlučila na novo „pomlađivanje“ – kroz redizajn PET boca i etikete. Delikatan zadatak izmjene dizajna povjerili su poznatom francuskom dizajnerskom dvojcu Nicolasu Chometteu i Nicolasu Julhietu, odnosno njihovom dizajnerskom studiju d’Artagnan koji je, poštujući prepoznatljivost i snagu identiteta Jamnice vješto spojio tradicionalne i moderne elemente. Nove PET boce su zavodljivijeg, ženstvenijeg oblika, s naglaskom na povratak prirodi i smanjenje količine plastike, a etiketi je dodana  svježina i energičnost pokreta djevojke na izvoru s posebnim naglaskom na početno slovo „J“.

Studio s pariškom adresom posljednjih sedam godina uspješno posluje s brojim tvrtkama u prehrambenoj industriji, osobito kompanijama koje proizvode prirodne i organske proizvode diljem Francuske i Europe.

U povodu predstavljanja novog izgleda boce Jamnice razgovarali smo s jednim od dizajnera studija d’Artagnan, Nicolasom Chometteom kojeg s Jamnicom veže suradnja duga 25 godina.

Dugo surađujete s Jamnicom, zašto Vas ta suradnja nadahnjuje?

“Iznimno poštujem brend Jamnica i smatram da zbog svoje dugotrajne povijesti i načina na koji se razvijala danas ima status ikone te me svaka nova suradnja iznova razveseli. Ovoga je puta glavni izazov bio razviti novi izgled boce i etikete spajajući tradicionalne s modernim elementima te ju tako učiniti jednako zanimljivom svim generacijama”.

Novi dizajn Jamnice ponovno u fokus stavlja djevojku. Zašto?

“Dizajnom nove etikete željeli smo podsjetiti na kultni status i svevremensku osobnost Jamnice pa smo kombinirali dva nezaobilazna simbola: mladu djevojku na izvoru (koja je nestala s etiketa Jamnice prije nekog vremena) i samo ime Jamnica u kojem smo posebnu pažnju posvetili početnom slovu “J”.  Na taj smo način odali poštovanje simbolu po kojem je ova mineralna voda prepoznatljiva dugi niz godina, ali smo i osigurali prostor vizualu koji je poznat mlađim generacijama”.

Možemo reći da novi dizajn etikete ima određeni vintage look.

“U potpunosti se slažem, to je i bio cilj. Sačuvati ono već prepoznatljivo i tradicionalno, ali osvježeno dozom modernog. U prvom slovu imena Jamnica vidjeli smo priliku da unesemo više energije, vitalnosti i dinamike – igrali smo se sa slovom “J” jer ga smatramo snažnim, moćnim i utjecajnim simbolom. Simbol djevojke na vrelu element je tradicije dok je novo, redizajnirano prvo slovo “J” element modernizma u našoj viziji”.

Kako ste mijenjali izgled boce?

„Budući da su nove PET boce ekološki prihvatljivije tj. imaju smanjenu gramaturu plastike, bio je velik izazov spojiti izgled boce kakav smo zamislili s ovim karakteristikama. Marc, naš dizajner konstrukcija, inzistirao je na novom obliku boce koja ima glatki dizajn i mekše, ženstvenije obline te je bilo potrebno uložiti mnogo truda da se proizvodni proces i proces punjenja prailgode novoj boci. S obzirom na povezanost Jamnice i simbolike zelene boje – i u smislu podrijetla (Jamnica dolazi iz zelene Pisarovine) i u smislu održivosti (u kojem Jamnica poduzima brojne iskorake), odlučili smo se za nijansu zelene boje koja je više premium, kako za PET tako i za staklene boce. Dinamičnost smo postigli kontrastom između zelene boje boce i boje etikete.

Zaključno, smatrate li da je jednostavnije raditi na redizajnu postojećih brendova ili na posve novim projektima?

Moj stav je da je teže redizajnirati tradicionalni i poznati brend temeljen na dugogodišnjem iskustvu – rad na takvim projektima iziskuje poseban pristup i veliku koncentraciju jer morate poštovati povijest, tradiciju brenda, kao i zadane okvire. S druge strane, takvim projektima nanovo dokazujete svoju kreativnost.

Novim dizajnerskim rješenjem Jamnica poručuje da je aktualna i u skladu s modernim izazovima sada, baš kao i 1828. godine, od kada se ova prirodna mineralna gazirana voda proizvodi. Jer Jamnica je izvorno svoja, u svakom trenutku.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori