Pronašli smo najljepši ovogodišnji božićni motiv

Pronašli smo najljepši
ovogodišnji božićni motiv

Zlatko Novaković i Diana Jokić

Božić je tu i ove ga godine slavimo u krugu obitelji i prijatelja stvarajući najljepše uspomene. Kako nam se približava najljepše doba u godini postajemo emocionalni i pokušavamo si ugoditi na sve moguće načine. Zato si dozvoljavamo i lampice, ukrase, velike božićne džempere, filmove koje gledamo svake godine u isto vrijeme i najukusnije kolače o kojima ćemo razmišljati kasnije, u siječnju. Božić je poseban i po svojim motivima i tradicijom koja ga uvijek čini čarobnim. Ove godine pronašli smo najljepši božićni motiv, a on se skriva vjerovali ili ne na boci piva i to Božićnog. Razgovarali smo s umjetnicom Teom Jurišić, Zlatkom Novakovićem, senior strategy & portfolio managerom za core brendove Zagrebačke pivovare i Dianom Jokić, menadžericom korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare koji su nam otkrili sve detalje.

Vrijeme je da se zabavite

Kako se bliži kraj godine tako skupljamo dojmove, donosimo nove odluke, ali i zasluženo uživamo kako bi na najbolji mogući način ispratili staru godinu. Ono što svake godine okupi cijelu ekipu definitivno su zabave, a na njih nikako ne dolazimo praznih ruku. Ožujsko Božićno pivo neizostavan je gost svih blagdanskih tuluma, a svake godine posebno nas veseli iščekivanje etikete. Naime, Zagrebačka pivovara više od 30 godina svakog Božića blagdane obilježi novom etiketom Ožujsko Božićnog piva. Ono što je uvijek isto je da etiketu oslikavaju hrvatski umjetnici. Ove godine kist u ruke uzela je Tea Jurišić i još jednom pokazala kako pivo i umjetnost idu jedno s drugim. 32. etiketa Božićnog piva je tako nastala iz Teine inspiracije blagdanskim druženjima.

Doživljaj inspiracije je kod mene uvijek jedinstven, jer se svaki put manifestira kroz drugačija poimanja ljudi, životnih prilika i neprilika. Nadahnuće odmah prepoznajem, imam neobjašnjiv osjećaj kompletnosti, takav trenutak se ne može ni opisati ni objasniti, nego samo slijediti. Inspiracija najbolje funkcionira u trenucima kada ne radim ikakav kompromis, već stvaram na način koji sama definiram.” Ovom etiketom prikazala je ono što je za nju srž blagdana – zajedništvo.

“Dijeliti lijepe, sretne trenutke s bliskom osobom i obitelji. Osobe na ilustraciji su moj partner i ja, ali prikazani na način da se svaka osoba može poistovjetiti s njima i ući u njihove uloge. Željela sam prenijeti tople trenutke, razgovore i ideje koje se događaju za svakim stolom za kojim okuplja obitelj, prijatelji i poznanici i onaj trenutak koji nas uvijek zbližava, a to je “uzdravlje!”

Rad na etiketi za Teu je bio izazovan, ali i uzbudjiv. “Bilo je izazovno, ali srećom išlo je glatko zbog dobre komunikacije. Pokušala sam kreirati motiv koji će biti ugodan za svakoga tko konzumira pivo. Sam format etikete je bio dosta zanimljiv, jer sam trebala razmišljati u neuobičajenom, minijaturnom formatu, kakvoga inače ne koristim u svom radu.” – kaže nam Tea.

Ovih blagdana poklonite umjetničko djelo

Zlatko Novaković i Diana Jokić

Tea je respektabilna hrvatska umjetnica koju smo do sada mogli upoznati kroz njezine ilustracije, ali i velike murale koji krase brojna domaća i strana pročelja zgrada. Tako sada pravo malo umjetničko djelo krasi bocu Božićnog piva i u svačiji dom ovih blagdana unosi dozu umjetnosti. Osim što ćete ga pokloniti sebi, Božićno pivo idealno je za poklon frendovima i obavezno ga ponesite na svaki sljedeći tulum.

