![Unikatni tepisi ovog španjolskog brenda idealni su za jesenski makeover doma](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Collage-Maker-09-Aug-2023-03-26-PM-3841.jpg)
![Unikatni tepisi ovog španjolskog brenda idealni su za jesenski makeover doma](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/tepisi.jpg)
Svjetski poznat, cjenjen i priznat španjolski brend unikatnih tepiha GAN osvojio je i naša srca. Jasno je da se svi svjetski, a dodali bismo još, posebno europski brendovi, okreću održivoj proizvodnji. Tako smo u nedavno predstavili brend koji se bavi održivom proizvodnjom namještaja od punog drveta. Ovog puta, namještaj smo zamijenili tepisima.
GAN je brend koji svu svoju proizvodnju ima u Indiji. Njihovi visoko obučeni stručnjaci rade na ručno tkanim tepisima i modelima jedinstvenih dizajnerskih rješenja. Za obradu tepiha koriste se reciklirani ili prirodni materijali pogodni za tkanje i duplo tkanje. Inovativnog dizajna, izdržljivih materijala, 100% ekološki ispitani i sigurni – GAN tepisi postali su vodeći brend na tržištu.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_354831096_647751550714062_8726085144608028030_n_1080-768x960.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_354588886_647717357384148_4280199918184166774_n_1080-768x960.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_354056871_647718994050651_7823821439749459963_n_1080.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_327088729_764611938519211_3112473937973705811_n_1080-768x960.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_312621499_486120973543788_1612934098099509143_n_1080-768x960.jpg)
Ručni rad = Luksuz
Kada je riječ o ručnom radu, mnogima predstavlja bolji i sigurniji izbor. To ne mora uvijek biti “sigurna luka” pogotovo kada je riječ o brendovima koji su u razvoju. No, brend GAN definitivno može odgovoriti na prvi i osnovni zahtjev – sigurnost i trajnost. Španjolski brend primjenjuje tradiciju pletenja tepiha od vune i jute stare više stotina godina. Njihov način tkanja nije moguće primijeniti na mašinskoj proizvodnji.
Također, u samom dizajnu tepiha i čitave kolekcije sudjeluje više svjetski priznatih dizajnera – najviše porijeklom iz Španjolske. Tako je GAN jedan od rijetkih brendova za izradu dizajnerskih tepiha koji se fokusira na tradicionalnu tehniku i suvremen dizajn.
Ovaj brend istakao se najviše svojim kolekcijama koje su u potpunosti rađene od recikliranih materijala. Njihova ručna proizvodnja ne zahtijeva upotrebu mašina i masovne proizvodnje. Time dodatno čuva životnu sredinu i ističe brigu o ekologiji.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_312829857_539804431308941_4682037644936957056_n_1080-768x893.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_312954687_113977861367475_7564110958224293889_n_1080-768x897.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_311785564_498718555473869_742135505532268016_n_1024.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_285982310_1238719873600446_8722067163596607260_n_1080-768x767.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_285940314_145134221431790_873986609802225578_n_1080-768x804.jpg)
Brend s misijom
Poznato je da svaki brend kreira određenu misiju kojom će se voditi, kako zbog marketinga, tako i zbog raznolikosti i isticanja na samom tržištu. No, GAN je ipak svoju misiju mnogo ozbiljnije shvatio. Tako je od 2010. godine, pa sve do danas, u Indiji poznata njihova suradnja sa “ženskom jedinicom” koja ženama bez posla, nudi mogućnost da se priključe tkanju. Također, ovaj brend pomaže ženama koje rade za njih da usklade poslovni i privatni život, ali i da rasporede na određene načine svoju energiju i kapacitete. Njihova zajednica član je mnogih međunarodnih projekata za edukaciju, kreiranje i dijeljenje znanja o tkanju i mnogim drugim inicijativama koje imaju za cilj da osiguraju uspješnost na radnom mjestu. Žene koje se bave tkanjem usko rade s dizajnerima kako bi se spoj tradicionalnog i suvremenog mogao sjediniti i kreirati krajnji proizvod.
Zbog toga je svaki tepih iz njihove tvornice tkanja u Indiji jedinstven. U svakom pogledu dobivate kvalitetan komad ručno rađenog tepiha, kreiranog po posljednjim ECO standardima uz suvremen dizajn. Međutim, njihova vizija je da se i briga o ljudima koji rade za njih utka u samu misiju brenda što na kraju njihov proizvod zaista čini jedinstvenim.
Je li ovo možda jedan od prvih primjera u kojem dobivamo, osim brige o prirodi i posebnu brigu o zaposlenima u proizvodnji? GAN je definitivno zbog ovoga postao brend prepoznatljiv u čitavom svijetu. Nadamo se samo da će njihova misija postati trend kada je riječ i o ostalim, manjim proizvodnjama, a kasnije i velikim.
Različiti dizajneri interijera uspjeli su unaprijediti stilski potpuno drugačije prostore GAN tepisima. O tome na koje sve načine možete istaknuti svoj prostor, GAN možda može najbolje odgovoriti na svojim društvenim mrežama i web-stranici.
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_358600030_660025322820018_8425250144039487993_n_1080-768x960.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_354831096_647751550714062_8726085144608028030_n_1080-1-768x960.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_354048505_647660807389803_8683596616001093970_n_1080.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_337298105_1186484275386316_1840837508687469135_n_1080-768x960.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_322505686_1210588662878759_4778937052298029468_n_1080-768x960.jpg)
![](https://www.journal.hr/wp-content/uploads/2023/08/Snapinsta.app_326447454_670554598187630_1560917031920595193_n_1080.jpg)
*Članak preuzet sa Journal.rs.
Foto: Instagram gan_rugs