Timothée Chalamet novo je zaštitno lice BLEU DE CHANEL parfema. Donosimo ekskluzivni intervju
Timothée Chalamet novo je zaštitno lice BLEU DE CHANEL parfema. Donosimo ekskluzivni intervju

Timothée Chalamet novo je zaštitno lice BLEU DE CHANEL parfema. Donosimo ekskluzivni intervju

Timothée Chalamet novi je ambasador mirisa BLEU DE CHANEL. S dinamičnom i profinjenom energijom, francusko-američki 27-godišnji glumac stekao je svjetski ugled, dok je još bio na samom početku svoje karijere. Osim svog odvažnog stila i besprijekornog šarma, Timothée Chalamet utjelovljuje vizionarski i oštri duh sljedećeg BLEU DE CHANEL poglavlja: muškarac koji se ne ograničava uobičajenim granicama koje život postavlja i gleda izvan onoga što je samom oku vidljivo. Sve ono što Timothéea čini privlačnim publici vrlo su brzo primijetile i modne kuće, stoga ova posljednja suradnja s kućom CHANEL ne iznenađuje.

Meteorski uspon Timothéea Chalameta do međunarodnog priznanja započeo je njegovom pamtljivom izvedbom u filmu Luce Guadagnina, Call Me by Your Name iz 2017. Njegov razoružavajući, magnetski prikaz zaslužio je kandidaturu za Oscara za najboljeg glumca – i mjesto u povijesti kao treći najmlađi nominirani u toj kategoriji ikad — među mnogim drugim cijenjenim svjetskim priznanjima.

Reklamnu kampanju BLEU DE CHANEL s Timothéjem Chalametom u glavnoj ulozi snimio je Mario Sorrenti, a film kampanje u režiji Martina Scorsesea očekuje nas najesen.

Timothée Chalamet

BLEU DE CHANEL x Timothée Chalamet

BLEU DE CHANEL je njegova prva suradnja s kućom CHANEL i prvi put je službeni ambasador bilo kojeg modnog ili beauty brenda. Prkoseći predrasudama muške parfumerije, nadolazeća kampanja obilježava prekretnicu za Timothéeja Chalameta kao i za kuću CHANEL, simultano otvarajući nova poglavlja za njega kao modernu ikonu i za BLEU DE CHANEL naslijeđe.

Na prohladno, ali sunčano jutro na Manhattanu, nasmijani Timothée Chalamet opušteno je prošetao ulicama svog rodnog grada. Jedan od najprivlačnijih i najhrabrijih glumaca svoje generacije prošao je gotovo nezapaženo noseći crne sunčane naočale i kapu prije nego je uspio ući u neuglednu zgradu u središtu grada. Sa suzdržanim šarmom i razoružavajućim samopouzdanjem, jednako ležeran u majici s kapuljačom ili haute couture komadima, glumac nominiran za Oscara u filmu Call Me by Your Name, kao i niz drugih uloga – od Dune i Wonka do dugo očekivanog biografskog filma o Bobu Dylanu, A Complete Unknown čije je snimanje predviđeno ovog ljeta – uvijek je bio pomalo neustrašiva kontradikcija, otvoren za sve mogućnosti. CHANEL je ovu zvijezdu u usponu “priveo” na iskren, optimističan razgovor o njegovom identitetu, filozofiji, mirisu i nadolazećim, dugo očekivanim novim ulogama koje utjelovljuje novi talentirani BLEU DE CHANEL muškarac.

Sve što ste htjeli znati o magnetski šarmantnom Timothéeju

Ususret novoj suradnji i kampanji donosimo ekskluzivni intervju s ovom magnetski šarmatnom holivudskom zvijezdom – Timothéejem Chalametom.

  • Ova nadolazeća kampanja obilježava vašu prvu službenu suradnju s modnim i beauty brendom. Zašto je sada pravo vrijeme da postanete novi ambasador BLEU DE CHANEL?

