U potrazi za savršenom torbom, nebitno o kojem modelu se radilo, uvijek težimo onim bezvremenskim i elegantnim modelima. Upravo se jedan detalj posljednjih sezona izdvojio kao veliki trend – personalizirane torbe. U modnom svijetu ne postoji isticanje statusa poput dizajnerske torbe s vašim imenom. Ono što je nekoć bilo rezervirano za slavnu elitu sada je dospjelo u razne internetske trgovine i butike u kojima se radi uživo. Od Louis Vuittona i Goyarda, brojne luksuzne modne kuće, ali i one koje to nisu, danas nude opciju personaliziranja. Pridružio im se i omiljeni high street brend – Zara.
Moramo reći da nismo iznenađeni ovom Zarinom ponudom. Najprije je high street div na svojoj web stranici pokrenuo uslugu preprodaje na kojoj možete prodavati i kupovati rabljene Zara komade, a sada nudi i cijeli niz nevjerojatnih torbi koje dolaze s osobnim pečatom. Svaki od različitih stilova – tote i crossbody – dolazi s mogućnošću personalizacije do dva slova, tako da možete dodati svoje inicijale. A najbolji dio je to što usluga košta samo 3 funte plus cijena torbe.
Također može se odabrati već 11 različitih boja sa šavovima. A najbolji dio je što možete upisati inicijale koje želite, poigrati se s bojama i pokazat će vam kako će izgledati na odabranoj torbi. No, moramo vas razočarati. Usluga trenutno nije dostupna na hrvatskom tržištu. Zara je opciju personalizacije uvela na brojnim tržištima diljem svijeta, a nije poznato kada će i hoće li uopće doći i kod nas.
Savršen poklon
Bilo da kupujete jedinstven dar za maturu, iznenađenje za godišnjicu ili samo tražite nešto posebno za dragog prijatelja ili prijateljicu, personalizirane torbe nude moderno rješenje. Personalizirane torbice zasigurno donijeti godine radosti i trajnih uspomena. Razmazite nekoga personaliziranom torbom – to je savršen poklon koji vjerojatno ne očekuju i za svaku posebnu priliku! Od hrvatskog brenda Piccola i high street brendova do luksuznih modnih kuća, više informacija o brendovima koji nude personalizaciju torbi saznajte ovdje.
Foto: Zara, Profimedia