Nema roditelja koji ne zna za CYBEX, a mi donosimo još više informacija
Nema roditelja koji ne zna za CYBEX, a mi donosimo još više informacija

Nema roditelja koji ne zna za CYBEX, a mi
donosimo još više informacija

U dinamičnom svijetu dječje opreme, brend CYBEX zauzima posebno mjesto zahvaljujući svojoj posvećenosti inovacijama, sigurnosti i elegantnom dizajnu. Iza ovog uspjeha stoje predani pojedinci, a Journal je imao prilike razgovarati sa Selmom Busovačom, generalnom menadžericom za osam zemalja balkanske regije.

S nama je podijelila korisne savjete, ali i izazove s kojima se brend susreće, kao i planove za budućnost. Saznali smo više o tome kako CYBEX uspijeva kombinirati vrhunsku tehnologiju s modernim dizajnom, te kako se prilagođava potrebama suvremenih roditelja. Pridružite nam se u ovom razgovoru i otkrijte što stoji iza uspjeha jednog od najprestižnijih brendova dječje opreme.

Selma Busovača
Selma Busovača, generalna menadžerica za osam zemalja balkanske regije
  • Cybex je brend koji je u Hrvatskoj percipiran kroz sigurnost proizvoda i visoku kvalitetu. Možete li nam reći nešto više o samim počecima brenda?

CYBEX je utemeljio Martin Pos 2005. godine s glavnim ciljem proizvodnje najsigurnije autosjedalice na svijetu. Prvi CYBEX proizvod ikad proizveden bila je CYBEX Solution autosjedalica. Od tada, CYBEX se etablirao kao vodeći brend industrije dječje opreme čiji cilj je modernim obiteljima pružiti najsigurnija i najudobnija rješenja koja odgovaraju njihovom lifestyleu u svim kategorijama proizvoda – autosjedalicama, kolicima za djecu, nosiljkama, proizvodima za dom kao što su hranilice ili u dodacima opremi. Premium i inovativna širina njemačkog brenda u potpunosti podržava CYBEX DSF princip inovacija, koji predstavlja unikatnu kombinaciju dizajna, najviše standard sigurnosti i pametna funkcionalna rješenja – sve što čini bazu za unaprjeđenje svakodnevnog života roditelja i djeteta.

Ovi jedinstveni principi su i srž našeg brenda, a ukratko znače:

  • Dizajn – CYBEX proizvodi su savršena kombinacija performansi i estetike koje današnji informirani kupci traže – primarni cilj u dizajnu i stvaranju svakog CYBEX proizvoda je pružiti kupcu karizmatični, moderni lifestyle proizvod bez ijednog kompromisa u njegovoj funkcionalnosti.
  • Sigurnost – sigurnost u našim proizvodima uvijek je viša od standardnih normi. Naglasak je na tome da što god da radim, osiguramo maksimalnu zaštitu djeteta u svakoj situaciji. Kao dodatak aktivnim i pasivnim sigurnosim mjerama, posebnu pažnju obraćamo na materijale koje koristimo i njihovu razinu kvalitete kako bi se omogućila posebna udobnost i izdržljivost.
  • Funkcionalnost – CYBEX je intuitivan, user friendly brand koji u svoje proizvode unosi pametna rješenja koja olakšavaju život cijeloj obitelji.
  • Možemo reći da CYBEX kao brend kombinira sigurnost i stil te je najpoznatiji po različitim suradnjama s dizajnerima i celebrityjima kao i po svojim trendi i fashion prepoznatljivim izričajima u kojima svatko može naći nešto za sebe. Možete li nam reći kako je uopće dolazi do suradnji s dizajnerima i poznatim imenima današnjice? Čime se CYBEX vodi pri dizajniranju?

Roditelji i njihove potrebe su uvijek glavni pokretači. Slušamo što tržište traži i odgovaramo kroz nova lansiranja kod kojih se uvijek uvodi neka nova inovacija. Tako smo i shvatili da osim sigurnosti i funkcionalnosti, roditelji danas traže napredna dizajnerska rješenja. Od tuda je krenuo smjer kolaboracija u dizajnu s različitim poznatim imenima kao što su Jeremy Scott, DJ Khaled, Karolina Kurkova i mnogi drugi. Prva suradnja koju smo ikad ostvarili bila je ona s Lalom Berlin 2011. godine.

Cybex
  • Što CYBEX Platinum kolekciju čini drugačijim od drugih i što je pri dizajniranju te linije najvažnije?