Nisam se morao ni na što nagovarati kad su me zamolili da budem novi ambasador mirisa BLEU DE CHANEL. Odluka se nije razlikovala od one kada pristajem na ulogu u filmu. Sretan sam što sam u razdoblju u karijeri gdje imam priliku upravljati i birati projekte oko kojih sam strastven. Kad se sve kockice poslože, odluka je jednostavna. Odmah postanete uzbuđeni i dajete sve od sebe.

  • CHANEL ima proslavljenu, veliku povijest kao revolucionarni vođa u modnoj i beauty industriji. Koji element brenda je najbliži vašem senzibilitetu?

To je svakako suptilno samopouzdanje kod kuće CHANEL, na najprofinjeniji, šik način, a ne direktni. Zbog toga sam se osjećao sjajno oko suradnje s brendom. Tu je i razina povjerenja, poštovanja i bezvremenost u pogledu kreativnih vođa i svih koji su povezani s brendom, i u prošlosti i sadašnjosti.

  • Poznata izreka Gabrielle Chanel glasi: “Moda izlazi iz mode. Stil nikada.”

Savršeno rečeno! Ukrast ću tu rečenicu. CHANEL je brend i potpis o kojem bi se moglo pričati i na kolegiju na fakultetu. Sjećam se kada smo na satu antropologije na fakultetu pričali o tome kako postoje određeni brendovi gdje su proizvod, imidž i storytelling tako povezani i ukorijenjeni. Nedavno sam kada sam imao slobodan dan otišao u CHANEL trgovinu na Beverly Hillsu. U trgovini je vladalo takvo klasično poštovanje koje je bilo prilično primjetno.

  • Postoji dugogodišnja povijesna povezanost brenda s Hollywoodom i kinematografijom – od prvog posjeta Gabrielle Chanel Los Angelesu 1930. kako bi odjenula Gloriju Swanson do autentične predanosti za očuvanje filmskih remek-djela i nastavljanje davanja podrške novim i etabliranim redateljima i glumcima. Je li učenje o povezanosti kuće CHANEL s industrijom utjecalo na značaj vaše suradnje?

Kao netko tko je strastven prema filmskom stvaranju i glumi, suradnja s modnom i beauty kućom koja ima bogatu povijest i duboku povezanost s kinematografijom je nešto što mi je najviše značilo. Povrh toga, CHANEL mi je dao nevjerojatnu kreativnu priliku za rad na kratkom filmu inspiriranim mirisom BLEU DE CHANEL u režiji Martina Scorsesea – najvećeg živućeg američkog autora našeg vremena.

Timothée Chalamet
  • BLEU DE CHANEL, baš kao i ti, poistovjećuje se s muškarcem duboko povezanim sa samim sobom i svijetom. Miris se poigrava s mnogo dualnosti – suprostavljanjem sjene i svjetla, sumraka i zore te drvenastih nota i svježih podtonova. Što vama predstavlja BLEU DE CHANEL?

Ono što posebno volim kod mirisa BLEU DE CHANEL je to što su, poput filmova i storytellinga općenito, miris i priča iza njega otvoreni za tumačenje. Svodi se na suptilno samopouzdanje i jedinstvenu interpretaciju osobe koja ga nosi i kako se ona u konačnici osjeća dok nosi miris. To je jedino bitno – nije važno što ja mislim.

  • Kako se vi osjećate kada nosite BLEU DE CHANEL?

Kada stavite BLEU DE CHANEL, naglašavate poseban trenutak ili možda određeni izgled, priliku ili datum. Za mene osobno, postoji određena namjera iza mirisa. Nisam netko tko stalno nosi mirise. Kada ga nosim, postaje simbol trenutka, i kasnije se pojavi nostalgija za tim trenutkom i tada taj miris postaje puno značajniji.

BLEU DE CHANEL
BLEU DE CHANEL
  • BLEU DE CHANEL etika čvrsto je ukorijenjena u stanje u kojem postajete netko tko ne ograničava sebe do regularnih granica koje život postavlja i gleda izvan onoga što je vidljivo kako bi se razvio. Rezonira li ovo s vašim vlastitim putem ili ideologijom?