Tradicija bez koje ne možemo zamisliti Božić

Jeste li već počeli skupljati boce Ožujsko Božićnog piva? Jer ako niste ova godina je odlična za početi. Tako na vašim policama možete složiti pravu malu božićnu galeriju. Tradicija duga više od trideset godina definitivno obilježava svaki Božić, kaže nam Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.

Božićno pivo ističe se suradnjom s poznatim hrvatskim umjetnicima koji su oslikavali etikete Božićnog piva više od tri desetljeća. Među njima su velika imena, od Ivana Lackovića Croate i Miroslava Šuteja, preko Vaska Lipovca, Zlatka Kauzlarića i Matka Trebotića, do izvrsnih umjetnika mlađe generacije među kojima su Miron Milić, Zlatan Vehabović, Saša Šekoranja, Tomislav Lončarić Lonac, i ove godine, Tea Jurišić.”– kaže nam Diana.
 
Jedinstvena etiketa čini ga idealnim poklonom koji će mnogi ove godine rado pronaći ispod bora. “Ožujsko Božićno pivo sinonim je ovog dijela godine, neizostavni dio blagdanskog stola u domovima diljem Hrvatske. Reakcije tržišta pokazuju kako je interes za Božićno pivo sve veći te da se potrošači rado vraćaju kvalitetnom pivu koje u njihovim obiteljima već predstavlja dio blagdanske tradicije.” – kaže Diana. Osim što etikete možete sačuvati i doma, one svoje mjesto nalaze i u galerijama.

“Božićno pivo izvrstan je primjer kako poslovna i kreativna ideja zajedno mogu rezultirati pravim malim remek-djelom. Zahvaljujući tome, naše etikete postale su dijelom hrvatske pop-kulture kojem se svake godine istovremeno vesele ljubitelji piva, ali i ljubitelji umjetnosti. Prije dvije godine smo u Klovićevim dvorima održali i izložbu etiketa nastalih tijekom 30 godina Božićnog piva koja se pokazala kao pravi uspjeh, a veselimo se i budućim izložbama zato što je suradnja s umjetnicima tradicija koju ćemo svakako nastaviti.”

Izvesti cijeli projekt nije nimalo lak zadatak, ali dobrom organizacijom rezultati su uvijek vrhunski, kaže nam Zlatko Novaković, senior strategy & portfolio manager za core brendove Zagrebačke pivovare.

“Kako bismo pronašli umjetnike za koje vjerujemo kako će svojim stilom na najbolji način ukrasiti etiketu Božićnog piva, redovito pratimo domaću umjetničku scenu. Umjetnicima se obratimo i zamolimo da daju svoju viziju etikete, a rezultat su prava mala umjetnička djela koja već više od tri desetljeća bocama Božićnog piva daju onaj posebni duh blagdana. Tako je bilo i ove godine, kada smo zapazili Teu kao mladu i perspektivnu umjetnicu jedinstvenog stila. Tein prijedlog osvojio nas je na prvu i ponosni smo što ga možemo predstaviti našim kupcima i javnosti.”

Što se tiče smjernica umjetnicima o kreiranju etikete, Zlatko je jasan.

“Najbolja smjernica je da smjernica – nema! Umjetnike biramo upravo zbog njihovog stila te im zato i prepuštamo kreativni smjer izrade vizuala. Naravno, tema mora biti Božićna i usklađena s osnovnim tehničkim smjernicama izrade etiketa, ali zapravo želimo vidjeti njihovu viziju, ono što njima znači Božić. U pet ključnih riječi opisao bih ga kao tradicija, umjetnost, zajedništvo, pivo i obitelj.” Božićno pivo dostupno je u trgovinama diljem Hrvatske.

Zlatko Novaković i Diana Jokić
Učitati još
Zatvori