McDonalds je predstavio urnebesnu reklamu u kojoj smo se i sami prepoznali
McDonalds je predstavio urnebesnu reklamu u kojoj smo se i sami prepoznali

McDonalds je predstavio urnebesnu reklamu u
kojoj smo se i sami prepoznali

McDonald’s je zasigurno jedan od vizualno najsnažnijih brendova na tržištu, a svoju moć dokazao je i novom viralnom reklamom primarno osmišljenom za britansko tržište. Bez ijedne riječi, spomena restorana ili prikaza hrane kreirana je reklama smještena u poslovno okruženje. Izostanak ova tri elementa nije utjecao na prepoznatljivost brenda, štoviše, samo je potvrdio njegovu jačinu.

Kampanja pod imenom Raise Your Arches osmišljena je oko ideje da je poziv u McDonald’s toliko univerzalan da se može prenijeti jednostavnim pomicanjem obrve. Popraćena je duhovitim videom koji u trenutku pisanja ovog teksta ima 242 tisuće pregleda. Priznajemo i sami smo se prepoznali u prikazanim kadrovima.

Reklamni video je režirao britanski redatelj Edgar Wright, koji stoji iza filmskih hitova među kojima su Baby Driver, Last Night in Soho i Shaun of the Dead. Njegov uradak izazvao je niz pozitivnih komentara na društvenim mrežama koji su ovo ostvarenje usporedili s “old school reklamama kakve smo mogli gledati 90-ih godina”.

Foto: Pexels

Učitati još
Zatvori