Zašto se muškarci toliko srame skincarea i kako da se počnu brinuti za svoju kožu?
Zašto se muškarci toliko srame skincarea i kako da se počnu brinuti za svoju kožu?

Zašto se muškarci toliko srame skincarea i kako da se počnu brinuti za svoju kožu?

Muškarci, volimo ih, pazimo, mazimo i konstantno nagovaramo da se krenu brinuti o svojoj koži. Samo jedan pogled na njihovu policu u kupaoni pa onda na našu jasno daje do znanja kakva je situacija sa skincareom kod muškaraca. Ok, ovo zvuči malo stereotipno, i postoje muškarci koji se brinu za svoju kožu i njeguju je, ali definitivno su u manjini. Naime, posljednji podaci govore kako samo 37 % muškaraca ima skincare rutinu. Gotovo kao da misle da će bore i hiperpigmentacija njih zaobići pa im skincare i ne treba. Naravno, to nije tako. Ali zašto se toliko boje skincarea?

Budimo iskreni, uopće nije problem u skincare proizvodima. Problem je, naravno, u reakcijama okoline. Njega kože smatra se nemuževnom i zamislite sada muškarca koji svojim prijateljima priča o svojoj večernjoj ili jutarnjoj rutini. Možemo pretpostaviti kakve bi reakcije bile, pogotovo kada znamo da istraživanja pokazuju da muškarci jedni drugima nikada ne daju komplimente za izgled, a pogotovo ne za kožu. Ženama, recimo, davanje komplimenata istom spolu nije problem.

NIVEA MEN LUMINOUS630_iStock

Proizvod zbog kojeg će i muškarci jedni drugima davati komplimente

No što kada bismo vam rekli da je stigao proizvod koji toliko dobro djeluje da se čak ni muškarci neće moći suzdržati od davanja komplimenata svojim prijateljima? Znamo da dečki traže jednostavnost i učinkovitost bez puno dodataka sa strane. Žele rezultate, odmah i sad i da cijeli proces ne bude kompliciran. Tu u priču dolazi NIVEA MEN LUMINOUS630®. 

Htjeli to muškarci priznati ili ne, jednako vremena provode ispred ogledala kao i žene. Baš zato, jednako kao i mi, primjećuju promjene na svome licu. I oni vide svoje prve bore, baš kao i tamne mrlje koje naprosto nikoga ne zaobilaze. Baš kao što je ženska koža podložna tim pojavama, tako je i muška. Pa zašto onda naši dečki ne bi smjeli poželjeti nešto poduzeti po tom pitanju? Briga o koži ne bi trebala biti stigma u (muškom) društvu.

NIVEA MEN LUMINOUS630® je proizvod koji je lako koristiti, nudi djelovanje nekoliko različitih proizvoda u jednom i rezultate daje već nakon dva tjedna korištenja. Što više od toga muškarac može poželjeti?

NIVEA MEN LUMINOUS630 serum
Anti-age Power serum

NIVEA MEN LUMINOUS630 proizvod koji briše tamne mrlje

Čak 94 % muškaraca nikada u životu od drugog muškarca nije dobilo kompliment za svoju kožu. Neugodno im je razgovarati o skincare temama, a još neugodnije davati si međusobno komplimente. Nivea Man odlučila je pokrenuti te razgovore među muškarcima i to proizvodom koji daje rezultate o kojima se naprosto mora razgovarati jer su toliko vidljivi.

Zvijezda NIVEA MEN LUMINOUS630® seruma svakako je LUMINOUS630. U pitanju je aktivna molekula pod brojem 630 koja djeluje tako da blokira enzim koji smanjuje proizvodnju melanina. Tako smanjuje vidljivost tamnih mrlja i sprječava pojavu novih.

Anti-age Power serum 2u1 uz to sadrži i hijaluron. Osim na tamne mrlje, djeluje i na duboke bore i ostale znakove starenja. Koža izgleda vidljivo mlađe već nakon dva tjedna korištenja.

NIVEA MEN LUMINOUS630_iStock

Skincare is where it’s at

Ako vam sve ovo gore nije dovoljno, a više od odobravanja vašeg muškog društva, vam znači ono vaše partnerice, NIVEA MEN LUMINOUS630 linija trebala bi postati vaša rutina. Dečki će promjenu na vašem licu sigurno primijetiti, čak i toliko da će ju komentirati, ali zadovoljna će biti i vaša partnerica. Na kraju, ima li što privlačnije od muškarca koji se brine za sebe i ne srami se toga?

Zaista nije sramotno reći da želite smanjiti vidljivost bora na licu ili da se želite riješiti tamnih mrlja koje su nastale zbog izlaganja suncu. Što se prije krenete brinuti za svoju kožu, to prije ćete vi sami, a i svi oko vas vidjeti rezultate. Zamislite kako lijepo bi bilo čuti od najboljeg prijatelja koliko dobro izgledate.

Foto: iStock, PR

Učitati još
Zatvori