Dobar ulov na Interliberu! Publicističke naslove koji su zaintrigirali Hrvate uhvatite na popustu
Dobar ulov na Interliberu! Publicističke naslove koji su zaintrigirali Hrvate uhvatite na popustu

Dobar ulov na Interliberu! Publicističke naslove koji su zaintrigirali Hrvate uhvatite na popustu

Pred nama je 47. izdanje Međunarodnog sajma knjiga Interliber, najvećeg okupljanja nakladnika, knjižara, autora i ljubitelja pisane riječi u Hrvatskoj. Ovogodišnji Interliber održat će se od utorka, 11. do nedjelje, 16. studenoga na Zagrebačkom velesajmu. Ulaz je besplatan za sve posjetitelje.

Hrvatski nakladnici predstavit će bogatu ponudu novih izdanja iz raznih područja, još jednom dokazujući da domaće nakladništvo uspješno pronalazi put do čitatelja. Ovo je idealna prilika da popularne naslove nabavite po promotivnim cijenama. U nastavku donosimo publicističkih izdanja koja su u posljednje vrijeme privukla pažnju hrvatskih čitatelja. A ako ne stignete posjetiti Interliber, ne brinite – sajamski popusti vrijede i za online kupnju. 

Tema u fokusu – Anksioznost

Naslov Anksiozna generacija dr. Lauren Cook donosi praktične savjete za milenijalce i pripadnike generacije Z u suočavanju s rastućom anksioznošću, nudeći stručno, ali pristupačno viđenje uzroka i mogućnosti za zdraviji, uravnoteženiji život.

Tu je i eksplozivna uspješnica o posljedicama djetinjstva uz mobitel koju potpisuje Jonathan Haidt. Naslovljena je Anksiozna generacija – Kako je veliko premreživanje djetinjstva uzrokovalo epidemiju duševnih bolesti, a u njoj autor upozorava na epidemiju duševnih bolesti među mladima koja je pogodila mnogo zemalja istodobno.

O anksioznosti u svom uspješnom prvijencu Zašto sam ovakva?, progovara i Gemma Styles. Kombinira stručne uvide, psihološka istraživanja i osobno iskustvo s anksioznošću i neurodivergenciji kako bi progovorila o mentalnom zdravlju svoje generacije u digitalnom dobu.

Novi publicistički naslovi

Od publicističkih izdanja izdvajamo i knjigu Jednakost: što znači i zašto je važna, provokativan i angažiran dijalog dvojice najutjecajnijih svjetskih mislioca, Thomasa Pikettyja, autora prijelomne knjige Kapital u 21. stoljeću, i Michaela J. Sandela, američkog filozofa politike i profesora na Sveučilištu Harvard. U knjizi raspravljaju o bogatstvu, prihodima, moći i političkom utjecaju te predlažu inkluzivnija ulaganja u zdravstvo i obrazovanje, ograničavanje političke moći bogatih i pretjerane uloge tržišta.

Među publicističkim naslovima izdvaja se i knjiga Doba predatora u kojoj autor Giuliano da Empoli istražuje kako su automatizacija, nadzor i umjetna inteligencija promijenili politička pravila igre te oblikovali novi svjetski poredak u kojem tehnološki oligarsi i autokrati stvaraju nevidljive mreže moći.

Tu je i naslov Toksični ljudi autora i psihologa Bernarda Stamateasa. Riječ je o praktičnom vodiču koji nas uči kako prepoznati i izbjeći osobe koje crpe našu energiju te izgraditi zdravije i sretnije odnose.

Kad smo kod razumijevanja emocija, knjiga Kako stvaramo emocije autorice Lise Feldman Barrett donosi revolucionarno razumijevanje emocija, osporavajući uvriježena znanstvena shvaćanja i otkrivajući kako naše emocije zapravo nastaju u mozgu.

S potpisom domaćih autora

Velik interes po izdanju izazvala je knjiga Budi financijski fit autora Tonija Miluna, Sandre Ferenčak i Tonija Vitalija, koja je ujedno oborila sve rekorde čitanosti. Nakon samo 40 dana rasprodana je naklada od respektabilnih 5.000 primjeraka što je u Hrvatskoj čini bestselerom.

Zanimljiv naslov svakako je i knjiga Hodanje – poglavlja iz kulturne povijesti Dubravke Zima, koja istražuje hodanje kao kulturni fenomen i njegovu ulogu u povijesti prostora koji danas čine Hrvatsku. Nadahnuta studijom Rebecce Solnit, autorica nudi pregled značenja hodanja kroz različite društvene i političke kontekste, ističući hrvatski doprinos toj kulturnoj povijesti.

Na Interliberu, možete uhvatiti i prvu knjigu na hrvatskom jeziku u kojoj se sustavno istražuju odnosi između digitalne tehnologije i ljudske psihe. Autorica Irena Miljković Krečar u djelu Cyber-psihologija objašnjava što se događa kad se naši umovi i naša psiha susretnu s digitalnom tehnologijom.

Publicistički hitovi

I dok pojedini naslovi poput djela Atomske navike, Okruženi idiotima, Čovjekovo traganje za smislom, Ne možeš mi ništa: Ovladajte svojim umom i pobijedite loše izglede, 12 pravila života i 48 znakova moći iznova privlače čitatelje (i kupce), među novijim izdanjima publicističkih naslova istaknuo se Kada tijelo kaže ne: Cijena skrivenog stresa. Ono istražuje povezanost između stresa, emocija i fizičkog zdravlja, otkrivajući kako potisnute emocije mogu dovesti do bolesti.

Ako je suditi prema prošlogodišnjoj listi prodanih naslova, interes domaće publike uz spomenute Atomske navike koje su zasjele na prvo mjesto, izazvale su i Meditacije: Vodič za dobar život najplemenitijeg rimskog cara, skup misli Marka Aurelija koji se našao na drugom mjestu. Treće je pripalo djelu Putovanje zvano igra, emotivnim zapisima Marka Babića.

OPĆE INFORMACIJE:

Radno vrijeme Interlibera:

utorak, srijeda, četvrtak od 10.00 do 20.00 sati
petak od 10.00 do 21.00 sati
subota od 9.00 do 21.00 sati
nedjelja od 9.00 do 19.00 sati
Lokacija:
Zagrebački velesajam, Avenija Dubrovnik 15

Foto: Promo, Pexels

Učitati još
Zatvori