Jučer je u Cinestaru premijerno prikazan novi film “Karta za raj” s Juliom Roberts i Georgeom Clooneyem

Premijera romantične komedije Karta za raj, u kojoj glavne uloge imaju hollywoodske legende Julia Roberts i George Clooney, u organizaciji Editus distribucije održana je sinoć u Cinestaru Arena IMAX Zagreb.

U filmu koji spaja šarm staroga Hollywooda s dinamikom suvremenih komedija, uživali su brojni uzvanici. Osmijeh s lica tijekom projekcije nisu skidali voditelji Renata Končić Minea, Mia Kovačić, Saša Kopljar i Frano Ridjan, influencerica i spisateljica Andrea Andrassy, glazbenik Sandi Cenov, Pedro Soltz sa suprugom Iris Cekuš, Tončica Čeljuska, istaknuti fotograf s hollywoodskom adresom Jadran Lazić, Dean Sinovčić, rukometaš Goran Šprem, Lucija Lungomer, Filip Vidović, Ivana Čuljak, Marko Ciboci te content kreatori Mirsad Kadić, Nika Pavičić i Pavao Elez.

Premijeri filma nazočili su i  njena ekselencija H.E. Suwartini Wirta, veleposlanica Republike Indonezije u Hrvatskoj, te njegova ekselencija Mustafa Babür Hızlan, veleposlanik Republike Turske u Hrvatskoj.

Karta za raj

Odlični prijatelji u stvarnom životu, ponajveće holivudske zvijezde Julia Roberts i George Clooney u filmu Karta za raj (Ticket to Paradise) glume – najveće neprijatelje. Oni su bivši supružnici Georgia i David, koji ne mogu podnijeti ni da su u istoj vremenskoj zoni, no sve svoje netrpeljivosti moraju staviti sa strane kako bi spriječili svoju zaljubljenu kćer Lily (Kaitlyn Dever) da napravi istu grešku koju su oni napravili – premlada uđe u brak. Zato odlaze na Bali, rajski otok na kojem je njihova kći pronašla ljubav, spremni dokazati da kroz život treba ići vođen razumom, a ne osjećajima. Ipak, njihove stalne trzavice polagano otvaraju stare strasti…

Karta za raj peti je zajednički film Julije Roberts i Georgea Clooneya. Prvi put su pred ekranima zajedno bili u Clooneyevom redateljskom prvijencu Ispovijedi opasnog uma (2002.), zatim su romantični par glumili u hitovima Oceanovih jedanaest (2001.) i Oceanovih dvanaest (2004.), dok ih je posljednji put spojila Jodie Foster u Igri novca (2016.). Glumačku postavu romantične komedije zaokružuju Maxime Bouttier, Lucas Bravo i Billie Lourd, dok je redatelj i scenarist filma Ol Parker, poznat po hit filmu Mamma Mia 2.

Mia Kovačić
Mia Kovačić
Pedro Soltz i Iris Cekuš
Pedro Soltz i Iris Cekuš
Sandi i Ilina Cenov
Sandi i Ilina Cenov
Andrea Andrassy
Andrea Andrassy

Kako je raj za koji su hollywoodske zvijezde dobile kartu u filmu bajkoviti otok Bali u Indoneziji, premijera je dobila i posebno mjesto u obilježavanju 30. godišnjice diplomatskih odnosa između Republike Hrvatske i Republike Indonezije.

Tako je njena ekselencija H.E. Suwartini Wirta, veleposlanica Republike Indonezije u Hrvatskoj, uoči projekcije izrazila zadovoljstvo što će hrvatska publika putem filma moći upoznati ljepote njene zemlje i osjetiti vedar duh Indonežana.

„Zahvalna sam na ovom filmu jer će omogućiti Hrvatima da na zabavan način nauče nešto više o Baliju i Indoneziji općenito“, kazala je njena ekselencija H.E. Suwartini Wirta te dodala: „Moja je dužnost kao veleposlanice izgraditi mostove između ljudi iz dviju država. Iako sam u Hrvatskoj tek nekoliko mjeseci, već se osjećam kao da ovdje pripadam jer se ljudi prema meni odnose tako srdačno i gostoljubivo. U narednim godinama trudit ću se povećati vidljivost Hrvatske u Indoneziji, kako bi što više Indonežana odlučilo posjetiti ovu predivnu zemlju. Moramo poboljšati i poticati suradnju među ljudima. Samo na taj način možemo stvarati prijateljstva i zajednički prosperitet.“

Indonezijska ambasada - ambasadorica Suwartini Wirta i osoblje
Iris Cekuš, Lucija Lugomer, Filip Vidović, Ivana Čuljak i Pedro Soltz

Kao odličan način povezivanja dviju država, istaknula je nedavni posjet Baliju televizijske ekipe, putopisaca i influencera iz Hrvatske. Njihovi doživljaji i dojmovi s „rajskog otoka“ zasigurno će domaćoj publici dodatno približiti sve čari Balija i Indonezije. Uz Veleposlanstvo Republike Indonezije u Hrvatskoj, spomenuto studijsko putovanje organizirali su filmski distributer Editus, Nova TV i Turkish Airlines.

Više o filmu i pričama s Balija može se pročitati na specijaliziranom filmskom portal KinoFilm.hr, novoj platformi koja donosi sve novosti vezane uz studijske i nezavisne kino filmove, nove trailere, intervjue sa zvijezdama, recenzije, filmske novosti s crvenog tepiha, nove trendove filmske industrije, kvizove i nagradne igre.

Marko Ciboci
Marko Ciboci
Nika Pavičić i Pave Elez