Unikatni tepisi ovog španjolskog brenda idealni su za jesenski makeover doma
Unikatni tepisi ovog španjolskog brenda idealni su za jesenski makeover doma

Unikatni tepisi ovog španjolskog brenda
idealni su za jesenski makeover doma

Svjetski poznat, cjenjen i priznat španjolski brend unikatnih tepiha GAN osvojio je i naša srca. Jasno je da se svi svjetski, a dodali bismo još, posebno europski brendovi, okreću održivoj proizvodnji. Tako smo u nedavno predstavili brend koji se bavi održivom proizvodnjom namještaja od punog drveta. Ovog puta, namještaj smo zamijenili tepisima.

GAN je brend koji svu svoju proizvodnju ima u Indiji. Njihovi visoko obučeni stručnjaci rade na ručno tkanim tepisima i modelima jedinstvenih dizajnerskih rješenja. Za obradu tepiha koriste se reciklirani ili prirodni materijali pogodni za tkanje i duplo tkanje. Inovativnog dizajna, izdržljivih materijala, 100% ekološki ispitani i sigurni – GAN tepisi postali su vodeći brend na tržištu.

Ručni rad = Luksuz

Kada je riječ o ručnom radu, mnogima predstavlja bolji i sigurniji izbor. To ne mora uvijek biti “sigurna luka” pogotovo kada je riječ o brendovima koji su u razvoju. No, brend GAN definitivno može odgovoriti na prvi i osnovni zahtjev – sigurnost i trajnost. Španjolski brend primjenjuje tradiciju pletenja tepiha od vune i jute stare više stotina godina. Njihov način tkanja nije moguće primijeniti na mašinskoj proizvodnji.

Također, u samom dizajnu tepiha i čitave kolekcije sudjeluje više svjetski priznatih dizajnera – najviše porijeklom iz Španjolske. Tako je GAN jedan od rijetkih brendova za izradu dizajnerskih tepiha koji se fokusira na tradicionalnu tehniku i suvremen dizajn.

Ovaj brend istakao se najviše svojim kolekcijama koje su u potpunosti rađene od recikliranih materijala. Njihova ručna proizvodnja ne zahtijeva upotrebu mašina i masovne proizvodnje. Time dodatno čuva životnu sredinu i ističe brigu o ekologiji.

Brend s misijom

Poznato je da svaki brend kreira određenu misiju kojom će se voditi, kako zbog marketinga, tako i zbog raznolikosti i isticanja na samom tržištu. No, GAN je ipak svoju misiju mnogo ozbiljnije shvatio. Tako je od 2010. godine, pa sve do danas, u Indiji poznata njihova suradnja sa “ženskom jedinicom” koja ženama bez posla, nudi mogućnost da se priključe tkanju. Također, ovaj brend pomaže ženama koje rade za njih da usklade poslovni i privatni život, ali i da rasporede na određene načine svoju energiju i kapacitete. Njihova zajednica član je mnogih međunarodnih projekata za edukaciju, kreiranje i dijeljenje znanja o tkanju i mnogim drugim inicijativama koje imaju za cilj da osiguraju uspješnost na radnom mjestu. Žene koje se bave tkanjem usko rade s dizajnerima kako bi se spoj tradicionalnog i suvremenog mogao sjediniti i kreirati krajnji proizvod.

Zbog toga je svaki tepih iz njihove tvornice tkanja u Indiji jedinstven. U svakom pogledu dobivate kvalitetan komad ručno rađenog tepiha, kreiranog po posljednjim ECO standardima uz suvremen dizajn. Međutim, njihova vizija je da se i briga o ljudima koji rade za njih utka u samu misiju brenda što na kraju njihov proizvod zaista čini jedinstvenim.

Je li ovo možda jedan od prvih primjera u kojem dobivamo, osim brige o prirodi i posebnu brigu o zaposlenima u proizvodnji? GAN je definitivno zbog ovoga postao brend prepoznatljiv u čitavom svijetu. Nadamo se samo da će njihova misija postati trend kada je riječ i o ostalim, manjim proizvodnjama, a kasnije i velikim.

Različiti dizajneri interijera uspjeli su unaprijediti stilski potpuno drugačije prostore GAN tepisima. O tome na koje sve načine možete istaknuti svoj prostor, GAN možda može najbolje odgovoriti na svojim društvenim mrežama i web-stranici.

*Članak preuzet sa Journal.rs.

Foto: Instagram gan_rugs

Učitati još
Zatvori