Što je Silent Book Review? Izgleda kako će novi TikTok trend zamijeniti Get Ready With Me

Živimo u vremenima kada su na društvenim mrežama svi glasni. Svatko ima mišljenje o svemu i ako ga ne ostavi u komentarima neke objave, onda ga snimi i objavi. TikTok je mreža koja se očituje u zvuku. Snimaju se razni trendovi, recenzije i društveni komentari. Ako ste ljubitelji čitanja knjiga, onda ste sigurno barem jednom završili na BookToku. To je mjesto koje nam pruža razne preporuke, preko kojeg otkrivamo brojne knjige i na kojem pronalazimo recenzije onoga što želimo pročitati ili smo pročitali. Međutim, kako to i inače biva, trendovi se mijenjaju. Tako je sada nastupio Silent Book Review.

Silent Book Review

O čemu je riječ?

Silent Book Review upravo je ono što mu i samo ime govori, recenzija knjige bez ikakvog zvuka, uključujući i vlastiti glas. Sve više i više content creatora na TikToku kreira sadržaj skroz bez zvuka. Pomalo zvuči kao oksimoron, zar ne? Kako recenzirati nešto bez da se o tome priča? Sve je krenulo od Stephanie, 35-godišnjakinje koja je pokrenula Silent Book Review trend. Riječ je o recenziranju knjige bez da se o njoj govori. Umjesto toga, dopuštate vašim izrazima lica i ostalim gestikulacijama da govore umjesto vas. Recenzirate knjigu s emocijama. Time mnogi content creatori razbijaju monotoniju For You Pagea koji su prepuni pjesama u trendingu.

Na trend bi se moglo gledati kao na nešto novo, zabavno i inovativno. Gledanje takvih videa dopušta vam da vidite iskrenu reakciju osobe na knjigu koju je pročitala, no ako je trend napravljen kako bi razbio monotoniju TikToka, ne znači li to da će sada kada raste i on prijeći u monotoniju i da će svi snimati Silent recenzije? Trend je već izašao iz BookTok sfere.

Silent Book Review

Rastući trend

Silent Book Review trend već nazivaju novim Get Ready With Me i proširio se i na recenzije drugih stvari, ne samo knjiga. Modni komadi, beauty proizvodi, hrana, piće i još mnogo toga sada je tiho recenzirano. Koliko god bilo zanimljivo i novo, moramo priznati kako izgleda poprilično čudno. Nekada bude smiješno gledati nekoga kako pretjerano gestikulira na knjigu ili neki proizvod, umjesto da samo kaže što misli o njemu. Izaziva zaista cringe osjećaj. Naravno, ljudima je dosadilo slušati da svatko ima mišljenje o svemu, no nije li i Silent Review trend iskazivanje mišljenja? Iako bez zvuka, izrazi lica i gestikulacije opet govore nešto. Nije svaki TikTok trend simpatičan, tako da srećom, trendovi brzo prolaze. Nadamo se kako će i ovaj.