CYBEX Platinum linija nastala je iz želje da ponudimo savršenstvo, od proizvoda koji su zaista predstavljali revoluciju u industriji u kombinaciji s prestižnim dizajnom i inovativnim funkcijama koji onda odgovaraju na očekivanja najzahtjevnijih kupaca. CYBEX je poznat po tome da uvijek pomiče granice u smislu tehnologije koju koristimo i svjesni smo da roditelji danas nemaju ista očekivanja kakva su imali naši roditelji. Platinum linija uvijek mora odgovarati posljednjim dostignućima u tehnologiji i posljednjim trendovima i to nas onda vodi do činjenice da smo nedavno lansirali prvu autosjedalicu s air bag tehnologijom za zaštitu cijelog tijela djeteta pod nazivom Anoris T. Predstavili smo njenu prvu verziju prije 3 godine i dalje je ona jedinstvena na tržištu, toliko unikatna da smo upravo lansirali njenu poboljšanu verziju, Platinum Anoris T2.

Ikona CYBEX Platinum portfolija jest ePriam, malo remek djelo inovacije budući da se radi o smart električnim kolicima za djecu kojom se upravlja putem svoje CYBEX aplikacije, a koja onda donosi novu razinu luksuza u našu industriju. Funkcionalnosti ePriama omogućuju da roditelji mogu bez ikakvog napora koristiti ova kolica na svim terenima, uzbrdo i nizbrdo uz posebnu funkciju “ljuljanja” kolica uz pomoć aplikacije kako bi se dijete umirilo.

  • Kako se CYBEX prilagođava potrebama roditelja koji žive u urbanim sredinama gdje pokretljivost i prostor mogu biti otežavajuća okolnost?

CYBEX nudi proizvode za bilo koji tip roditelja i obitelji. Za roditelje koji žive urbanim načinom života nudimo najširu lepezu proizvoda. Među njima možemo izdvojiti MIOS, lagana Platinum kolica koja se koriste od rođenja uz košaru ili pak uz CYBEX autosjedalicu za sasvim male bebe koju možete lako postaviti na sama kolica. Druga opcija su COYA kolica, ultra kompakt i vrlo lagana kolica, prva PLATINUM kolica namijenjena putovanjima. I MIOS i COYA su ikone modernog dizajna, stila i funkcionalnosti savršena za gužvu gradskog života te su kombinacija luksuznih kolica uz lagani okvir. Uz ova kolica roditeljima je vrlo jednostavno navigirati kroz užurbane ulice gradova što im olakšava život i pruža zadovoljstvo.

CYBEX Mios
Mios
CYBEX Coya
Coya
  • CYBEX je brend koji je također poznat i po velikom broju primljenih nagrada. Koje ste nagrade osvojili i što vam one znače?

CYBEX je dobitnik više od 500 nagrada za dizajn, sigurnost i inovaciju, a mi konstantno unaprjeđujemo svoje proizvode. Nezavisne institucije redovito testiraju i evaluiraju naše autosjedalice, kolica i proizvode za dom te naši proizvodi konstantno dobivaju nagrade i izvrsne ocjene u vodećim europskim testiranjima sigurnosti kakva su ADAC sigurnosni test ili Stiftung Warentest kao i Red Dot nagrada za produkt dizajn.

  • Ponuda autosjedalica može zaista biti izazovna i zbunjujuća te nepoznata novim roditeljima na početku potrage te vjerujemo da je vrlo teško naći odgovarajuću autosjedalicu u moru informacija, koji im savjet možete dati?

Kada govorimo o autosjedalicama, osnovna stvar kod izbora mora biti sigurnost. Naše autosjedalice prolaze velik broj testiranja u našem vlastitom centru za sigurnost puno prije nego ih pustimo u prodaju, a to koliko nam je sigurnost naših najmanjih važna govore i sve nagrade koje smo primili i koje i dalje osvajamo od strane nezavisnih testiranja. Također, ono što je važno jest da roditelji izaberu autosjedalicu koju je lako koristiti i održavati. Mi smo se pobrinuli za jednostavnost korištenja time što smo u autosjedalice integrirali bazu koja pojednostavljuje instalaciju autosjedalice u automobile. Roditelji autosjedalice često koriste u žurbi i time često autosjedalicu ili dijete u njoj postave nepravilno i nesigurno.

Općenito, roditelji bi trebali razmišljati o svojim potrebama. Na koji se način autosjedalica može postaviti u njihovom automobilu, imaju li i-size u njemu? Ako pričamo o prvoj autosjedalici, tzv. “jajetu”, žele li koristiti autosjedalicu i na kolicima, ako da, važno je da ona ima nultu poziciju za ležanje bebe. Sljedeću po redu autosjedalicu za veću djecu, pametno je izabrati s djetetom koje će ih isprobati prije kupovine.

