Saint Laurent je trenutno najtraženiji brend na svijetu, a japanke su najpopularniji komad obuće
Saint Laurent je trenutno najtraženiji brend na svijetu, a japanke su najpopularniji komad obuće

Saint Laurent je trenutno najtraženiji brend na svijetu, a japanke su najpopularniji komad obuće

Koji brendovi i artikli su najtraženiji u trećem kvartalu 2025. godine? Lyst Index ima odgovor. Riječ je o kvartalnom izvještaju koji prati ponašanje čak 160 milijuna kupaca. Pri vrhu su najčešće najluksuzniji brendovi koje si većina ne može priuštiti. Logično, ista situacija nas je dočekala i u trećem kvartalu. Ipak, jedan high street brend se i dalje drži visoko od kada je 2024. godine bio u prvih deset najpopularnijih brendova. A najtraženiji komad ovog kvartala svi imaju u ormaru i to više primjeraka.

U trećem kvartalu 2025. prvo mjesto preuzeo je Saint Laurent. Brend je “pogurao” potražnju za klasičnim komadima poput loaferica, stoga ne čudi da je upravo njihov model Le Loafer drugi po redu najtraženiji komad. Iza Saint Laurenta je Miu Miu, dok je najveće iznenađenje COS koji je skočio na treće mjesto zahvaljujući čistim krojevima i “tihom luksuzu” koji i dalje privlači publiku. The Row je četvrti, a Coach ostaje u top 5 uz snažan rast globalne potražnje. LOEWE je zabilježio pad – ipak je Jonathan Anderson napustio brend i to publika očito osjeti. U top 20 su i Prada, Bottega Veneta, Ralph Lauren, Chloé, Moncler, Versace, Burberry, Gucci, SKIMS, Balenciaga, Jacquemus, Alaïa, Valentino i Toteme, pri čemu su pojedini brendovi mijenjali pozicije ovisno o novim kreativnim smjerovima, kampanjama i kulturnim trenucima.

Saint Laurent
Saint Laurent

Lyst Index: Koji su vodeći trendovi?

Jednostavnost i profinjenost su i dalje vrlo traženi. Pretraživanja za brendom COS porasle su 147% u odnosu na prethodni kvartal, dok Coach nastavlja širiti bazu kupaca kroz suradnje s poznatim glumcima. Nike se oporavlja – dva proizvoda brenda su među najtraženijima (na sedmom mjestu su Nike x Jacquemus Moon, a na osmom Shox TL tenisice). Zanimljivo, adidasa nema na popisu. Kada smo kod obuće, uz Nike tenisice i Saint Laurent loaferice, na prvom mjestu najtraženije obuće su Havaianas crne japanke. Možda je banalno, ali japanke su se ove sezone nosile na sve – od traperica, do mini suknji, pa čak i na neke večernje glam kombinacije. Trendsetterice, pogotovo ako pričamo o skandinavkama, su ih stvarno iznosile.

Od obuće je i The Row Eel Loafer model na četvrtom mjestu. A što je s odjećom?

Havaianas
Havaianas japanke, najtraženiji komad
Saint Laurent Le Loafer
Saint Laurent Le Loafer

COS i Skims pri samom vrhu

Treće mjesto je zauzeo COS-ov chunky pulover, a peto mjesto je pripalo Kim Kardashian, odnosno njenom brendu Skims. Iako su mišljenja bila podijeljena i Pierced Nipple Push-Up Bra grudnjak je postao viralan na Tik Toku, izgleda da potražnja uopće nije bila mala. Na šestom mjestu imamo modni dodatak, odnosno torbicu brenda Savette u žarko narančastoj boji. Već smo najavili kako je era neutralnih paleta i tonova završila i kako će ove sezone prevladavati jarke nijanse. Ipak, moment tihog luksuza nije nestao, tako da je Polo Ralph Lauren midi haljina na devetom mjestu. Coach i njihova Empire torba je na desetom mjestu.

Izgleda da se novi Saint Laurent sviđa publici (njihova posljednja kolekcija u Parizu nas nije oduševila), ali od poznatih brendova i dalje prevladavaju klasici, kao što su loaferice. Publika želi imati luksuzne komade – ali ako će već izdvojiti veću svotu novaca, onda će to biti za neki bezvremenski klasik. Ali istovremeno vole i viralne komade – od Skims grudnjaka dropova do Nikeovih suradnji. I na kraju se sve svede na jednostavnost i udobnost, odnosno – japanke.

Skims
Skims
COACH FW 24

Foto: Zalando, Skims, The Row, Coach, Nike, Saint Laurent

Učitati još
Zatvori