Holivudska glumica i oskarovka Gwyneth Paltrow nedavno je iznenadila javnost jednom veoma neočekivanom ulogom. Ne, nije riječ o filmu niti televizijskoj seriji. Pojavila se u reklami za tehnološku tvrtku Astronomer. Video, objavljen na službenom Instagram profilu tvrtke, izazvao je velik interes, ne samo zbog poznatog lica pred kamerom, već i zbog konteksta koji stoji iza njega.
Ime tvrtke vam zvuči poznato? Ako ste iti malo proveli posljednjih mjesec dana na društvenim mrežama onda znate za viralnu priču dvoje zaposlenika te firme.
Viralna prevara
Podsjetimo, Astronomer je nedavno završio u središtu internetske pozornosti zbog jednog skandala. Naime, viralan je postao trenutak kada je tijekom koncerta benda Coldplay u Bostonu na Jumbotronu prikazan zagrljaj muškarca i žene koji su se odmah pokušali maknuti iz kadra. Tada je frontmen Chris Martin uz smijeh komentirao prizor riječima: Ili imaju aferu ili su samo jako sramežljivi. Ta je šala, zajedno s kamerama koje su uhvatile intimni trenutak, pokrenula lavinu reakcija na društvenim mrežama te otvorila lavinu nagađanja i memeova.
Na kraju se ispostavilo da muškara i žena zaista imaju aferu te su u braku s drugim ljudima. Oni su zaposlenici tvrtke Astronomer, odnosno CEO i direktorica ljudskih potencijala.
Dvoje rukovoditelja ubrzo je podnijelo ostavke, a cijela situacija pretvorila je Astronomer u neočekivanu temu internetskih rasprava.
Ironična reklama
Upravo se tu u priču uključila Paltrow, inače bivša supruga Chrisa Martina, i to na duhovit način. U videu se predstavlja kao “privremeno zaposlena” glasnogovornica više od 300 zaposlenika tvrtke, napominjući da je Astronomer u proteklim danima dobio “puno pitanja”. Međutim, Paltrow u svojoj izjavi ne komentira skandal niti privatne živote bivših zaposlenika, nego govori isključivo o poslovnim aktivnostima same tvrtke, čime spot dobiva ozbiljniji, ali i pomalo ironičan ton.
Iako Paltrow nije izravno dotaknula glavnu temu koja je Astronomer dovela u fokus javnosti, upravo njezina pojava kao bivše supruge Chrisa Martina i svjetski poznate glumice, dodatno je potaknula medijsku znatiželju. Reklama je tako poslužila kao pametan PR potez: istovremeno je prizvao pozornost šire publike i pokušao preusmjeriti fokus s privatnih skandala na poslovne ciljeve tvrtke.
Foto: Profimedia