Na kraju, važno je razmišljati o načinu života koji obitelj vodi. Imate li jedno dijete ili troje koje sjedi na stražnjem sjedalu. Ako ih je troje, morate izabrati autosjedalice koje sve tri stanu na stražnje sjedalo automobila, ali opet, djeci mora u njima biti udobno.

CYBEX Aton autosjedalica
  • Budući da se segment autosjedalica odnosi isključivo na nove roditelje ili one koji to tek planiraju postati, ADAC testiranja su i dalje prilično nepoznat pojam. CYBEX je također osvojio brojne ADAC nagrade i svake godine samostalno odrađujete ogroman broj in house testiranja u svojem centru za sigurnost u centrali u Njemačkoj. Možete li nam objasniti što ADAC znači, u čemu je njihova važnost i kako to da se CYBEX autosjedalice godinama testiraju od strane ADAC-a?

Jedni smo od rijetkih proizvođača koji imaju svoj vlastiti centar za sigurnost i zaista obavljamo ogroman broj internih testiranja prije nego naša autosjedalica bude puštena u prodaju, jednostavno svaka mora biti apsolutno najbolja. Naprimjer, Anoris T autosjedalica prošla je više od 1500 testova u našim laboratorijima prije početka prodaje. Tim inženjera koji rade na našim proizvodima uključeni su u kompletan process razvoja proizvoda i sudjeluju u testiranju kako bi dobili odgovore na sva sigurnosna pitanja i situacije, dok nisu savršeno dotjerani i spremni za puštanje u prodaju.

ADAC testiranja su nezavisna sigurnosna testiranja autosjedalica koja se provode dva puta godišnje. Anoris T, ako govorimo o CYBEX autosjedalicama, osvojio je ocjenu 1.5, što je najbolja ocjena u kategoriji s tim da ima ocjenu sigurnosti 0.9 za frontalni sudar. Ponosni smo što su naše autosjedalice osvojile izvrsne ocjene u testiranjima već dugi niz godina i ovo potvrđuje da je naš trud oko sigurnosti zaista prepoznat.

  • Što je to UN R129 regulativa i što ona predstavlja?

UN R129 regulativa razvijena je kako bi se unaprijedila sigurnost autosjedalica za naše najmlađe. Osnovna preporuka jest da autosjedalica mora biti jednostavna za instalaciju u automobil kako bi se smanjila mogućnost krivog postavljanja. Također, dodan je test bočnog udara, što u prethodnoj regulaciji nije bila obaveza. Također, i obaveza da se dijete do 15 mjeseci starosti vozi u obrnutom smjeru od smjera vožnje. Sretni smo što se zakoni i regulative unaprjeđuju jer i mi u CYBEX-u konstantno naglašavamo važnost sigurnosti djece u prometu.

U Hrvatskoj primjećujemo da su roditelji sve informiraniji o autosjedalicama i sigurnosti njihove djece u prometu i sretni smo radi toga. Uvijek postoji mjesto za napredak pa smo odlučili svu snagu uložiti u edukaciju roditelja, koliko god je to u našoj moći. 28. svibnja u 10 sati u suradnji s našim partnerom Baby Centerom u Westgateu, razgovarat ćemo na panelu na temu sigurnosti djece u prometu, gdje ćemo se potruditi ponuditi roditeljima što više savjeta i odgovora na pitanja, kako bismo im olakšali odluku o kupovini autosjedalice za svoje najmanje.

  • Kao generalna menadžerica za osam zemalja balkanske regije, vodite tim zadužen za tržišta Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bugarske, Makedonije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine i Albanije. Koliko se razlikuju kupovne navike u ovim zemljama kada se radi o ovoj industriji i koliki tim imate?

Širom regije koja je kulturološki slična iako standardima života različita, ljubav prema dizajnu, lijepom, prema trendovima je apsolutno zajednička. CYBEX je u regiji brand koji zauzima vodeće pozicije i sigurno je jedan od najpoželjnijih na tržištu. Naša regija jako je okrenuta svime što je moderno, što znači brand i što je popularno među celebrityjima, to nije novost. Time CYBEX nikome ne morate posebno pojašnjavati. Ono što je naš zadatak jest educirati krajnje kupce o važnosti i prevenciji neželjenih posljedica radi i dalje mnogo manje upotrebe autosjedalica nego je to slučaj u zapadnoj Europi. Najponosniji smo kada vidimo da te brojke polako mijenjaju i da s novom generacijom roditelja raste svijest o tome da autosjedalica spašava živote. Naš regionalni team relativno je malen, međutim, svakodnevno smo povezani s centralom u Njemačkoj i kolegama u SEE regiji što nam apsolutno olakšava uspjeh i razvoj branda u čak 8 zemalja.

Selma Busovača (4)

Foto: PR, CYBEX

Učitati još
Zatvori