Omiljeni biljni liker na svijetu Jägermeister i G3 Spirits, jedan od vodećih predstavnika i distributera globalnih brendova regiji, 2024. godine obilježavaju 30 godina suradnje. Ova su dva brenda poznata po kreativnim kampanjama u kojima sudjeluju kreativci i umjetnici, a kao rezultat toga ove će godine dosegnuti i milijunski prodajni rezultat.
Jägermeister je brend vezan uz kreativce, glazbenike, umjetnike, ali jednako tako, Jägermeister je brend vezan uz mjesta na kojima se naša ciljana publika zabavlja i druži. Važno nam je do svoje publike doprijeti autentično i obogatiti njihov život pa su naši brend ambasadori pravi Meister influenceri u svojim područjima djelovanja. Jako smo ponosni na svaku od ovih suradnji i na rezultate koje smo ostvarili, istaknula je Nadine Kramarić, Senior Brand Manager Jägermeistera za Hrvatsku.
Jägermeisterovi Meisteri su mladi i talentirani umjetnici koji u svojim zajednicama čine razliku, ali i uživaju u noćnom životu, Jägermeisterovom domaćem terenu. Hrvatski su Meisteri dizajnerica Lana Puljić, fotografkinja Stella Mešić, DJ duo Vanillaz, vizualni kreativac Joshua Cirjak te modne i lifestyle influencerice Riva Pauletić, Polina Meixner.
Jelenova festivalska putovanja
Jägermeister je poznat po tome da na svakom dobrom događanju i festivalu organizira najbolju zabavu. Jedan od kreativnih i jako uspješnih projekata u protekloj godini bio je Journey of the Stag koji je izazivao wow efekt i s posjetiteljima festivala dijelio esenciju filozofije Be the Meister.
Sedam metara visoka skulptura jelena putovala je po festivalima u Hrvatskoj, a početak putovanja je bio u lipnju u Zagrebu. U jelenovom su se festivalskom prostoru odvijale zabavne igre koje su posjetiteljima donosile zabavu i poklone, a jelenovo je putovanje pratila i web stranica s ucrtanom rutom.
Jägermeister je na svakom festivalu bio prisutan i putem sadržaja na Instagram stranici. Bilo je tu takeovera umjetnika ili Jägermeisterovih influencera, backstage tura i posebnih darivanja, a pratitelji su mogli uživati u svim zbivanjima baš kao da su dio festivala.
Parka koja mijenja boju
Jägermeister i Lokomotiva su ove jeseni predstavili svoju treću kolaboraciju pod nazivom Meister the Lök 3.0. Meisterica Lana Puljić ekskluzivno je za Jägermeister dizajnirala parka jaknu koja na hladnoći mijenja boju. Nakon bomber i traper jakni koje su bile rezultat suradnje ranijih godina i ovogodišnja unisex predimenzionirana parka odiše istim urbanim cool stilom i stavom.
Neke od osnovnih vrijednosti brenda Jägermeister su slavlje noćnog života, kulture i kreativnosti umjetnika, a brend ambasadorica Lana Puljić se tu izvrsno uklapa jer svojim kreativnim dizajnom unosi inspiraciju i zabavu u život. Genijalno predstavljanje kolaboracije održalo se u zagrebačkom hotelu Zonar i okupilo je preko 400 influencera i drugih ljubitelja Jägermeisterovog stila.
Ovaj urbani statement komad nastao u suradnji s Jägermeisterom savršeno priča jezikom naših dvaju brendova, ali i jezikom naše publike. Potpuno drukčija od drugih, nova parka komunicira osobnost, individualnost, bunt i karakter. Uz to što je vrlo upečatljiva, nova je parka i nosiva, a pristaje uz sve modne kombinacije, rekla je Lana Puljić, dizajnerica brenda Lokomotiva.
Prava alkemija
Meister the Alchemy okuplja regionalne Meistere u digitalnom projektu upoznavanja javnosti s njihovom kreativnošću, a potom i s njihovim gradom i najboljim noćima života. Meister the Alchemy objave sve do kraja studenoga možete uloviti na Instagram stranicama svake od zemalja iz kojih dolaze Meisteri i inspirirati se za svoje najbolje noći.
Na Meister the Alchemy projektu sudjeluju Meisteri iz cijele regije, po jedan iz svake zemlje, a iz Hrvatske sam ja imala tu čast. Uživala sam u snimanju svog contenta za ovu kampanju na društvenim mrežama, ali i u osmišljavanju kreativne kampanje za sve ostale regionalne Meistere, kao i u snimanju svih njihovih materijala, rekla je fotografkinja Stella Mešić.
Stelli su se pridružili Meisteri iz država i pokrajina regije: DJ Benjamin Delalić iz Bosne i Hercegovine, violinistica Aiola Laska iz Albanije, DJ duo Room 313 iz Makedonije, pjevačica Gaja Prestor iz Slovenije, model Leonora Krasniqi s Kosova, modni stilist i dizajner Lazar Ilić iz Crne Gore i plesač Ilija Antić iz Srbije.
Umjetnička scena
Meisterski marketing koji za Jägermeister na ovim prostorima vodi G3 Spirits ima veliki utjecaj na umjetničku scenu, kao i na sve one koji uživaju u njihovoj kreativnosti. Ono što je također dojmljivo je izvrsna povezanost i usklađenost ciljeva brenda s ciljevima njegovih brend ambasadora, kao i s vrijednošću koju od njihove suradnje dobiva njihova zajednička publika.
Nevjerojatna je ta sinergija kompanija Jägermeister i G3 Spirits koja je utemeljena na tridesetogodišnjem međusobnom poštovanju, povjerenju i razumijevanju. Ponosni smo na ovaj izvrstan poslovni odnos i rezultate koji ga potvrđuju, zaključio je Drago Bulić, Managing Director tvrtke G3 Spirits.