Za mene se ideja o postajanju vrti oko stalne težnje za samoposjedovanjem. Postoji moć u tome da živite kao najautentičnija, najbolja verzija sebe i manifestiranje onoga što želite u svom životu i izvan njega ili čak za određeno poslijepodne – mikromanifestacija.

  • Postoji li uspomena iz vašeg djetinjstva na miris koji vam je ostao u sjećanju?

Dok sam odrastao, moja je sestra plesala u Rosella Hightower plesnoj školi u Mouginsu, južnoj Francuskoj. Jednom nas je mama odvela u parfumeriju u Grasseu. Svidjelo mi se to iskustvo i dobio sam sprej za interijere s mirisom cedrovine koji sam odnio u svoju sobu. Slučajno sam ga poprskao po odjeći i miris je bio neodoljiv. Ipak, jako živopisno se sjećam da sam tada odabir mirisa za sobu smatrao kreativnim izrazom. Bio je vrlo francuski i nostalgičan.

Timothée Chalamet
Timothée Chalamet

Kada stavite BLEU DE CHANEL, naglašavate poseban trenutak ili možda određeni izgled, priliku ili datum.

  • Toliko je nijansi i subjektivnosti koje se vrte oko snage mirisa i onoga što predstavlja, evocira i priziva. Koju ulogu igra miris u pomaganju oblikovanja, informiranja i ojačavanja nečijeg identiteta i načina na koji se prikazujemo svijetu?

Ono što mi upada u oči je identitet. To je tako aktualna riječ trenutno. Kreativno osnaživanje i kako stiliziraš sam sebe kako se ne bi uklopio u zadane okvire nije ništa novo, ali se nastavlja naglašavati od strane društvenih mreža. Razmišljao sam, dok sam danas bio na putu ovamo, o tome kako je miris nešto što se ne može prenijeti na vizualne medije. To je jedna od posljednjih utvrda kreativnosti samoizražavanja koja nije komodificirana u vizualni prostor. Stvarno je za vas – slično načinu na koji osjećate odjeću na vašem tijelu, to ne može vidjeti i znati nitko, dok je kako odjeća izgleda na vašem tijelu nešto što svi mogu vidjeti.

  • In-house kreator CHANEL parfema Olivier Polge često govori o ideji stvaranja nevidljivog vidljivim.

Sjajno rečeno. Postoji element razmatrane namjere unutar samog rituala stavljanja mirisa prije nego istrčite kroz vrata. Kada poprskate BLEU DE CHANEL to je neka vrsta spontanog čina i trenutnog, namjernog samopouzdanja osobe.

  • Koji elementi vašeg francuskog/američkog odgoja definiraju vašu osobnost?

Moj odgoj je bio prožet kulturom, različit od druge djece oko mene. Ljeta sam provodio u malom francuskom selu Le Chambon-sur-Lignon koje nije moglo biti veća suprotnost od mog života u New Yorku. Ipak dvojnost u onome čemu sam težio umjetnički ili kulturno – bio to Jay-Z, arthouse kino, književnost, starstveno navijanje za nogometni klub Saint-Étienne, no i privlačnost američke priče, McDonald’sa i Xboxa 360 – sve se ispreplitalo.

  • Čini se da vam je urođeno mijenjanje između francuskog i američkog života.

