Fenomen Super Bowl reklama

Fenomen Super Bowl
reklama

c85c0150

Završnica doigravanja NFL-lige američkog nogometa, naziva Super Bowl, pobuđuje svjetski interes, naravno zbog finalne utakmice, no ipak, interes je nešto veći za svjetsku publiku zbog poluvremena kada najveće glazbene zvijezde nastupaju. Prošle su godine oduševili Coldplay, Beyonce i Bruno Mars, još uvijek se priča o nastupima Michaela Jacksona iz 1993. i kontroverznog dueta Justina Timberlakea i Janet Jackson iz 2004.

Jučer je svjetsku publiku pred malim ekranima i u gledalištu oduševio polusatni skoro pa gimnastičarski nastup Lady Gage.

No, ono čime je Super Bowl također obilježen su reklame osmišljene baš za emitiranje povodom tog događaja. One su uvijek drugačije, pomaknute, zabavne, humoristične te iako se ponekad radi i o možebitnim dosadnim proizvodima i uslugama, kao što su osiguranja, pomoć na cesti i slično, za Super Bowl kreativci u oglašivačkoj industriji idu korak dalje i predstavljaju brendove i njihove proizvode na jedan iznimno dopadljiv način.

Mnoge visokobudžetne i visokoprodukcijske televizijske reklame, znane kao i Super Bowl Ads postale su i kultne reklame i to baš zbog ovog fenomena. Super Bowl je najgledaniji televizijski prijenos u povijesti američke televizije, te reklame emitirane tijekom doigravanja često instantno postaju viralne. Mnogi gledatelji često prate Super Bowl samo iz razloga da pogledaju reklame i nastup koji se održava tijekom poluvremena.

Super Bowl Ads postaju tako ikonične i opće poznate zbog svoje visoke kvalitete, nepredvidljivosti, nadrealnog humora te korištenja čak i specijalnih efekata. Celebrity cameo pojavljivanja skoro su pa obavezna i mnogi brendovi se baš kroz te reklame i osobe zastupljene u njima pokušavaju na taj način i poistovjetiti s njima, naravno kako bi se približili i njihovim obožavateljima.

Tako smo ove godine mogli vidjeti bijesnog i nezadovoljnog Johna Malkovicha kako izražava svoje nazadovoljstvo jer je neki drugi John Malkovich zakupio internetsku domenu sa svojim, na glumčevu štetu, imenom. Christopher Walken i Justin Timberlake udružili su se kako bi reklamirali piće Bai i to na jedan, čak ironičan način. Christopher Walken obraća se direktno gledatelju i gledajući u kameru recitira stihove ‘N Sync pjesme ‘Bye, Bye, Bye’, no ne obraća se bivšoj ljubavi, kako zapravo pjesma ide, već ističe Bai piće.

Melissa McCarthy pojavljuje se u reklami za KIA Roadside Assistance jer je zapela na odlomljenom komadu ledenjaka…. Da, ironija, sarkazam i ponekad crni humor osnovne su karakteristike ovih reklama. Iako ponekad začudne, čak i morbidne, na kraju svima mame osmjeh na lice.  A želite li pogledati baš sve posjetite superbowlcommercials.co.

Foto: Screenshot

Preporuka

Zatvori