Za mene je postojao tako jak kontrast između samoosnaživanja u Americi i čak i između odnosa koji sam imao s glumom u mladosti i onoga kako se stvari rade u Francuskoj, gdje sam osjećao da postoji veliko poštovanje prema vremenu, tradiciji i razgovoru. To su stvari za koje ja, odrastajući u to vrijeme, nisam imao poštovanja jer su me privlačile stereotipnije američke navike. Kako sam odrastao, više sam se povezao s mojom francuskom stranom, zbog čega je BLEU DE CHANEL i ambasadorstvo toliko značajno u ovom trenutku. Tijekom pandemije, šetao sam Parizom i ugledao račun na stolu u kafiću koji je tamo stajao sigurno tri sata pored četvero ljudi u dubokoj raspravi. U L.A.-ju, ljudi su na večeri samo 45 minuta. Amerika je daleko ispred vremena i postavlja trendove na puno načina, ali u isto vrijeme Francuska ima modu, osobno izražavanje i identitet koji je u prekrasnom sukobu s jako tradicionalnim i pasivnim francuskim načinom života. Spoznao sam i prihvatio ove proturječnosti svake kulture i unutar sebe.

  • Kada je riječ o vašoj karijeri, jeste li netko tko naginje strahu i predaje se?

Ako nešto ne evocira strah, nije dovoljno izazovno za vas.

  • Koja je poveznica između svih različitih likova koje ste glumili?

Nadam se da postoji neka povezanost sa svima. Ipak, ne mislim da se moje uloge kanibala u Bones and All ili ludog čokolatijera u Wonki mogu nužno povezati. Ali vjerujem da postoji nešto utemeljeno u svim likovima koje igram.

Timothée Chalamet

Ako nešto ne evocira strah, nije dovoljno izazovno za vas.

  • Strastveni ste čitatelj privučen velikim misliocima poput Fjodora Dostojevskog, Fernanda Pesoe i Georgea Orwella. Što vas privlači u književnosti?

Uvijek sam bio znatiželjan oko filozofije. Smatram je sredstvom za postizanje cilja razumijevanja gdje se netko nalazi u ovom trenutku. Izreke koje imaju smisla o životnoj istini. Sve se svodi na ono što vam pomaže da shvatite smisao dana i kamo idete. Također sam volio Arthura Schopenhauera kad sam bio na fakultetu, jer se njegov rad osjećao onako kako treba, egzistencijalno nihilistički, i francuskog pjesnika Arthura Rimbauda, koji je svoje najbolje radove napravio do svoje 19. ili 20. godine. Bob Dylan je bio silno inspiriran njime također.

  • Gdje obično pronalazite inspiraciju?

Pokušavam biti više otvoren oko toga. Tradicionalno, iz glazbe. Ali sada to može biti bilo što. Korist od iskustva kada postaješ malo stariji i zreliji je ta da možeš prikupiti inspiraciju i ideje iz iskustva i ljudi na koje se ugledaš oko sebe. Kada si mlađi, gledaš što plasiraju mediji i što je prihvaćeno, predstavljeno ili dano kao nešto što se podrazumijeva kao odlično. Kako starimo, želimo pronaći više personaliziranih izvora, odnosno osoba poznatih po svojoj stručnosti ili autoritetu koje su dale doprinos ili pomogle u stvaranju nečega na koje se možemo ugledati.

  • Oko čega ste trenutno najznatiželjniji?

Iskreno, razmišljam puno o tome kakav bi život bio u New Yorku u šezdesetima! Kako se pripremam za ulogu Boba Dylana u A Complete Unkown stalno razmišljam o tome kako je to moralo biti središte grada u to vrijeme — uglavnom zato što je život u centru grada danas jako skup. Kako je to izgledalo kad je sve bilo pristupačno i lako dostupno, a u isto vrijeme toliko bogato umjetnošću i kulturom? Razmišljam o tome više nego o ičemu jer sam čak i ja odrastao u drugačijem New Yorku nego onom kakav je sada. Dakle, to je misao dana.

  • Na čemu ste najviše zahvalni trenutno?

Zahvalan sam na svemu trenutno, i na tome da znam gdje spavam noću te da mogu raditi ono što volim. Zahvalan sam što sam počeo ovu vezu s kućom CHANEL i što sam mali dio brendovog povijesnog i uzdignutog naslijeđa dok doprinosim sljedećem poglavlju mirisa BLEU DE CHANEL.

Timothée Chalamet
Timothée Chalamet

Foto: Mario Sorrenti

Učitati još
Zatvori